Lil Wayne to Appear on Tonight’s Episode of The Boondocks

Lil Wayne will make his animated debut on tonight’s episode of popular cartoon series The Boondocks. The episode is called “Invasion of the Katrinians” and deals with displaced survivors of Hurricane Katrina. Weezy voices a character named ‘Nique who is mentored by his cousin, to be played by comedian and actor Cedric the Entertainer. The music division of the Tsunami Group marketing firm secured the role for Wayne. “We have been working with Wayne since the first Carter album was released and bring him select opportunities we feel are right for him. Having Wayne being able to star in this classic animated series is a milestone in his career and we were elated that our efforts created this opportunity,” says CJ Robinson, president of the Tsunami Group. “Wayne is very excited about his role and really embraced his character for the series.” Other MC’s who have made guest appearances on The Boondocks this season include the Wu-Tang Clan’s Ghostface and Snoop Dogg.

The Boondocks airs Monday nights at 11:30 p.m. EST.

  • Big Chops

    FIRST !!!!!!!!!!

    • http://xxl lil wayne

      geuss wha big chops you suck bicth

    • http://xxl big chops

      you suck bitch ass hole motha fucka

  • JAY STONE

    If you are one of those people that love sucking lil wayne’s cock is because you are 1 of those mainstream bitches. Its easy to come out with 20 songs a month like he does…but his shit is more bout quantity than quality. He is trying to steal the rap game putting up bogus raps and claiming hes the best in tha fuckin world. I would like him to go into a rap battle with a rapper like Nas and Immortal Technique or a Lupe Fiasco (who are lyrical rappers) and see if he stands a chance. This little fucker is fake and he is going to get shot soon

    • MDAMBiatch

      Nasss his a fucking faggot beatch. Do you really tinck Hip Hop is dead …… fucking Nass go shoot yourself Hip Hop isnt dead

    • matt

      jay stone is a mother fucking bitch no doubt lil wayne is the best and has been since 96

  • calico
  • BIG O

    im definaty not a lil wayne fan but jay stone is waaay to hype about it.lil wayne does suck but i think that real hip hop heads know the deal.he has had a couple of dope verses on other peoples stuff like the jay z song and on little brothers cd.maybe if he took his time stopped smoking and had a complete thought in a song he could be top 25.i saw tis boondocks episode it was kind of funny.this is probably the bestshow on tv right now.check out the boondocks http://youtube.com/watch?v=T6zPH-riIv0

  • nappy_pappy

    lmao damn jay stone relax…ITS ONLY ENTERTAINMENT lmao fuckin clown all upset and shit stfu

    • Krime

      It’s not like dat niggas lying or anything…

  • Trev-O-Negative

    This is a good look 4 weezy,can’t wait 2 watch it tonite!!! p.s. weezy still gay as hell,but support hip-hop and i know it’z most likely gonna b a slightly positive role.Plus the boondocks is my show so i’m gonna catch it neway(hope reily makez a comment like “nique u gay” ROFLMAO!!!)

  • CMoney

    I saw the episode yesterday & it was ok at best. The character Lil Wayne voiced is the exact same way he talks, acts, looks like in real life & he wasn’t even in the main plot the episode, he was a side character.

  • da best

    that iz gone be good tonight on the real my show and my boy dats de shit right ther

  • Durty

    I luv the Boondocks and I saw that epidsode, it was good one 2..not cuz Lil’ Wayne was in it, he did ah good job but everybody who do the voices, and the script writters make that show A+

  • EReal

    This cats BEEN a cartoon character his whole fuckin career. Fake assclown. (II)

    • DJ Khaled

      EReal you retarded! LISTENNNNNNNN! Wayne’s been holding me down since the start! Wayne down wit us cause he knows WE THE BEST! LISTENNNNNNNN! He the best too! Wayne be on my albums and shit man! He fucks wit me cause I’m the best and he the best! LISTENNNNN!

      • lil’c-gang

        i feel u my nigga and c-up and these bitch ass nigga;s is fake that all crip gang fuccin wit the blood gang cuz give my shout outs to wayne c’s-up b’s-up.com

  • RAP IS CRAP!

    “I Love Black Folks, But I HATE Niggas” – Chris Rock

    It don’t matter what color you are…Nobody wants Niggas living next to them!

  • yUNG JAy SLiCK

    DiS EPiSODE FiNA SHMACK NOT BKUz DEy GOT WEEZy Az A GEST PERSON BUT BEKUz THEy BRiNGiN DA HiP HOp iNDUSTRy 2CARTOONS WHiCH iZ ALWAyS FUN 2WATCH…
    THiNK OV iT Az DEFJAM FiTE 4NEW yORK

  • JollyRench

    Hey guys, somehow this guy on youtube gets the episodes up 4 days in advance, its been on there since Friday. search “boondocks season 2 episode 9″ on youtube and you can view the episode.

    • http://hiphoponmymind.blogspot.com DJ Daddy Mack

      he gets them because they are posted on the adult swim site 4 days b4 it airs on tv.

  • Mr.Wang

    The hottest rapper right now in the hottest cartoon right now! Priceless!

  • http://MYSPACE.COM/LILJMOB J-SAVAGE

    ALL YALL NIGGAS IZ POO AS FUCK MY NIGGA JUST MAKING MONEY LIKE ALL MY NIGGAS OUT THERE YALL FAKE ASS NON RAPE’IN NIGGAS IZ PROBALLY 25 AND STILL STAY AT HOME WITH YO MAMA NIGGA STOP HATE’IN
    I KILL ALL YALL NIGGAS IN A RAPE BATTLE IM A lyrical rappers

    HIP-HOP BITCH

  • Jah Pookie

    Dis jay stone nigga actin like wayne da antichrist or something , CALM DOWN, GET SOME HEAD, AND RELAX. Shit sound like u need a buss or somethin lol fuckin excited ass nigga

  • louisiana representer

    damn niggas be hatin on wayne

  • http://xxl durty

    you suck lil wayne you ass hole

  • Q

    why cant this site go a week without Lil Wayne “news”?

  • Gangstalicous and Thugnificent

    ewwwwwww, that niqqa gay! kissin grown man on the lips and stuff.

  • geico lizard

    this is my favorite show and i watched this episode on adultswim.com so it was funny and ced the entertainer and john witherspoon were going at it on there they are funny guys.

  • http://www.xxlblocktalk.com/trapbaby Trapbaby & Caddydaddy

    I think the appearance on McGruder’s animated television series will open up more opportuinites in the future for Dewayne. He’s currently the hottest mainstream MC killing the shit w/ his work ethic. He not only has a slew of mictapes and an upcoming album, but he also has 2 clothing lines, an upcoming reality series, and a record label under his belt. It’d help Weezy maintain his popstar image if he were to get his own cartoon. I’mma fuck w/ this episode.

    http://www.myspace.com/touchdownentndabuildin
    http://www.xxlblocktalk.com/trapbaby

  • yung blow

    CHECK OUT MY MYSPACE AN LET A NIGGA KNO WAT U THINK OF MY NEW SONGS SHOW SUM LUV… MYSPACE/DANIEBOY14TH

  • yung blow

    CHECK OUT MY MYSPACE AN LET AH NIGGA KNO WAT YALL THINK OF MY NEW SONGS ON MY MYSPACE SHOW SUM LUV…ITS MYSPACE/DANIEBOY14TH

  • Ali

    Ghostface was on there? lol I wanna see that 1….that dude is as gangster as it gets

  • Pingback: FOXY BROWN ALLEGEDLY NEED CLINICAL HELP …..PIMP C FUNERAL OPEN TO THE PUBLIC …. JAY-Z THROWING A NEW years eve concert …… DIAMOND LEAVES THE CRIME MOB ….SPERM DONOR FORCED TO PAY CHILD SUPPORT …and more

  • B-EZ

    ALL OF YOU HATER ARE MAD BECAUSE WAYNE IS LIVING THE LIFE YOU WISH YOU COULD AND HES SPITTING LIKE NOBODY ELSE IS RIGHT NOW. SO WHAT IF HES MAINSTREAM THESE DAYS. ALOT OF THEM UNDERGROUND NIGGAS ARE UNDERGROUND FOR A REASON.

  • Ghost

    i can say Lil Wayne is a tight rapper but he did the ndamn thang on the Boondocks episode last night.

  • NIQUI

    THE TOON LOOKS BETTER THAN WAYNE CUZ HE A UGLY NIGGA

  • Darkman

    Hey wats up wit kahled sayin listennnnnnnnnnnnnnnnn an we the best all the fuckin time? An he callin niggaz retarded lol

  • niggfrommemphis

    I don’t really care “too much” about clipse but they were talkin some real shit about dude,as far as gangster status goes.When you look at those crazy looks on the XXl mag,if you didn’t know better,you would think he a O.G or somethin.I ain’t takin that away from Birdman,that’s my nigga,but who,besides himself has wayne ever shot?Yall need to quit believin the hype.Wayne alrigt,but damn,he need his ass wooped (or spanked) for callin his self the greateset and takin it back,then sayin that shit again.And if you don’t respect that,FUCK YOU.

  • niggafrommemphis

    ANd one mo thang,kHALID,i KNOW “We the best” is your copywritten slogan,but “we” ain’t got nothin on the pimp.FatJoe is a real nigga,even tho he puerto rican,but I promise you,you come up here to the M,niggas like your shit don’t get me wrong,BUt PIMP C started this shit,along with Ball,G and Outkast,for us.Now if “we the best” applies to N.Y.,your right on that one.But down here,you let us tell you we the best.Modesty prevented Bun and C from sayin some shit like we the best.That was for us to say.Enjoy the sunny weather down there in FLA!

  • http://xxlmag.com Texasboideepsouth

    lilwayne ya he sucks ass he dosent rap well at all n e other rapper could top his ass

  • http://myspace.com/biggdamage Bigg Damage

    Now it’s nice to see Hip-Hop artists branch out to newer things. I mean, the Rap game isn’t going to be bringing in the money forever, so you’ve got to dig your hands into a little bit of everything. Congrads Weezy, keep your business sense, and you’ll make it even farther.