Soulja Boy Announces the 21 And Under Tour

Teenage phenom Soulja Boy will be headlining the upcoming 21 And Under Tour which is scheduled to kick off next month in Myrtle Beach, SC. Joining the Crank Dat star will be some of the game’s hottest young names, including Lil Mama, Atlanta native V.I.C. and teen singing sensation Tiffany Evans. The tour will kick off on April 11th and touch down in 23 cities before wrapping up a month later in Soulja Boy’s hometown of Atlanta.

The following is a full schedule of dates and locations:

April 11: Myrtle Beach, S.C. (House of Blues)
April 12: Charlotte, N.C. (Neighborhood Theatre)
April 14: New York (Nokia Theatre)
April 16: Baltimore (Rams Head Live)
April 17: Philadelphia (Electric Factory)
April 18: Niagara Falls, N.Y. (The Conference Center for Niagra Falls)
April 19: Agawam, Mass. (Six Flags New England)
April 20: Toronto (Kool Haus)
April 22: Chicago (House of Blues)
April 24: Cleveland (House of Blues)
April 25: Indianapolis (Egyptian Room)
April 29: Denver (Ogden Theater)
April 30: Anaheim, Calif. (The Grove in Anaheim)
May 1: Los Angeles (House of Blues)
May 2: Alpine, Calif. (Viejas – Concert in the Park)
May 4: Las Vegas (House of Blues)
May 7: Dallas (House of Blues)
May 9: Houston (Verizon Wireless Theater)
May 11: Atlanta (Tabernacle)

  • Bald

    FIRST!!!!!

    Soulja Boy ain’t even got the maturity of a 13 year old, wtf is he doing on this tour?

  • Black Mike

    F#ck Soulja Boy he not going to DC he know we going get his azz like all this bitch azz wrappers

  • bmac

    So let me get this striaght-

    One hit single, a barely gold album, and no underground respect make him a “phenom”? And he’s headlining it?! LOL, who’s the opening acts the Macrena guys and Vanilla Ice?

    I guess whatever pop culture and the kids like… I applaud him for legal success nonetheless…

  • JAY STONE

    Get this wack shit out of this site!!!.

    • KLETEWOOD

      Ko-sign JAY Stone…

  • BigCav

    Actually his album has sold a little more then 850,000 copies and crank dat combined with his new single have sold 3.5 million copies.

    Bmac id say he is a phenom and you sir have been corrected.

  • moresickaMC

    Good he’s not comin to DC, coz if I saw dat coon,i’d stomp on him.

    no one over 13 should be listenin to dude. even @ that age i wouldnt stand him

  • http://2dopeboyz.com Meka Soul

    >some of the game’s hottest young names, including Lil Mama, Atlanta native V.I.C. and teen singing sensation Tiffany Evans. >

    i take it da youngstas and lil jamal were too busy?

    • Krime

      LOL haha… Ur a fool for dat one.

      Ur dat same cat dat be bloggin on hiphopdx.com huh??

  • TRUTHFROMDABOOT

    This dude is 18 yrs old from the suburbs what is he suppose to be rappin about. I don’t understand how you hateful people sleep at night. At 17 he produced the track, wrote a catchy hook, and had the whole country supermaning! Respect lil dude hustle! Damn stop hatin all the time!

  • http://myspace.com/loony LoonyT 706

    Black Mike and moresickaMC how lame do u have to be a grown ass man who wants to beat up a 17 year old kid for no reason. Even if he did perform in DC or your front lawn or wherever u wouldnt so shit! Get a life. Yall just mad cause soulja boy making more than do u on your job.

  • quit fuccin up the game!

    u c, theres always a time and a place, and as far as hating goes, this would b the time.
    Fuck that lil clown ass nicca, him and half these other new jack muthafuccas r the reason y “hip hop iz dead”. now i dont agree wit that statement b/c i know theres still sum reall niccas out there, but these clowns these dayz r 2 busy rappin bout there life in the suburbs and 2 busy dancing around life a fuccin 1990′s fuccin bad boy video.

  • THAT DUDE

    First of all he’s not rapping and he’s not the first person from the suburb’s at his age trying to do music.HE IS JUST THE WORST!!!!!

    If you’re over 10 years old the only people worth seeing on that line-up are Tiffany Evans & Lil’ Mama.Honestly I think they could’ve gotten on a better tour than this fuckery!!

    I predict they fire whoever got them involved with this crap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • McLovin

      WOW!! u think Tiffany Evans & Lil’ Mama r worth goin 2 c… smh

  • nellz

    its like ya’ll look for soulja boy topics…just to hate

  • Money

    NOOOOOOOOO!!!!!!!
    Why the fuck is he coming too Baltimore?
    I hope this clown cancels…
    lol nigga can’t even get a good show? Rams Head homie? hahaha glad he aint get 1st mariner arena

  • Industry Guy

    This is a very, very smart move!

    Instead of mixing the young teen audiences of Souljah Bwoy’s fans and the Thuggish crowds who are attending the Ghetto Fab Plies/Rick Ross Tour, This Tour will be a HUGE success and not plegged by violence and poor attendance!

    Smart move!

  • http://djtriumph.blogspot.com thafuture

    check out this great blog:http://djtriumph.blogspot.com

  • http://djtriumph.blogspot.com tha future

    congraqts soulijah boy, by the way check out this great blog: http://djtriumph.blogspot.com

  • Bryant Wang

    that will be fantasic:)

  • Kenjizz

    EVERYONE HATING ON SOULJA COULD EAT A FAT-DICK! LETS SEE YO ASS MAKE MILLIONS WHEN YOURE 16-17YRS OLD, OR EVEN NOW AT THE AGE YOURE AT! EAT A FAT-ONE, UNTIL YOU COME CLOSE TO WHAT TTHAT NIGGA HAS!

  • Pingback: Soulja Boy Wants To Corrupt Your Children For $50/Ticket | Tha Feedback | We Blog To Differ, Yo.

  • http://www.hip-hopkings.com Stu

    Shouldnt this be 5 and under??

    Thank god he aint coming to the UK….

  • FORTY

    I can’t stand when people say this lil dude is only 17; so fucking what!!! his shit is still garbage. Nas was 17 and he came out with a classic back in the day (Illmatic). I respect his hustle even though it’s some garbage. I’m gone come out with a catch hook and a dance!! check me out yall; this gone be the new summer time barbeque hit:

    “Throw some stakes on the grill/Throw some stakes on the grill/Then put the top on, and let them bitches slow cook and chill.”

    “Now do the sause hoe/do the sauce/Now do the sauce hoe/do the sauce.”

    I’m bout to be on 106 & Park doing the “SAUCE” that’s my new dance…

    • McLovin

      instead of hatin u should try that..

  • winkie

    sounds like a boring lineup

  • beatz23

    Fuck Soulja Boy

  • http://www.midstate-sport.com midstate-sport.com

    MAN!!!

    OK OK LISTEN UP

    IMMA COME OUT WITH

    GHETTO BOY
    ABLUM GONNA BE CALL
    SPONGEBOB THE SINGLE,

    IF ANY 1 CAN COME OUT WITH A ABLUM SO CAN I RIGHT?,,LOL

    http://www.midstate-sport.com

  • RisingSon

    Can I get in line now not to see it?!

  • no1hiphopfan

    Oh DA ****ing IRONY.

    It was just the end of 2006 when every 1 was laughing at NAS for dropping HIP HOP IS DEAD.

    I actually like the fact that “rappers” like soulja are on the scene because it made me look at 90′s hiphop.

    im 18 and i recently just discovered the greatest rapper ———>>>> NAS

  • http://www.grindfamily.com YUNG TWEEZY

    CALL ME WHEN HE ANNOUNCES HIS

    “6 FEET UNDER” TOUR

  • jerzz

    i jus wanna go their and see all of the lame ass people over the age of 17.lol he need to change it to 17 and under.

  • Royal Fam

    I think this is great. Soulja Boy along with the others on the tour are promoting feel good party music for our younger generation. Do your thing.

    http://www.myspace.com/royalfam1550 for new club hits.