LINK: Miss Info on Jim Jones’ Harlem’s American Gangsta

Miss Info is reporting that Jim Jones will be releasing a new mixtape called Harlem’s American Gangsta on November 6, the same day Jay is releasing his American Gangster album. The free tape will feature new Juelz Santana material and is being hosted by Dame Dash.

CLICK HERE to read Miss Info’s full report, including Jones’ thoughts on Cam’ron.

  • DopeMg

    Idk bout this one Jimmy I liked that ballin record but i dont like the mixtapes you make but i will check this one out and i wanna see if he can make another hit record

  • ATL = All Trannies Live

    boooooo

  • george

    WORD TO JIM JONES:

    GET OFF JAY’S DICK YOU HOMOTHUG….STOP COPYIN’ the nigga. JAY TRULY is niggas BIG BROTHER

  • BklynBandette

    Miss Info is reporting that Jim Jones will be releasing a new mixtape called Harlem’s American Gangsta on November 6, the same day Jay is releasing his American Gangster album. The free tape will feature new Juelz Santana material and is being hosted by Dame Dash.

    Why?

  • DEDE

    Jimmy can’t rap for shit. Jay-z was more a gangster than he ever was.

  • PJ

    Yo jim is so stupid. I dunno whats wrong wit him n Dame. And to release on Jay’s date? Moron. Why every track he’s gotta say “BALLIN!!” It’s bcuz he’s not lyrically inclined… At all.

    Jay ain’t a tree u wanna bark up. It’s not you Jimmy.

    P

  • CULLI

    Non Rappin Ass Nigga…fuck outta here!only dipset gropie niggaz gone buy this shit same day Jay’s album drops,fuck outta here

  • gamma

    THAT NIGGA A SNAKE HOW YOU GONNA PUT THAT SHIT OUT A DAY BEFORE CAM’S SHIT I KNEW HE WAS A SNAKE JUST LIKE THAT SHIT HE SAID ABOUT HELL RELL THAT SHIT WAS SHADY JAY-Z’S ALBUM AND CASSIDY’S ALBUM IS GONNA GO HARD ON THE 6TH THATS ALL I GOTTA SAY.

  • jtr

    shout out to cam, worlds most embarassing crackhead. so tired of this embarassing crud…

  • TGutta

    Jimmy needs to stop for real, that dude has already reach his peak in the rap game with Ballin.From this point on Jim sales and singles will decline. Instead of hating on Hov you need to follow the Blueprint and start make numbers for real.No matter what he do you will never stop Jay’s paper….chump

  • DURTY

    ALL THESE MUTHAFUCKAZ BITTING OFF AMERICAN GANGSTER, GET ORIGINAL, AND U AINT NO FUCKIN GANGSTER….. BUMPY JOHNSON, FRANK LUCAS, REAL MUTHAFUCKIN GANGSTERS, ALL U RAPPING PRICKS “ALL U DO IS SPIN RECORDS”

  • http://kellsfetish.com Lo-Doe

    Jim & Dame need to wrap up the issue with Jay-Z and try to capitalize in other aspects. They spend a lot of time trying to compete or bring Jay down. Then he try to make it appears like it’s nothing by making it a “Free Tape” (He could ride out with that). Jim haven’t been the same since “Harlem: Diary of a Summer”. I thought that “Summer with Miami” f/Trey Songs was a great diss towards Jay but Jim has been over doing it and that makes that song irrelevant to the fact that Jim & Dame are playing themselves. He don’t have the New York flavor to it anymore. He too much into that corny ass down south trash.

  • INF

    I NEVER SAW SOME1 RIDE JAY Z SO MUCH..!

    JIMMY U LOOKIN MAD LAME!

  • Cake A!

    This square azz nigga jimmy still on jay’s dick after all this time. Dog you need 2 get ya mind right and focus on putn things back 2gether w/Killa. You out there on ya own homie and the byrdgang aint all you talking them up to b! Killa is a real nigga and he has the real dip member’s behind him, so ome back down to reality patna and patch up that lil leak u caused..Anyways, shout out’s to Jay(big homie keep giving us that good music), Killa(the official dipset boss/real talk), and Julez/Hell Rell..(juelz dont let jimmy lead u in the wrong direction keep it tight w/killa and get down 2 dat ole dipset bizness) Ya dig! 1hunnid

  • Do My Own Thing

    Who cares. All Jimmy has to say is “Baaaalin”, Haarrlem and “Speeeeeeding” on every track. Dame Dash runs his mouth more than DJ Clue on mixtapes so I don’t look foward to it. I will be coppin 2 copies of Jay’s though. Gotta pumpin in right now. Takes me back to those dayz. I was no more than 10yrs old but I still remember the hustlers on the block doing they thing. They were alot smoother than these cheesy nuccas out here today.

  • The Infamous Mr. P

    well it was about time someone else jumped on the American Gangster bandwagon. i feel sorry for dame, he must be really resentful towards jay for leavin him behind. i hear his ventures arent doin so well, could jay have achieved this kind of success with his old crew? he sure as hell didnt think so, and jim is disappointing. he became his own worst enemy, when he was known for his distinct sound and style to sounding like whats in style. im gonna come out with a mixtame too called The Gang of American Gangsters, fuckin idiots.

  • h to the o v

    COME ON JENNY JONES, YOU KNOW DAMN WELL JAY-Z GONNA FUCK YO SHIT UP, JAY-Z IS THE KING, AND IS HE TRYING TO GIVE IT OUT FOR FREE SO IT CAN MESS UP JAY ALBUM, NIGGA PLEASE.

    THE R.O.C. IS BACK NIGGA !!!!!

    AMERICAN GANGSTER, JAY-Z NOVEMBER 6TH GO GET THAT !!!

  • Truth

    Just look at him.

  • Biggie

    muthafucka can’t come up with his own shit, & it looks like he wanna go another round wit hova

  • Capostatus

    Yeah Niggaz Jimmy is the King of Hip Hop. His American Gangster mixtape is gonna be hotter than that Jay-Z garbage. Jimmy better than Gay-Z anyday. At least the nigga is real unlike that bitch ass faggot jay-z. Dipset is back to claim their title as Hip Hop premiers. All you Jay-Z dick suckers and all you Southern ass country rappers who been stealing Dipset’s superior style and swagger better watch out> We want our shit back bithes. With interest. Fuck y’al fake ass Southern rappers. Lil weezy stole Jimmy’s swagger, T.I stole Camron’s swagger but he getting locked up anyway, thank heavens. That Jeezy nigga can’t rap any has no lyrical skills. That fat nigga Rick Ross got no flow, swagger or lyrical ability so who reppin the south. That’s right no-one. Who reppin the west, noone but i do gotta give my props to Snoop, real O.G. N.Y is Dipset. Hip Hop is Dipset and you niggaz better recognize or drop dead. Dipet 4 life.

    • sarah

      capostatus, how come u sound extra retarded on all your posts? i dare u too come to the bay bet u wont make it out runnin yo mouth like that…

    • Crossbow

      Damn, I ain’t think they made niggas like you no more, Capo. Stop reppin’ for niggas who can’t walk through they own city without getting robbed. Stop reppin’ niggas who get stole on at public events like club events and hoop games.

      The only nigga worth a collective fuck in Dipset is Santana, and his career will be 10x better than the Dirty Mechanic, Celie, and Corporal Giles could ever wish for. Step your dick-riding game up, you lame-ass dude, your embarassing yourself.

  • http://xxlmag.com Michelle BROOKLYN

    THE ONLY DICK SUCKER IS JIM JONES SINCE HE’S PUTTING SHIT OUT THE SAME DAY JAY-Z IS AND JUST TRYING TO RIDE OFF OF ANOTHER DUDES COAT TALES. CAPO STATUS SOUND LIKE ASS HOLE STATUS. TELL JIMMY JONES TO GIVE YOU A JOB. DON’T GET ME WRONG I’M NOT HATING ON HIM AND YEAH IT’S BUSINESS. BUT IF A NIGGA IS THAT TALENTED WHY RIDE OFF OF ANOTHER COAT TALES. DAME DASH IS HOSTING .LOL SHIT IS FUNNY. YOU CAN’T HAVE TWO GOD’S JIMMY!! WHICH ONE ARE YOU PRAYING TO.

  • me

    his last album sucked. point blank. he is just good to look @

  • BIZZLE

    JIMMY CANT FUCK WITH JAY ON ANY LEVEL PERIOD.

  • http://xxlmag.com houston’s finest

    i’m coppin that jim jones mixtape. fuck american wanksta

    • http://xxlblog BK Repper

      Aint nothing to cop its free hater only wanksta i know is pimp c for showing a gun to a bitch thats flash dancin at its best

  • fuck it

    jimmy’s a duster

  • Triple

    On some real shit Jimmy look like a dirty
    indian.Yo this man obviously wants to be
    Jay-Z. I think he needs to beef with Hov in
    order to propell his weak ass career.I’m sorry, but I wouldn’t even cop Jimmy CD to break my buds on.Shit…I hold my Haze on much higher standards so I think I’ll break my shit up on Juelz next CD. Da Dips is Ova
    Cop That American Gangsta…
    Superman’s Alive!!!

  • UPNORTHBULLY

    MOTHER FUCKER U ARE NOT GANGSTER!!!!!!! I AM FUCKEN SICK OF THESE FUCKEN LAMES….U SEE A FUCKEN MOVIE AND THINK OO IM GOING TO FUCKEN NAME MY CD AFTER IT BECAUSE IM GANGSTER.. NO IT DOESNT WORK THAT WAY U FUCKEN FAGGOT.. U DONT MAKE MILLIONS OF DOLLARS OF HEROIN U DONT SELL COKE AND IF U DID IT WASNT ANTHING CLOSE TO THE KIND OF SHIT THESE MANS WERE POPPIN OFF U DONT KILL PEOPLE ALL U FUCKEN TO IS RAP U FUCKEN PUSSIES AND YES IM TALKING ABOUT JAY-Z IM TALKIN ABOUT THIS FUCKEN FAGGOT JIM JONES IM TALKIN ABOUT ALL THEM FUCKEN RAPPERS THAT THINK THEY ARE EVEN ON THE SAME LEAVEL AS HALF THESE PEOPLE THEY LIKE TO NAME THEM SELVES AND THERE CD’S AFTER LIKE REALLY AMERICAIN GANSTER HOW ORIGANAL.. DO U HAVE A FUCKEN BRAIN CAN U THINK OF SOMETHING UR DAMN SELF U FUCKEN RETARDS U HAVE TO WAIT TELL A FUCKEN MOVIE COMES OUT TO GET AN IDEA COME ON MAN DO SOMETHIGN FOR UR GOD DAMN SELF ITS LIKE MOTHER FUCKENS IDOLIZING SCARFACE BITCH IT WAS A FUCKEN MOVIE GET THE FUCK OUT OF HERE YA IT WAS A FUCKEN KILLER MOVIE BUT GET REAL BITCH IM FUCKEN OUT IM GETTING REAL PISSED OFF WITH THESE HOMOS

  • fla all day

    i aint fuck wit jay since the blueprint. all his new shit wack. hope max b all over jimmys mix tape.

  • jay

    Yo Jimmy is whack,
    First he try to sign an artist that sounds like jay(noe)/he be sayin’ jay lines on all his mixtapes/he is making the move to rick rubins label after it was rumored jay would make a similar move/he is trying to be president like jay/now he wants to drop an american gangsta theme type shit following jay’s steps once again/son get your own style/make your own moves/i can’t wait 4
    tru-life to do you dity/and i hope you or ya mans see this/ holla

  • http://www.myspace.com/macsleepy66 MAC SLEEPY

    TO EVERYBODY JAY IZ KILLIN IT RIGHT NOW! PLEASE STOP HATIN IT MAKES YOU LOOK BAD, NOT A GOOD LOOK… AMERICAN GANGSTER IS 5 MICS… IF YOU DON’T THINK SO I SWEAR YOU HATING.

    http://www.myspace.com/macsleepy66

  • Rocafella Forever

    What is Jim Jones point of living…just to try to do everything jiggman is doing he really just needs to get a life

  • Montana Max

    Jimmy dope and Jay is the best rapper alive so I’ll be getting both. AND THE NAME OF THE SONG IS WE FLY HIGH FOR ALL YOU STUPID MUTHAFUCKAS THAT KEEP CALLING IT BALLIN

  • UPNORTHBULLY

    NO JAY-Z IS A FUCKEN ASSHOLE STRIAGHT UP HE LEAVES PEOPLE THAT WAS WITH HIM SINCE THE START JUST TO GET A HEAD HE IS A FUCKEN SELL OUT… HE STEELS PEOPLES RYMES AND TRYS TO PASS THEM OFF HAS HIS OWEN… HE IS A JOKE AND IF U LIKE JAY-Z UR A FUCKEN RETARD AND U JUST FOLLOW TRENDS PUSSY GET AT ME WHEN U NO HIP HOP MOTHER FUCKER… BECAUSE I SLEEP,EAT,BREATH,, HIP HOP BITCH AND U DONT RESPECT SOME ONE THAT FUCKES WITH OTHER PEOPLES PAPER LIKE THAT YA DIG!!!!!!

    • http://www.myspace.com/macsleepy66 MAC SLEEPY

      BRU, THATS NOT A GOOD LOOK FOR YOU!…LOL SOMEBODY GIVE THIS NI66A SOME TISSUE SO HE CAN CRY ABOUT IT! FUK OUTTA HERE…..

  • Rick James

    Jim Jones is the wackest rapper ever!!! Even tho its bein offered free I bet it still won’t move more than 10 units, “Certified Gangsta” puh-leeez!!!!!

  • CAREY UP

    WHY MOST OF YALL COMIN @ CAPO HOT?? I RESPECT JAY BUT LET JIM DO HIM AND GET HIS KITTY HE ON A INDEPENDENT RECORD LABEL SO ITS $12 A RECORD NIGGA LMAO