DMX Busted In Miami For Trying To Buy Cocaine and Marijuna

DMX was arrested again, this time, yesterday in Miami for allegedly attempting to buy cocaine and marijuana, TMZ is reporting.

According to the gossip Web site, X approached an undercover officer and handed him $45 for a combination of the drugs.

The former New York rapper was just busted earlier this week in the Sunshine State for driving with without a valid driver’s license.

The arrests continue what’s become a patter now for X. Last month he was arrested two times in Arizona, once for speeding and days later he was nabbed for animal cruelty and drug charges. He plead not guilty to the charges and is due in court in July.—Philip Souisa

  • bighorse

    The mighty have fallen

  • BIGSCREECH

    DANM. X

  • chad bro chill

    damn is right i think x went off the deep end tht interview he did on here pretty much proved it

  • master cheef

    how many times has this guy been arrested and not gone to jail?

    Uh oh, he might be a sn***h.

    • Duro

      OMG shut the FUCK up! Who can he snitch on???

      • master cheef

        my bad, i should’ve mentioned i was being sarcastic.

        • http://www.ronmexicocity.com ron mexico

          i got you.

          was about to say the same thing.

  • D-Block

    LMAO at this crackhead buyin $45 worth of drugs. Hes a fuckin rapper i think he can afford at least a qp.

  • Bigz

    The dude is officially FUCKED!!!

    I think we should all come 2 terms with the fact that the dog is now a living dead man.

  • Ms. Toson

    I would have never thought I would see the day that DMX would fall off like this. By the way, I agree with you D-Block.

  • MARK CARTEL

    damn this muthafucka dun fell off…i mean 2 me he been fell off but this is da nail in da coffin…and y didnt he send 1 of his free loadin friends 2 go get dat shit 4 him???!!!

  • beatz23

    hes fucked

  • B Fresh

    this nigga is the stupidest fcuk i have ever seen, i heard him on the radio and he was going on about barack obama and sayin thats not even a name, just fcuk off the planet and stop makin music that last album was was wack fcukin pastor dmx!

  • havoc

    tsk..tsk..tsk

  • 239allday

    Come on X! You killin me dog. But ay you can’t judge the nigga. He just likes to smoke dirties. I don’t smoke dirties but I know a lot of niggas that do. I’m a florida nigga and just to let all the rappers know, these florida d-tecs love fuckin niggas.

    • http://www.gjhdfhg.com Young J

      “these Florida d-tecs love fuckin niggas”

      dude either loves the cock, or forgot to mention the necessary “no homo”

      either way he might not like smokin dirties, but I bet he likes suckin dirties

      LMAO

      • 239allday

        I didn’t feel that this particular sentence warrant a no homo becauase that is a phrase a lot of us use down here. When you see a nigga get stpped that nigga is gettin fucked homie. You got nuthin but dick on ya mind.

        239allday(no homo)

        Young J(SOOOO homo)

        • 239allday

          Excuse me for all the grammatical errors… I just woke up!!!

          Where my zoes at?

  • My Effin’ Opinion

    STOP BREAKING THE FUCKIN’ LAW!!!!
    -Jim Carrey, Liar Liar

  • metal24

    y is this dude buying shit from someone he don’t even no off the street?! what adumb ass..it amazes me how stupid some people are!!

  • Manka Cat

    Yo, leave X the fuck alone. He has not fallen off, how the hell can you fall off when your doing what you think you should be doing? He’s not making music just to be a hot artist anymore. He’s not Lil Wayne or 50 Cent. He’s trying to use an art form to spread a positive message and still keep it real, and everyone wants to fuck with him. Yeah, don’t do coke, but who gives a fuck? Half of you people are the same guys who would say why did we care when Bill Clinton got a blow job? His business, not ours. Well its not our business what X does either. It might be interesting. But it doesn’t make his music less real. Don’t judge, less you be judged. He who has not sinned among you, throw the first stone.

    X, keep your head up. You have real fans, you have support. Get over this addiction man. Do what you want to do with your career. You always be a legend in my book.

    Top Five Alive
    Immortal Technique
    Nas
    DMX
    Jay-Z
    Eminem

    Fuck all you haters. Get off Wayne’s dick. Show some respect.

    • http://www.gjhdfhg.com Young J

      If DMX was half the rapper Wayne was maybe he would still be relevant. Being sane might also help.

      Advice to DMX, take your medication.

      • SUN

        homie…DMX’s first two albums>lil wayne’s entire catalog

        get that hatin shit outta here, the man may be dealing with some issues but don’t hate on what music he did in the past

    • Justice4all

      I guess the positive message is buying Cocaine and weed from a Narc on the side streets of Miami huh? Negro Please, he’s a legend alright, a legend for being a coke head.

  • $ ANOC $

    da nigga iz fuckin garbage man & he’s a crackhead! mmm & i used 2 like x bak in da days…damn im a fool! lmao

  • Jack

    he just needs to go live in the studio and not come out until he has like 5 albums completed that way he can stay outta bullshit and make money just go back to basics.

  • The Messiah

    X is definately deeply sick, not because he’s on coke, but because he just doesn’t give a fuck anymore. When you get to a place where you just dont care for anything except what feels good (gettin high, drivin fast, etc…). Seen it happen to my pops, a few of my uncles as well as others. Once that shit gets in you its a wrap, seen countless mu’fuckas just die a slow death when I was growing up, just on some I-dont-give-a-fuck-about-life shit. I used to just blame a persons tragidy on their substance abuse but trust me, it has nothing to do with the that persons substance of choice wether it be alcohol or drugs. It always about something much more deeper and X has always seemed to be a pretty haunted dude even at his height (career), now that he’s no longer relevant, I can only imagine whats goin on in his head these days.

  • Trickdd

    Lets see how quick this shit gets drop 45 bucks come on now X and its comeing from TMZ you cant trust one thing they report.

  • Town Business

    @trickdickhead learn how how to spell you idiot fuck;; comeing??? its coming.

    we have a name for X in Cali its being a knock, because that is what he is when he needs to get high knock

  • http://www.ronmexicocity.com ron mexico

    nigga must got an album comin out.

  • mdot12

    i’ve been a fan of dmx since he came out, and i still love this dude, but i think it’s about time that somebody comes and locks this dude up. he’s gonna get killed or kill somebody else if somebody doesn’t go get him. if it’s not him having guns, it’s him crashing a car. if it ain’t that, it’s him mike-vicking a dog (shout-out to mike vick). if not that, it’s him doing coke. this dude has some serious demons that he needs to get rid of before it’s all over for him, and this is not just his career cause that may be effectively over anyway, but this is the man’s life. it seems like he wants to go to jail anyway, and the way things are going, locking him up for at least a littie while may not be such a bad thing for him. i really do pray that he gets it together before it’s too late…

  • Khayan from the bronx

    I agree….I have been a X fan since day one. I really hate to see him like this. I dont understand how he can get arrested soooo much and still get a bail. I don’t wish jail on nobody. But X seems like he needs a bid. Even if its only one year. God bless him. He got kids yall. You need to stop hating and wishing bad on him

  • eLi pOrTeR

    I can’t really say anything slick about this one ya’ll…. I pray this brother seeks the help he needs so he can be the man he needs to be for his wife and family!!!!

  • mayhem

    man x needs help he dnt need no more jailtime….some1 needs 2 get hold of him and help him because he aint thinkin str8 rite nw drugs is clouding all his thoughts………..im a pray 4 him because the way hes going its not gona be 2 long b4 we readin bout the death of another hip hop legend..real talk!!

  • moresickaMC

    be on the lookout for a basket case
    -DMX “shut em down”

  • tony grand$

    Simply put, Dark Man X is just another lost soul. It should be obvious that he’s out of touch with reality. Shit, mtv need to be followin this nig around with some cameras! At some point the devil found a window into his life and put in mad work. I’m a recoverin alkie, AA, rehab, all dat good shit and I know about monkey on ya back, but X is carryin a whole fuckin zoo! He gotta be losing every ounce of sanity piece by pound right before the eyes of a generation that once adored him. Shit, who under 35 wasn’t barkin like a mufucka and thrown up double R back then? Yo, collectively let’s pray for that nigga. He need all the help he can get. So sad. Peace loved ones…

  • yoprince

    damn.. 45 dollars? less than a gram of each? WTF?

  • Irish

    X used to be the man, when he brought that gritty shit back in the late 90′s when everyone was on some puffy shit. X got some serious issues, but I knew he was thru since before he dissed the West and Crooked went in on him. Can’t smoke crack and do interviews. We lost a lot of respect for him out here after that.

  • majornasty

    I agree with Tony G., he needs help, not jail time, someone needs to step in, mabey not MTV, but old homies, jigga, swizz… Somebody…C’MON’!!! Shit we all got problems, if it was me I would hope that my friends would step in. Even if people dont want to help X, do it to help Rap music cuz its probably in a worse state than him.

    • tony grand$

      Word up major! I hit rock bottom and if it weren’t for my wife makin me go to the hospital, I’d be dirtnappin! Just that one bit of help from one lil person made me realize that a problem can grow and destroy yo ass. X mite b a lil far gone but his is still a life worth savin. At some point he gotta be treated as a man, beyond hiphop, but for the sake of the blackman once again a target. Barak pissed a lot of folks off (shouts out to my Obamaniacs!!)and we gotta start takin care of other like we should. We losin like the Lakers in the fourth quarter folks. Swizz, Clue, his kids, anybody who can wheel my mans back in, do me that solid. Do US that solid!

  • lostgyrl

    Damn D… What’s the problem!!! Cocaine!!! Anyone’s down fall!!! Aren’t you tired of being in the media for bullsh*t?

    http://www.myspace.com/lostgyrl

  • Trickdd

    The square ass computer geek that called me Trickdddickhead cause I spelld something wrong is a simp ass hater get off my dick. so the fuck what I spelled something wrong if you dont like it boy sue me you on top a niggas dick like you aint never spelled a word wrong I know you a computer geek o lame ass bitch next time I spell something wrong stop reading me comment cause it dont mean shit to me im a human I make Mistakes

  • Trickdd

    O and cocaine aint that bad it depends on whos doing it if you aint never did it than dont speak on it thats called bein a hyprocryt and how much he was only buyin didnt really make it look like X is a fine so what he wants to get geekt up once in a while we all gunna die sometime live your muthafucking life dont worry bout another man doin drugs 239 Fla all Day if you a hater and you know it FUCK YOU!!!!!!!!

  • northern california bay area

    yeah he was never really able to cope with boomers death…

  • LEO

    Why is Lil Wayne being compared to DMX? ya’ll young niggas really have no respect for any of Hip-Hop’s finest…and can’t nobody say that X ain’t one of them. None of the tracks on Lil Waynes best album would even cut it back in the day when X was really doing his thing(so please stop comparing) Lil Wayne is running shit now, but he aint do what the dog did. Where’s the movement? Cash money 08 > Ruff Riders 98? word? Its Dark and Hell is Hot > The Carter? really? Party Up > Lollipop? Woooooord!!!? common ya’ll need to stop…as far as a Rap artist or MC or performer whatever the fuck you want to call it, Lil Wayne got a lot to go to be mentioned in the same sentence as X, Jay, Nas, Em etc etc etc…

  • LEO

    Don’t get me wrong, I’m not saying that DMX smoking Cocaine is OK. He needs to stop and get his life together, maybe Jail is the best thing, or maybe rehab, cause at this rate he’s gonna end up dead…and aint no sense in loosing another one…aint no sense…even if he don’t come out with a hot record ever again, I would like to at least know that his mindstate is right…he got kids…they need a father. I hope X gets better…Already!!!

  • http://www.pimpinpens.blogspot.com Enzoe

    X is definately deeply sick, not because he’s on coke, but because he just doesn’t give a fuck anymore. When you get to a place where you just dont care for anything except what feels good (gettin high, drivin fast, etc…). Seen it happen to my pops, a few of my uncles as well as others. Once that shit gets in you its a wrap, seen countless mu’fuckas just die a slow death when I was growing up, just on some I-dont-give-a-fuck-about-life shit. I used to just blame a persons tragidy on their substance abuse but trust me, it has nothing to do with the that persons substance of choice wether it be alcohol or drugs. It always about something much more deeper and X has always seemed to be a pretty haunted dude even at his height (career), now that he’s no longer relevant, I can only imagine whats goin on in his head these days.

    ^^cosign
    dmx has had some very serious deep seated issues from day 1. now that he no longer is on top these issues have manifested themselves in a more pronounced manner. It is fucked up that he was buying only $45 worth of dope. that dude who said rappers should only be buying ounces and up is about right. but all this nonsense aside, i wish dmx the best and hope he makes a comeback to his its dark and hell is hot days. nobody can fuck with him when he’s on that tip.

  • Pingback: XXLmag.com | Hip-Hop On A Higher Level | » DMX Arrested For Third Time In Arizona