• zo

    damn, damn, damn,

  • simon

    i would enjoy fucking this woman in the ass.

    • KLUBA LANG

      co sign

    • RIGHT TALK

      Dont be disrecpectful bitch ass nigga.

  • eesco

    Awesome body ehhhhhhhhhh face tho

    • Anonymous

      you are fuckin stupid you must be a homo fag

  • http://www.facebook.com/bdangerous Triniman

    Her body is fine, but her facial expression need work n her skin looks like it could be disappointing up close… Noice, but not hot enuf 2 melt ice.

  • jomomma

    you guys are homos, tha first page said it all

  • narry

    xxl for the last pic alone real pam grieresque

  • vhingrhamesonyo’momma

    this bitch bad fuck y’all homos!

  • Josh

    This chick is bad if you wanna know more about her check her out on twitter @ModelBrenique shes fly and cool to talk to, If your a fly papi from NYC like me that is hahahaha lol

  • sean

    the looks like she star mars act 2
    body is okay but her head say i’m not from this plant

  • Killin Erthane

    WHATS YO # DUMB BITCH TELL ME HOE IMA TAKE U ON A DATE N SLIDE MY POLE UP BATWEEN NEM BUTT CHEEX

    • berf

      realest shit u eva wrote nicka

  • Anonymous

    Dis chick got me jonesin. If I ever find myself in H-town. I’m looking this broad up.

  • Dead President

    ..smoked my mafukkin computer screen

  • ama

    shut the fuck up! all u dicks know if u whr in a room wit her u wud try to fuck her!

  • anutha_level

    bangin body…BUT the brawd look like jadakiss wit make up on in the face to me…

    i’d still creampie that ho tho.

  • Anonymous

    hey bitch let me fuck u

  • MacTownExoticaVet

    She is fine!!!! Whats up with this new broad JAZZIE WILBOURNE when can we see her!!!!!!

  • Bruno

    Impossible! I am sure they have used some photoshop trick to make the buttocks that big.

  • Josh

    No there is no photo shop i can guarantee this girls butt really is that big, its amazing!!…I’ve seen many pictures of her some amateur some professional but in every picture its the same insane behind lol

  • Anonymous

    she is sexy as hell

  • http://yahoo.com serious

    beautiful just beautiful

  • DATZ

    LOVE IT! SHE’S PHAT!!

  • Dub

    Body is amazing, on page 4 I’d be hittin it just like that

  • Anonymous

    Love all the pics keep doing your thang mama!!!!

  • http://demetriustubbs@yahoo.com Ptah

    Beautiful

  • Crakalakin’

    Gawd the view of that ass in first page is insane. Holy shit son.

  • sean deason

    This is it
    It’s time for u to go to the wire
    U will hit
    Cuz u got the burnin’ desire
    It’s your time (time)
    U got the horn so why don’t u blow it
    U are fine (fine)
    U’re filthy cute and baby u know it

  • karl anglin

    brenique has it all!