Alley Boy Speaks on Yung LA’s Face Tattoo

The paint work on Yung LA’s face tattoo has barely dried, but one displeased party is already calling for him to cover it up. LA’s ink has a close resemblance with the logo for Duct Tape Entertainment [see below], home to Co-CEOs/rappers Alley Boy and Big Bank Black, and AB told XXLMag.com that the Atlanta rapper didn’t get the label’s approval for the tat.

“He didn’t sit down with any of the heads at Duct Tape,” Alley told XXLMag.com, clarifying that LA is not signed with the imprint. “[Yung LA] aint’ get the okay from none one of us and ain’t none one of us told you nothin’ about you having nothing to do with Duct Tape. You dead wrong.”

To the casual observer, LA’s tattoo is just a duck. To Alley, the logo represents loyalty. “There are people willing to lay down their life for that logo, we’re a real close knit family,” said the Duct Tape honcho , who’s also signed to Atlantic Records as an artist.

Asked what he believes was the motivation behind the artwork, Alley said: “I guess he ran into my lil’ homies and shit, kickin’ it with them. You know they drinkin’ lean, smokin’ together…I guess he took that [as] being cool with some Duct Tape members, but they can’t tell you to go put nothin’ on your face.”

“He’s gonna have [to get] like a pendant or a star or somethin’ to cover that shit,” Alley added. “It’s like an ex-boyfriend name or somethin’, he finna get that shit covered-up.”

Claiming that T.I.’s Grand Hustle imprint, is no longer Yung’s label home, Alley thinks the “Ain’t I” rapper tried to associate himself with Duct Tape in order protect himself in his hometown. “At the end of the day when he fell out with Grand Hustle I guess he felt like that would’ve been a great move for him because ‘if I got Duct tape behind me, ain’t nobody gonna be to quick to fuck with me out in the streets.’

As of press time Yung LA has yet to return phone calls for comment.

Stay tuned to XXLMag,com for more on the story.—Henry Adaso with reporting by Rob Markman

  • KING RANSOM

    “There are people willing to lay down their life for that logo.”

    Very sad but probably very true.
    SMH

  • Yung”Blockboy”Tim

    Yung La bitch ass aint from this zone 6 shit…lil nigga you dont get no cool points or respect for that shit!!!!!

  • Josh Jizzle

    HO-LY FUCK! Yung Lay what the fuck u doin? Fell out with Grand Hustle? You know they’re putting all their dough into tip and b.o.b. right? Now he needs protection in atlanta. I thought you was a street nigga? And these cats don’t approve of you tatting their label logo on your dome? wow. YOUR FUCKED “Aint I” ?

  • peor

    duct tape this duct tape that, duct tape logo and music is fucking wack !

    • JuneAtlantic

      Wow! Your dad must’ve molested you?

      • Do something hoe.

        I agree….they’re music is garbage and they’re logo is stupid.

        • Fags

          “Need protection.” Please. The only people who would lay down for Duct Tape are the cardboard rolls that come in the middle. Haha, I’m funny… just like all the clowns in this story. Fake gangsters, wannabe rappers. SMH @ this lameness.

          • GABoi

            Man you are stupid for that one. You can sit and type that mess on the computer but go to Zone 6 anywhere round Edgewood and look for Duct Tape the Mobb and repeat what you just said

          • slim

            come to tha 6 wit that bulshit. Eastlake, Edgewood, and Kirkwood

  • Los Angelez Angelz

    No one will ever take dude serious with that on his face, he looks like a clown. The Corporates especially.

  • P.j.

    First of all why is these fools getting tattoos on their face for? gucci, and now la? what is going thru these dudes minds? cause they got money to blow they blow it on dumb shit? 2nd of all, what is the beef about territory for? where is the love at? people these days don’t think..so if you kill somebody for coming in your hood and you go to jail, is that worth it? you will be rotting in jail while your hood moves on without you..i don’t know why people insist on learning the hard way..but yall will learn….oh yeah you will learn(in my laurence fishburne in boyz n tha hood voice)

    • J.E.M.

      LOL@the Boyz N Da Hood line…yeah some of these “rappers” setting the black race back. Pure ignorance. Stop doing Niggardly SHIT!!!

  • Joey

    LA aint from the six…..i aint never seen him there and what he did the Nation didnt sanction, he is clearly in violation…luckily he still has his life

  • 3M DUCT TAPE C.E.O.

    too bad both these guys have to pay me for the name duct tape and for showing my rolls of duct tape…they never asked my permission…ILL DIE FOR DIS SHIT SON!!!

    • lolz

      haha. they “Ducted themselves over”.

  • rodney autry

    damn nigga fuckd his self wid dis one

  • caino1

    ay look 4 all yall fools that think u know something fuck yall. Real niggaz do what they want, bitch niggaz do what they can… LA ya dawg Caino aka caneloc ana caneloc8us say do u my nigga… FUCK THESE HATERS!

  • yaboi863

    you see that LA got that shit coverd up … big ass LA on his face now

    real shit though how the fuck a bitch gone tell me to cover up my shit some ppl just hoes

  • fuckxxl

    Fuck these bitch ass haters in here, these xxl cats wouldn’t know about dying behind anything they ain’t never been out the house long enough to even get a crew together!

  • jermaine crutchfield

    Well learn proper english, makes your point come across better. The issue of a symbol being copied: sue him, dont ever admit to wanting to do harm to someone and then do it. You are actually admitting guilt and then no one can get you out of the following law situation. Zone Six: I do understand there will always be turf wars and some worse than others, but ignorance is fueled by ignorant people. In another words : “Violence begets violence” and “stupid is as stupid does”. People, and yes this includes the artists, need to stopped being brainwashed into thinking being “G” is gang violence related. You are only as good as your mindset.

  • FUCK A ALLEY CAT

    why this bitch nigga gotta steal on dude? be a man, fight that dude one one one, give him a square fade.

    pussy.

  • Straight Hatter

    Man that gay ass Logo and he gay as shit for putting that on his face….Niggas crack me up over this fake ass street bullshit…nigga make music and get money…when his ass get dropped from Atlantic next week he gonna be pissed….and if they so real why they have a camera with them…should have caught the nigga out on the streets and then got him….REAL NIGGA’S move in silence.

  • 62banger

    too much lean & coke i guess lol i could understand his desperation though. he said some stupid shit about grand hustle & everybody knows T.I. pretty much run atlanta (along with jeezy & them). people lose respect for you when you diss something that holds such a so much power in the streets. knowing that, he probly thought if he could get duct tape to fuck wth him then he wouldnt have to worry

  • Pingback: Yung LA is the hot mess of the day…or month - Tha Blog is Hot