Juelz Santana Finances Skull Gang Video

PHOTO: Adam Fleischer

PHOTO: Adam Fleischer

Although it’s been a few years since Juelz Santana released his last solo album, What the Game’s Been Missing!, back in 2005, the Harlem MC is again ready to make his mark. Already blowing up the airwaves with “Pop Champagne” alongside Jim Jones and Ron Browz, Juelz was preparing to make his return to a TV screen near you yesterday(12/02) as he shot the video for Skull Gang’s “Body Like a Maserati.”

“This is something that’s coming out of my pocket just to support and promote the Skull Gang movement we got going on,” Santana told XXLMag.com. “We bout to really take over. We put out the mixtape, The Takeover, and this is one of the records off of that.”

Dame Dash and Freeky Zeeky were also on hand for the shoot. Santana said he plans on financing more SG videos.

“We doing a video for all the records on the mixtape,” Santana revealed. “My man Scenario is directing this, and he’s actually shooting my whole DVD. It’s coming together beautifully.” Despite no official release date for the DVD or his next album, Juelz promised that there’s more music on the way. “Look for a Skull Gang album,” he continued, “and also Juelz Santana, Born to Lose, Built to Win. That’s supposed to drop at the top of next year. I just feel like, as long as [the fans] see me, I’m giving them what I feel like they deserve. Not just an album. After me being away for so long, I want to show them what I’ve been up to.” -Adam Fleischer

  • zach

    FIRST

  • zach

    FIRST FIRST FIRST

  • Dan C

    FUCK YESS.. JUELZ A BEAST

  • G-UNOT KILLA

    I had some Brooklyn Crips pay this fucchead a visit and they report directly to me! They said Juelz is scared shitless of Crips and he even financed their Crip Picnic in Washington Heights! I stepped to Juelz @ the 04 Source Awards after the “Santana’s Town” Set! He was shook to peices of me! He handed out his $35 Red Lobster Gift Card I smacced him so hard my hands hurt! He pisses his pants from the mere sight of me! I had Rocsi fucc him and get some Blood info from him and foiled his plot to donate money to Bloods She also had the best fried cabbage and her cornbread is to die for!

    • Fuck G-Unot Killa

      Nigga fuck you…Me and my Indiana Bloods gon come and smash your ass just like we did T-pain after the chopped and screwed video shoot. I smacked that nigga with a dirty tampon that I swiped from his bitch!! Now he scared to come back to Indiana cuz he know we’ll fuck him up. And if u keep talkin that shit G-Unot Killa, me and Lupe Fiasco gon see u in da streets and murder u!!! And afta that, we gon eat your children and shoot ur damn dog BITCH!!!!!

  • Hate Hate and more Hate

    I didn’t know buying a “my first sony” digital camcorder from Best Buy was considered financing a video . . . but oh well.

    This nigga was been wack his whole careet. He went from carrying Camron’s weed to Jim Jones weed. And he used to be Dame Dash’s royal butt wiper . . .Coming to American Style!!

    The fucked up part is Gunot Killa’s story sound about right (except the part about Rocsi’s cabbage & cornbread), because everyone knows Santana is a bitch.

  • Vicious Seiger

    Somebody should fine these slobs 500 dollars every time they use the word “movement” to describe their crew and activities. People love to make themselves sound more grand than they actually are. I am just waiting for my brother to start saying that about him, his baby mama and his crew. It’s one thing to say you have things rolling and big things are DEFINITELY on the horizon but these guys aren’t trendsetters or people that the general public looks to.. to set the tone of the day or immmediately get notice when they walk in anywhere they go. And how many MOTHERF*CKERS are going to keep talking this takeover BS? Every other rapper out there love’s to sell this fantasy to themselves that they are the hottest rapper since Rakim and that when they drop their next asslicious album it’s gonna “Change The Game” – Negro Please. If half of these clowns would put as much effort as they do in these interviews and looking the part as they SHOULD into the music they produce maybe they sell some albums for once. These cats should write some comedies because it’s funny how they think they are legends when they barely-not rookies.

    • A

      Co-sign

  • Mutada al sader the king q

    I could’nt name **1** “skull gang” member if someone paid me a million dollars and told me I could have a 5 hour threesome with Beyonce, Keri Hilson, Megan Good and Alicia Keys. Keri sitting on my face, Megan sucking my left nut, Beyonce sucking my right nut, and Alicia riding on my dick !

    Santana is TRASH, he was a lot better during the “Back Like Cooked Crack” mix tapes, but he was still ass on those to.

    Now

    I will say that he had some national success while he was on Def Jam. His album sold well and he got lots of radio play.

    and

    That other song from Cam’s platinum + cock-a-fella record called “Hey ma” was a pretty good joint.

    But this dude is cotton candy and his “skull gang” or what ever the fuck he calls it will never see the light of day. I agee, these dudes need to stop talking about movements and all that bullshit. He needs to dump them dudes and focus on his own solo career, go back to a major and come out with something.

    • FlapJack

      “Keri sitting on my face, Megan sucking my left nut, Beyonce sucking my right nut, and Alicia riding on my dick !”

      Hot damn!

      Come on home with me – classic
      Diplomatic Immunity – classic
      All Juelz and Cam albums and some of Dips – bangin
      Diplomats was great. Dipset…not all that (birthed a few decent artists though)

      I still have faith in Juelz. that skull gang shit just seems a couple of years too late

  • http://n/a Yung Mulla

    Haters main. DIPSET is a movement, period. Skull Gang and Byrd Gang on and have been on the take over. Juelz gets shit poppin’, Jones is all about movements. Wait for Killas album to drop and everyone will be back on the Dips dick again. WHO ELSE HELD DOWN N.Y. LAST YEAR?
    MOB
    DIPSET ReLOADED
    BYRDGANG
    SKULLGANG
    WANNABLOW?

  • Mutada al sader the king

    I could’nt name **1** members name in the skull gang if someone paid me a million dollars and told me I could have a 5 hour threesome with Beyonce, Keri Hilson, Megan Good and Alicia Keys.

    Santana is TRASH, he was a lot better during the “Back Like Cooked Crack” mix tapes, but he was still ass on those to.

    Now

    I will say that he had some national success while he was on Def Jam. His album sold well and he got lots of radio play.

    and

    That other song from Cam’s platinum + cock-a-fella record called “Hey ma” was a pretty good joint.

    But this dude is cotton candy and his “skull gang” or what ever the fuck he calls it will never see the light of day. I agee, these dudes need to stop talking about movements and all that bullshit. He needs to dump them dudes and focus on his own solo career, go back to a major and come out with something.

  • ChRi$

    thiz “skull gang” aka rockstar bullshit gotta stop…niggaz iz fuckin slippin or some shit…we went from real niggaz who touched tha mic (biggie, 2pac, etc.) 2 corny ass fuckin wayne jammin on a guitar talkin about lollipopz…WHAT THA FUCK IZ GOIN ON!?!?!

  • http://XXLMAG.COM INTERNET BULLY

    FUCK SKULL GANG AND ANYTHING AFFILIATED WITH THEM BITCHES…

  • FLYTE DA FLY BOY

    I only consider Dip Set as Cam’ron, JR Writer, Hell Rell, 40 Cal., and A-Mafia(currently locked up). Jim Jones and Juelz(even Freekey Zekey) are doin some other shit. Still feelin Cam’ron despite the holdin out he doin.

    Oh Yeah, Un Kasa is 1 of the Skull Gang members. —To–Mutada al sader the king

  • tommyYaYo

    G-unot killer u fake ass bitch!!!!!
    what the fuck u talking about with that story…. go suck GAYMES Dick!!!!

  • THE SUN GOD

    WHY THE HELL YALL TRY’N TO BANG ON A BLOG SITE LOL THIS NIIGA NAME G-UNOT KILLA LOL GET A LIFE LOL

  • http://www.myspace.com/mynameisplayboi Hollywood P CEO of COCKY ENT.

    BLOOD, CRIP, GD, VICE LORD…NONE OF THAT MATTERS. THE STORY IS ABOUT SANTANA DOING WHAT MORE ARTIST SHOULD BE DOING AND THAT IS PAYING FOR A VIDEO BE IT LOW BUDGET OR NOT. WHEN LABELS PAY FOR THE VIDEO AND GIVE YOU A 1,000,000.00 BUDGET, YOU HAVE TO PAY THAT BACK SO WHEN ARTISTS PAY OUT OF POCKET THEY CUT THE MIDDLE MAN OUT AND SAVE MONEY IN THE LONG RUN…GOOD JOB INDIE ARTIST!!! SANTANA AND THE DIPSET, BYRD GANG, SKULL GANG, ARE PAVING THE WAY…LOW BUDGET NOW BUT BIG BIZ LATER.

  • http://www.uptownempire.com Trouble

    He got to finance it, because a label isnt going to put any money behind that trash.

    Un Kasa is the only member I know of as well, And hes mediocre at best. And Un kasa been in every Dipset related group ever LOl. He was on the original dipset mixtapes, he was in Purple city, did some Byrd gang cameos, now he in skull gang. He just trying to get some money for groceries.

  • Pingback: Gang Gang Dance, Saint Dymphna | Negly.co.uk - Online Source For Drums, Drum kits and Accessories

  • Young Prince E30-Crips

    Pussy ass niggas….first off i cant tell u one mutha fucka from skull gang but ill tell yall dis…..all dese niggas is fake and pussy…why da fuck dey fontin hood shyt when dey rich as fuck? Santanna aint no bitch (i think) and personally why da fuck bloods a crips still bangin? My click has teamed wit da bounty huntas and otha bloods b4…matta fact sme of da best allies we have r bloods….u dt see the game and wayne fuckin ova snoop just cuz he was a crip…any way we need sme more crip rappers cuz im tired of every hood song bein bout bloods and shit…..damn crips go through the samw shit but we got no rap credit cuz game, weezy, bird man, juelz is takin shit ova

  • WALNUT PARK DOG

    alll you dumb ass 16 year olds need 2 stfu tlkn bout some1 scared of u little azz bitches.stfu wit ur fake azz stories.

  • WALNUT PARK DOG

    dipset all day mofo u idiots tlkn shit bout juelz,BUT ATLEAST HE MADE IT SOMEWHERE MOST OF YOU PROLLY DROPED OUT OF MIDDLE SCHOOL COME ON KNOW STFU IF YOU NOT DOING ANYTHING WIT YOUR LIFE