Game Robbed of Jewelry & $75,000 on Xmas Eve

Not everyone was in the holiday spirit last week, in fact, some people were acting more like the Grinch. Game took to his Twitter account early Christmas morning to reveal that he was the victim of a robbery, while out shopping the day before.

“So, heres my day: tried 2 do last minute shoppin 4 da kids & valet stole a Louis Duffle out @avanterose ‘s car & we 2 chains & $75,000 short,” he wrote. “So police come & guess who get patted down ? Yea, US !!! then they tell us da palmtree was blocking the crime scene on the tape.Topanga Mall “Nordstroms” valet is janky as FUCK !!! They gotta a lil stealing ring goin, PARKS YA OWN SHIT from now on! They aint seen the last of us tho. Soon after xmas is over….IT’S ON you thieving mothafuckas !!! If u dont get a gift tomorrow THAT’S WHY & me or @avanterose couldnt do sh!t cuz both are dumb ass’s on parole.”

Despite the loss, the West Coast MC returned to his Twitter account hours later, wearing all smiles, as he posted a picture of himself with his two children. [See below]

As of press time it is uncertain if anyone has been arrested in connection to the robbery. —Elan Mancini


  • http://MYSPACE.COM HELTAH SINSAY

    SUPP WIT DA RED ALBUM!!! sorry for you losses homie! PROBABLY “g unit WEST” .. I know for a fact it had to be black valet who stole that!.. punk mufakas! topanga mall got them young hip ass valet parkers!! I know exactly where that fucken mall is at ! been there done that!! .. fucken theives should of “COUGHT THAT FADE “

  • Robin

    Good. This muthafucka deserves it. I wish hey would have stolen more of ur fake gangsta ass. Niggaz gettin robbed its only so long fake bloods who pretend.

  • Dead President

    ^^^^^^^^^
    hatin ass nigga

    i know game on parole but shit u gotta kick up bout dat shit 2 chains & 75geez ooohhhhh ! ! merry xmas nigga

  • tony

    fact is..this mufucka aint gonna do nothing or have nothing done to the valet…if he was as real as he claims..the cops wouldnt have never been called..not saying he needs to do anything..his bs probation won’t allow it…but if he was a real G, he woulda had that situation settled immediately..like the song says..only so long fake thugz can pretend…not hating..just speaking fact

  • 9mm

    tha game has a family and a career to take care of.
    so think about that b 4 u start accussing people of being fake geez.

    game shuld jst let it go becouse there is alot where thet came 4rm.

  • THA TRUTH

    the publicity for this is worth way more than 75k…good move..keep your name floatin around…cant wait for the red album..gonna be official then…on his way to becoming a legend..

  • http://myspace.com HELTAH SINSAY

    ITs funny how each of us as individuals kinda hate on dudes in the the game! Like me for instance, I always got something bad to say about wacka flacka, or young jeezy, just cause I aint feelin them! ha ha ha, and then theres cats like the ones below my comment who cant stand the game and leave there comments! its a trip! but at least we can voice our opinion! cuase thats all it is anyways its just an “opinion”.

    • Stooby

      dude for real theres rappers out there that i cant stand and ppl hating on the ones i think are dope. opinions and none of them matter

  • MI

    i just tweeted that i shit my pants. i also fell in the snow today. then i got raped in jail. then my kids were taken by ACS. -game