Scarface Still Locked Up, Owes Over $123,000 in Child Support

Legendary Houston rapper Scarface is still in police custody for failure to pay child support.

As XXLMag.com previously reported, ’Face was originally locked up in Montgomery County Jail in Texas back in October 2010 for four separate cases of not paying child support.

The former Geto Boys leader has since been moved to Harris County Jail as of last week where he is being held for two active child support warrants totaling $123,372. He also faces two other child support charges as well as charges from the federal government.

According to police documents obtained by XXLmag.com, bonds have been set on all four cases—one for $93,376, a second one for $50,000, another for $30,000 and the last one was set at $500.

As of press time it is unclear how much longer Facemob is expected to spend behind bars, but a media relations rep for Harris County’s 7th precinct told XXL that he will be held until these women accusing him of not paying child support are compensated to some capacity.

Stay tuned to XXLMag.com as we obtain more information in the case. —Jesse Gissen

  • Big Daddy Kane

    Dang, Scarface is broke! Dude can’t pay that child support, Willie D is locked up, Bushwick Bill is on something…not sure what —-but something…..Dang Geto Boys, The feds have finally caught up with yall for making those FBI threats in the 90′s–they forget nothing.

  • David HussleSoft

    There really is no love in the rap 12 rappers cant scrape to together 10gs apeice to get this dude out? Sad just sad

  • romil

    note to all kids who wanna be rappers that money dont last too long. u gotta be a rapper and a bizness man. it aint the industry responsibility to bail him out he shouldve handled that. and j prince needs to get some paper together pawn in ur sons car lol. J PRINCE

  • Los Angelez Angelz

    The rap game is all show, no money behind it at all, when you see stuff like this, it just furthur validates the point that rap artist are poor, they get upfront money, they blow that on cars, women and weed-buying the bar out, flossing in the Marriot suites, then it’s back to being broke.I’m convinced that most black men are cursed, uneducated, ignorant and self abosorbed in ghetto hood life that in the end, leaves them broke, locked up and in some cases dead.

    • http://www.reverbnation.com/mcsilverfox silver Fox

      @los Angelez Angelz mofuckers like you need to be placed on the wall and shot!!! butb this is America and you can speak your mind. The government.(key word govern )…Nah fuc what i was going to say you cant hear me..so I really want to just shoot you!

      • Los Angelez Angelz

        @ Silver Fox-You just proved my point!! Thanks dude, you’re ignorant proceeds you…..

  • $yk

    Not only does he have his publishing catalog, he was President of Def Jam South. Ludacris should have BEEN cut a check (Face signed him), he could get percentages on Face’s publishing and release an album on DTP with some unreleased songs.

    But alas, this is fed red tape in the form of CS…there’s more to this story…

  • Damn

    MIND AIN’T PLAYIN’ TRICKS ON HIM NO MORE, THIS THANG IS REAL. THEY GOT WILLIE D ALSO LOCKED UP FOR SUM FRAUD ASS SHIT. BUSHWICK BILL DEPORTED BACK TO JAMAICA AND NOW ‘FACE HIMSELF. NOW THAT’S SUM REAL GETO BOYS RIGHT THERE. BUT I WONDER WHERE ALL DA MONEY THEY MADE IN DA GAME. WILLIE D WAS SELLIN’ PEOPLE IPHONES ONLINE AND COLLECTED THIER MONEY AND NEVER SEND THEM THE PHONES. SCAMMIN’ AND FRAUD. DAMN, LIFE CAN CHANGE FROM ONE DAY TO ANOTHER. ALL HEADS UP, MAYNE

  • Enlightened

    He must have fell out with J. Prince, because ain’t no way in hell J. Prince ain’t still papered up.

    For him not to get him out, they must have got into it.

  • Real head

    WTF!??!?!??!FACE U DISSAPOINT ME NIGGA I THOUGHT YOU MORE SMARTER THAN THAT

  • http://detroitrap.com FRED

    ANOTHER RETARD LOL WHAT DO THESE GUYS DO WITH THERE MONEY LOL GUESS NOT GOOD WITH MONEY HUH LOL WHEN HE WAS GETTIN MONEY HE SHOULD OF BEEN INVESTIN IT INTO RIGHT AREAS PROPERTY TO HOUSES TO CARS TO STOCK OR WHATEVER THERE TONS THINGS OR JUST SAVE AND IF U WERENT MAKIN MONEY OR NOT MUCH BACK THEN THEN WTF WAS U DOIN RAPPIN WHY IF NO MONEY IF FOR FUN THEN COOL BUT SF MADE MONEY FOR LIL WHILE MUST OF BLEW IT ALL DUMMY IDK WHY THESE GUYS DONT PAY BILLS OFF FIRST OR CHILD SUPPORT OR LIKE ACTORS AND MUSICIANS GETTIN TROUBLE FOR TAXES LOL WTF THEY DOIN TOO WESLY SNIPES IN PIN FOR NOT PAYIN TAXES LOL U DAMN WELL NO HE MADE BUNCH MONEY OFF OF BLADE AND SO MANY OTHER MOVIES HE DID BEFORE AND EVEN AFTER LOW BUDGET MOVIES MAKE LIL MONEY TOO WHAT IS THESE GUYS DOIN WITH THERE MONEY ATLEAST 50 CENT SMART AND EMINEM AND DRE AND PUFFY AND JAYZ AND MANY OTHERS U EITHER SMART OR NOT GOOD WITH MONEY OR BAD LOL

    • RennKnott

      LOL INVEST UR MONEY ON HOOKED ON PHONICS AND LEARN SOME USE OF COMMAS AND PEROIDS AND SENTENCE STRUCTURE AND QUIT LOL HATIN AND SHIT LOL

  • Face Phoenix

    This should serve as a reminder to every man alive that you can’t f*ck every women you meet and not eventually get f*cked back. The P is never free. Ask Nas and now ask Scarface and don’t forget to Russell, 50 and any other successful man who went raw with the wrong woman. You’re better off just wrapping it up.

  • MZ TEFLON

    EVERYBODY CAN GET THE FUCK UP OFF MY NIGGA FACEMOBS ASS! I’M RIDING WITH FACE RIGHT OR WRONG I DON’T GIVE A FUCK! IF YOU DON’T KNOW THE WHOLE STORY YOU CAN SHUT THE FUCK UP! HOES IS SCANLESS, THIS NIGGA PROLLY AINT NEVER EVEN MET HIS KIDS CAUSE OF THESE BROADS SO HE PROBALY DIDN’T EVEN KNOW THE KIDS EXISTED. HOES IS DIRTY LOW. SMH #FREESCARFACE MUCH LUV, MZ TEFLON

    • http://www.myspace.com/slotchmusic ms_spittuh

      Do you know the whole story? Okay then shut tha fuck up you dumb ass chicken!

  • Houston Madness

    Phoenix really hit the nail on the head with that comment. Pussy is not free especially when you bust a nut in these gold digging bitches. We don’t know why Face didn’t pay his child support and we can’t judge this man because we don’t know what went on his life that kept him from doing so. How can a man that’s locked up pay child support? More than likely the women he has kids by probably wanted more money than what he was giving them. But I still think Bun B, Lil J, Slim Thug and all the other H Town rappers should raise the money to get him out. He’s a fucking legend! But that tells you how raw the game is. And every rapper doesn’t blow their money on bitches and drinks like the asshole above said. You can tell he must be some stupid white kid who lives in a basement.

  • yoprince

    stop blaming other rappers. maybe FACE doesn’t want them to pay HIS child support.

    • Nacquired Taste

      “He without SIN cast the first stone” JESUS! For real glad I know Face thru his music, his words are his truth based on the character of a flawed human being which is what we all are.I have met him, had a ball with him, he’s good people. Genuine before I believe anything media press especially our government over him I will value and respect his story which only he can tell. Real fans are loyal I’m ride or die cause I don’t have NO heaven or hell to put anyone in. If he didn’t do right by his kids with his money that’s between him and GOD not the UNiTeD StaTEs government. Out of everything that I can say/write that is not absolute doctrine just my opinion that I believe to be FACT this I will say ,that he NEVA SOULED OUT for the dollar heck maybe he was getting ready to and 
      GOD had to intervene by humbling him u NEVA KNOW. Heck maybe they using this as a scare tatic to get him to bend over and do as ssssoooooo many others have and continue to do? Lets look beyond the surface level guys everything is not always what it may seems, also,Before our children belong to us they belong to GOD first HE will always provide where man will FAIL YOU! At the end of the day we all have a cross to bear REAL IZ AZ REAL DOEZ face mob all day ~1000~

    • Nacquired Taste

      My bad yoprince my post was meant to be a regular comment not a response to what you posted bruh

  • southcakc23

    this aint about him being BROKE! It’s about him not going back and having his child support reevaluated based on his CURRENT income. To many rappers don’t think about how much child support is costing them when they are rollin in the $. Once you fall back behind the scenes…..gotta get that child support adjusted to your current income. Them females are the dumb fucks. How they expect him to get them any damn money if he’s locked up? He could do a 15 show tour in the south and make that money + some in less than a month…..

  • http://www.justice.gov.za Ch*l*z

    There’s mo 2 this story………………………………………………..
    ……………………………………………………………………………..

  • illgotty

    Man, facemob stand tall all these niggaz act like its about ds money, he’s pride is strong and probably don’t wanna pay that, women lie, men lie. Millions of men are in the same spot. Pay up

  • Pharoethegreatest

    I thought Face was waaaay smarter than that. Actually thought he was the only one in the geto boyz that had some sense.

  • http://www.myspace.com/slotchmusic ms_spittuh

    Good for his ass! Treat your kids like shit you deserve karma. If its because he’s deadbeat fuck him this isn’t about the emcee aspect him. yes he’s good but just from him not paying its making him seem like a dead beat father.

  • bighec

    Yo! I know REGULAR JOES that owe 123,000 in child support!
    I Ain’t one of ‘em, but I hear that sh!t can add up kinda quick.

  • trees

    this the same nigga on mtv a few years ago that didnt wear the same tang top or breifs more then once…now the boy cant even pull himself out of chains

    SMFH!!!!!!!!!!!!

  • REALIVE

    LOS ANGELEZ,,,,,,U ARE DEAD RIGHT BRO…..MY THOGHTS EXACTLY…….

  • dovan

    Most of the greatest, purpose driven people almost never end up with money. They end up with a legacy that’s worth more than any amount of money. Take Martin L. King Jr., Malcome X, Muhammad Ali, Ceaser Chalvez, Ric Flair and many more will be talked about until the end of time. They have their place in history. I think Brad (Scarface) have his place in history as well. He is known for his delivery on a song as well as the message in which he is talking about. His ability to paint a picture as well as tell a story will be the bar for other musicians for years and years to come. Willie D is also the truth as well.

    • Nacquired Taste

      ~1000~

  • cutty

    That’s what’s up Dovan. I stumbled across a video on youtube the other day that I really dug. I don’t know the brother name, but he was on it with some key info about the rap game and how fans and artist percieve the business. Go to youtube and type in “rick ross the music biz pt.1.” It’s very interesting.

  • Pingback: Scarface Owes $123,000+ In Child Support, Still Behind Bars | Media MRS.

  • Nacquired Taste

    My bad yoprince it was just supposed to be a regular comment not a response to what u said bruh.

  • Pingback: Scarface Still Behind Bars Due To Back Child Support Totaling $123,000+ | iPowerRichmond - Power 92.1

  • Pingback: Scarface Still In Jail, Owes $123,00 In Child Support | DJ VENOM - THE OFFICIAL WEBSITE

  • Pingback: Scarface Still In Jail, Owes Over $123,00 In Child Support | DJ VENOM - THE OFFICIAL WEBSITE

  • Pingback: Scarface Still In Jail, Owes Over $123,000 In Child Support | DJ VENOM - THE OFFICIAL WEBSITE

  • hamfry

    face is a damn gud rappa, n who gives a shit wat he does with his money; thats his personal lyf. i just love the dude

  • mdown21

    well lets see….Bushwick Bill is deported to Jamica,and in legal issues. And Willie D is in Jail for selling I-Phones on line, that were paid for but never sent (fraud)… GETO BOYS, is that keeping it “real” enough for you? Dudes do dirt and every one says “why?”, dudes dont do dirt and everyone says “fake @$$) Here’s the shame in America… They, and especially FACE- ARE GENIUS… They say more about the 80′s and what was going on then any “News” Source PERIOD. In twenty-thirty years, they will be celebrated and studied, just like they did to Miles Davis, and Coltrane and Thelonius Monk. 20-30 years and you will be able to get their music in a Star Bucks, just like Miles…..and…..and….And it wont even seem that crazy…
    Im not saying the child support thing is cool,(i grew up with my mom waiting for checks, many which never came) but you’ll see theres another FED case tied to it, which is why J Prince didnt go spring him…Thats what its really about…they playing games with him. And sitting it out is him playing games with them…TRUST… All the media leaks, like this, could be and are part of some whole other situation. CAUSE IT DOESNT MAKE SENSE…NOT ON A $$$/Cream LEVEL…I dont know the extent of him not paying, but I do know NONE OF US KNOW THE HALF…Just doesnt make sense, NO WAY do those numbers flush- (he signed Luda if I Recall)

    Maybe they want him to roll over someone else and he’s not playing… Untill its all out, give FACE the respect he deserves, as a IMPORTANT AMERICAN ARTIST, and BLESS his Kids….it will all work out….

  • DETROIT CB

    WOULD YALL DO 10 MONTHS FOR A 100 RACKS AND CHANGE HELL YEA FACE IS SMART HAVEIN YALL BEEN LISTENING TO HIS MUSIC.THIS DOPEMAN MUSIC