Nate Dogg Pleads Guilty to Domestic Violence Charges

Nate Dogg, former hook man for the once mighty Death Row, has pleaded guilty to charges of battery and aggravated trespass. According to website TMZ.com, the charges stem from a 2006 incident in which Nate broke into his former girlfriends home and attacked her new boyfriend. In addition to trespass and battery, the singer was originally hit with charges of making annoying telephone calls, dissuading a witness from reporting a crime and violating a protective order from a previous domestic violence incident. Most of those initial charges were eventually dropped, but his ex-girlfriend and her new boyfriend have both requested restraining orders against him. As a result of his guilty plea, Nate must complete a domestic violence program, can not own a weapon for 10 years, and will serve three years probation.

  • DA BOSS

    FIRST….LET THE HATE BEGIN NOW…

  • dozer000

    man nate is a tru gangsta tho he cool clam n collective always a quite nigga fuck if my bitch left me if i was nate i would do tha same shit
    cops cant hold us down fuck the law n the cops

    thugl!fe

  • I REIGN SUPREME

    He’s a rest Haven for these chicks. This ain’t PIMPIN at all. Real P’s don’t love. “I DON’T CHASE EM’,I REPLACE EM’”.

  • jonathan

    whatever! goodluck and take care! your beyond real! all of you with this bullshit! im so tired of your nonsense! its not even funny! take care! for real for real! i dont wanna be 1000 yards around any of you people at all! your such jokes! for real for real! its not even funny! thankyou for all your stupidness! goodluck!

  • tRuFulL

    nate real as fuck. beat that nigga and the bitch real talk

  • smog

    national domestic violence hotline
    1800 799 7233
    protect our mothers and duaghters and sisters!

  • styleemusic

    lol nate done slapped the ho’

  • niggafrommemphis

    To Nate:My nigga,not only does cali have some of the finest bitches on earth,it’s probably 20 girls to one dude,all types of women are at your disposal but if the pussy on that girl is that good,take yo ass to jail then fool.

    • me-two

      but yet it’ll be that ONE bitch
      that will put a bullet to your brain
      and that fine touch to your thang
      so thats prob why dude’s all up on that shit
      lol

  • Rain

    For all of you violent fuckers who thinks this makes him gangsta or cool, all of you are fucked up! If you think this is how you handle a break-up, you are wrong. What if this was your sister or brother, but since you feel that this is okay, I hope this happens to you and your closest family members, and see how gangsta it feels to be onthe recieving end of this stupidity.uno

    • too much

      To rain get over yourself ma I guess some nigga beat your ass too huh!!

      • Rain

        To too much, No, but I’ll bet you beat your own mother, if not may your seed, boy or girl go through life being beaten down because of your arrogance and stupidity, get over yourself you fucking waist of a nut. The best part of you dripped down your mothers leg.

  • http://WWW.MYSPACE.COM/FOFENT HOOD SINCE 84

    COME ON MAN…THIS SHIT AINT FUNNY THERES NOT REASON A MAN SHOULD EVER PUT HIS HAND ON A WOMAN, WHOOPIN THE BOYFRIENDS ASS THATS ANOTHER STORY…BUT COME ON A FEMALE.
    ND THESE ARE THE DUDE THAT ARE QUICK TO GRAB A HAMMER AND GO BANG A NIGGA IF THEY TOUCH HIS MOTHER,SISTER OR DAUGHTER. THIS HAS TO STOP SOMETIME….WOMEN ARE OUR FUTURE WE NEED TO STOP RUINING IT!!!!

  • http://www.hip-hopkings.com Stu

    I dont agree with Domestic violence at all. He should get time, but dude just had a stroke??

  • g bloc

    Nigga claimed he aint neva loved no hoe but now he gettin cloned by some trickass bitch. nigga need 2 step his game UP.

    • I REIGN SUPREME

      Co-sign

  • the one

    Liking his music..ok…but I rly think alotta niggaz aint got no brains..,fuck bein real, shit aint right. Y niggaz suddenly become real 4 doin the wrong thing?

  • http://www.xxlmag.com Ky

    when keeping it real goes wrong …. Damn Nate U cant let one bitch do u like that its to many out here

  • http://xXLMAG jb-da b.stuy reppa

    You know the rules: Ya bitch just chose me!!! lol!!!
    Shorty pussy must be the truth for Nate to be stalking her!!!!!
    He needs get over shorty and do his own thing. This isn’t his first incident for domestic shit either. Nate ain’t no real pimp. He’s a sucker for love!!!!

    • I REIGN SUPREME

      Co-sign, A lot of hypocrites out here perpetrating to be something but really something else. I’m telling yall the rap game is WWF!!!

  • Pierzy

    For a dude that just had a stroke, Nate still has a strong pimp hand!

  • Trickdd

    This just in TMZ is some instagating lieng motherfuckas

  • weinthispiece

    damn
    i cant own one for year
    but this dude
    for ten?
    wow

  • yo

    to I REIGN SUPREME:

    IT’S NOT WWF! IT’S WWE!!!! THEY WERE SUED BY THE WORLD WILDLIFE FUND, AND IN MAY 2002, THE COMPANY ONCE KNOWN AS WWF WAS FORCED TO CHANGE ITS NAME TO WWE!

  • Maddolies

    Onli A Weak Man Lays a hand on a woman like that.

  • Sleepy Wonder

    Nate Dogg Should Break Into T-Pain’s House And Knock Him The Fuck Out For Taking The Bread Outta His Mouth.

  • Coon Duck

    I always thought they didnt love them hoes and it wasnt no fun if the homies couldnt have none. Now this fool beating girls up and mad at niggas who game was better to take that girl. Nate wack for that stunt. He need to beat down Akon and T-Pain wack asses for jacking his career. This a jack move homie, give me your career and your girl.

  • Pingback: WENDSDAY’S FLY THRU 3.26.08 |

  • Screwmatic

    Damn Nate, dat shit was a lame and a pussy chaser, fo’real. Nigga talkin’ about pimpin’ while he actually makin’ sum big time annoyin’ phone calls and even breakin’ into the hoe house. Man, i was knew some these niggas like Nate Dogg be fakin’ and just talk shit on the mic, like i’ma Pimp. Nigga, real P.I.M.P’s don’t love dem hoezzz.

  • pharoahanugga

    dawm loosed that bitch and kooda killed her haha wtf??????

  • http://XXLMAG.COM MUCHACHACALIENTE

    DIDN’T HE BEAT UP HIS GIRL B-4 ?