Soulja Boy To Release New LP, Back To School

He’s churned out a breakout hit in “Crank Dat,” his debut album is certified gold, and he’s smack in the middle of the LeBron James/Deshawn Stevenson feud. Life as a supposed one-hit wonder is pretty good for Soulja Boy. But instead of relaxing, the teen rapper is getting busy preparing his sophomore album, Back to School. “Basically, it is really me taking it back to the basics,” SB told MTV News. “It’s time to start studying again. Make it happen, man. [By the] the time I drop the album, everybody is gonna be going back to school. My fans are 21 and under. That’s what I’m focusing on.” He’s also focusing on his business acumen. He’s going to crank out a line of shades based on the ones he wears in his videos and on stage. SB is also going into the sneaker biz with a line of kicks called Yums; there’s also plans for a cartoon about him and his friends called Bad Little Homies.” No date has been set yet for Soulja Boy’s next album.

  • Daryl nelson

    Way to go young blood gettin paid gettin paid

    • sagnik baksi

      woww this nigga daryl retarded sayin way to go young blood? u confused or some shit? a day ago u was sayin fuck ringtone rappers?! and now u sayin way to get paid. exactly my point get on top of ‘yo shyt before you criticize mine muthafucka

  • k

    does dat mean he is gonna try rapping and talk about something descent?

    does it fuck

  • sagnik baksi

    wow another wack album! like it wasnt bad enough torturing us wit the first one, some people neva quit… anyway here’s what u need to know July 1st: G UNIT: TERMINATE ON SIGHT.

    And if u wanna buy that game album go head. just dont buy this weak crap

    1

  • daryl nelson

    Fuck Rington rappers and a speciel fuck you to g unit
    Sagnil Baksi u obviously dont kno shit bout rap if u think gunit is better than game
    50 cent sucks dick and is a rat and he looks like one too
    The game is a way more real than all of gay unit

  • ddubbzz

    He’s the greatest of all time! lol

  • Be a Nigger Too

    Oh for Christ’s Sake when will this Coonery end??

  • MARK CARTEL

    lil homie is wack…but he on his grind…so i @ least respect him 4 dat

  • crankdatshittymusic

    please get hit by a bus

  • Rockcity

    21 and under? WTF if u 21 and listen to soulja boi kill yaself,He mean more like 15 and under ne way, good to see him makin moves it’s always a positive thing to see a young dude doin something besides standing on a corner.

  • TRUTHFROMDABOOT

    Get your pay lil dude, do what you do! It’s just a generational thing. My uncles and pops used to insult L.L. Cool J. and Run D.M.C the same way saying it was not music now they are considered legends.

  • Lil Dan

    LMAO DONT EXPECT TO SEE SOULJA BOY AS A LEGEND THO

  • murdaface

    yall gone give this dude a chance right i bet if he lived yall lives he might be a sub par blogger? bloggers man you guys kills me

  • Killurself Stupid Boy

    Didn’t read the article, don’t like, or care to waste time on anything deal’n with lil Stupid Boy(But, I always have time 2 hate on weekness!!!)

    Go crank ur head up your azz, and make a song 4 it, Stupid Boy!!!

  • Hey Stupid Boy

    Didn’t read the article, don’t like, or care to waste time on anything deal’n with lil Stupid Boy(But, I always have time 2 hate on weekness!!!)

    Go crank ur head up your azz, and make a song 4 it, Stupid Boy!!!

  • no homo

    Didn’t read the article, don’t like, or care to waste time on anything deal’n with lil Stupid Boy(But, I always have time 2 hate on weekness!!!)

    Go crank ur head up your azz, and make a song 4 it, Stupid Boy!!!

  • Terrence Dean

    I my new book, I tell all about how Soulja Boy cranked his head up my azz… Look 4 the video on youtube…

  • Terreance Dean

    Oh, I also tell how when I first meet lil sexy boy, he pulled me in the closet, stuck a straw in my azz, and sucked out a few fartz. (Teh-ghey pause…) Whew, I’m getting all hot just tell’n you the story…

  • kiddyraps

    fuck this dude
    you aint hip hop
    killa
    how bout that one?

  • http://www.aim.com Big Chris 502

    If u hate him that much then dont read the fuckin news clip. I mean damn. U niggaz is on hurr hatin but da lil nigga is doin sumtin positive 4 the kids. Atleast he aint talkin bout killin niggaz and shit. He’s in his own lane. I dont listen 2 em but i definitely respect his grind. I cant hate on no nigga who is keepin it real and doin wat he say he doin. He dont talk about doin shit that he dont do, probably like ur favorite rapper.

  • FUCK SOULJA BOY

    FUCK SOULJA BOY
    HE”S A PUNK LITTLE SKINNY ASS PUNK YOUR KILLING HIP HOP FAGGOT GET OUT OF HERE!!. AND YOUR FUCKING WITH GAY-UNIT! B-B-B-B-BITCH

  • sagnik baksi

    Hey Daryl why dont u actually read my comment u dumass i neva said g unit was better than the game i said if U WANT TO GET GAME’s Album get his too. implying that game AND G UNIT ARE BETTA than soulja boy, dont catch feelings boy. and dont tell me bout not knowin hip hop. u a c*** rida of game i can tell.