Jay-Z and 106 & Park Holding Free Mini-Concert in Brooklyn

Jay-Z is teaming up with BET’s 106 & Park to host a free mini-concert in his home borough of Brooklyn this week. During the show, which will take place at an undisclosed location, Jay will perform tracks from his new LP, American Gangster, as well as some hits from his past albums. In order to score free tickets to the event, you can send an email to audience106@bet.com. The show will also air this Friday (November 9) on BET at 6:00 p.m.

  • TJ

    THE ALBUM IS THE SHIT HOLLA

  • John Doe

    your shit…holla @ that!

  • mike kelso

    go old head go old head
    myspace.com/yoboymikekelso
    if yall wanna download it

  • M.Price

    {sighs} another Jay-Z sighting…is this site a cover for Rocafella.com???

  • lashoomve

    I think that joint is tomorrow i’m going…H to the Izzo

  • http://whowalkinbrooklyn.com The Music Director

    publicity stunt for a wackass way sub-Ghostface soul rap album. hint hint: Jay doesn’t have, or know, shit about Brooklyn 2007 either, as that horrible song on the album attests.

  • Da Kid

    dont know about you people, but Ima watch, Hov killing shit.

  • http://www.myspace.com/crunkatlantamusic crunkatlantamusic

    This issue with Jay Z on the cover is kool . I like how you got a DETROIT guy -Guilty Simpson -in there on upcoming artist . Much love and respect .

    Second , glad to see T.I. out – I know you read this …..get somebody else to do the dirt …..we need you to stay free . The picture of Trick Daddy beat tha fuck up was on point.
    Quote from Denzel- ” MY MAN ”

    Crunkatlantamusic – DETROIT /ATL

  • Capostatus

    Who cares if this ugly ass nigga is doing a free show. Fuck this nigga abitch 4 real. He only go to Marcy on Cristmas day. Rep your hood on a regular nigga not just when you tryna promote your album. I really think any person supporting this camel is a weak minded, dick sucking, disgusting individual. Fuck Gay-Z.

    • SosA

      You must be from HArlem or the right over the bridge in the Bronx. Boys and Girlz can u say HATER!!!!!!

    • REESE

      DOG…….SHUT……UP!!!!!!

      DAMN!!

      IF YOU HATE SOMEONE YOU DON’T EVEN KNOW SOOOO MUCH JUST BECAUSE YOUR LIL’ GILFRIEND’S (DIPSET) HAVE A LIL’ PETTY PROBLEM WITH HIM THEN WHOS THE REAL D!CK SUCKER???

      AND SOMEONE IS A WEAK MINDED, DISGUSTING INDIVIDUAL JUST BECAUSE THEY’RE A FAN OF A LEGEND THAT HAS PRODUCED CLASSIC MATERIAL???

      COME ON……ENOUGH OF THIS DIPSET BULLSH!T!

      WHILE EVERYONE’S ENJOING A LEGEND’S PERFORMACE WHY DONT YOU GO PUT ON YOUR PINK AIR-BRUSH SHIRT AND LISTEN TO “GLITTER”.

      DELUSIONAL ASS DIPSET FANATIC’S DON’T RECOGNIZE GARBAGE WHEN THEY HEAR IT!!

      OH YEAH, BY THE WAY………

      YOUR NOT JIM JONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(CAN’T IMAGINE WHY YOU’D WANT TO BE.)

      STOP CALLING YOURSELF “CAPOSTATUS”!!!!!!!!!

      STOP IDENTIFYING YOURSELVES WITH FUCKIN’ DIPSET REFERENCES!!!!! IM TIRED OF SEEING THAT SH!T ALL OVER THESE DAMN HIP-HOP BLOGS!

      AND YOU CALLIN’ OTHER PEOPLE D!CK RIDERS????

      THA FUCK?!?!?!……..FIX YA FACE!!!!

      • Murdah-Messiah

        F**k Gay-Z and caca-fella records and I ain’t down Dip Set niether bitch ,Reese
        look all the shit you wrote know who the REAL DICK SUCKER…NIGGA

    • D.Dollar$

      @ Capostatus

      Damn Doggie why you so madd?
      That’s why niccas is fukked up now, they always wanna hate. Give that man his due respect, if you that madd the Dig a Hole and Burry ya self, Buddy………

      You a homo ass dude why you callin a another man ugly.

    • BOOGOLOGY

      Get a grip, ya little “bitch”! CAPOFAGGOT!

    • YA FATHER

      @ homostatus
      KILL YA SELF
      REALLY

  • Missaii

    Damn Capo(lame ass)status! What did Jay do to your broke ass? Any man that hates on another man that bad, ain’t nothing but a bitch himself. The nigga is rich, why they fuck would he be in the projects on a regular? Stupid ass nigga. Get some paper, then talk shit.

  • http://pimpinpens.blogspot.com/ PIMPIN PENS

    Jigga always gives back to the hood. You can’t knock the hustle!

    PEEP THE BLOG
    http://pimpinpens.blogspot.com/

  • blaze22

    Who cares if this ugly ass nigga is doing a free show. Fuck this nigga abitch 4 real. He only go to Marcy on Cristmas day. Rep your hood on a regular nigga not just when you tryna promote your album. I really think any person supporting this camel is a weak minded, dick sucking, disgusting individual. Fuck Gay-Z.

    ^^^^

    Jim Jones is that you…..

    Hate is the new love

  • LIL Wayne = Best Raper

    LIL WAYNE>>>>>>>>>HOV

  • LightsOut

    These young guys kill me. Always talking about reppin the hood. Why can’t you be happy for a guy that came from nothing and became a Business, man! Joe Budden said it the best, “I fuck wit cats from the hood that WANT to leave there!”

    • BOOGOLOGY

      Just like you said “young guys”. Hopefully, no grown ass man thinks like a lot of these “young guys” think. Ass you get older you really start to see things more clearly for what it is. Most of these “young guys” don’t have the mentality, the proper education, the guidence, nor the common sense to learn something new and better themselves!

  • Teddy

    hate is inate

  • harlem

    fuck niggas trying to take shots at legends,
    dick suckas dont even get paid for their service,
    fuck dipset with all their wack fashion statements,
    your music should be kept in ya’ll niggas bassement
    who the hell made Cam a public enemy,that nigga more suburban than Bervelly,

  • StupidNiggers

    Imagine that another group of niggers aka “rappers” in court. Once again just being great role models for the poverty stricken black youth of America. Here’s an idea maybe if young black kids had someone to look up to they wouldn’t turn out to be criminals like 90% of the current black generation. Maybe black men could start taking care of their children and black women could quit having 5 babies by five different men. Maybe if blacks spend money on health insurance instead of RocaWear and Fubu all my tax dollars wouldn’t be supporting your welfare and medicare. Maybe if you people actually spoke where someone could understand what you were saying you might have a better chance at a job interview… if you know what that is? In closing, it would be alot easier if you all would just go back to Africa with your ancestors and eat spiders, swing from trees, and get A.I.D.S! Thanks

  • Pingback: AMERICAN GANGSTER HOUSE OF BLUES REVIEW « MY HANGOVER

  • crooklyn rebelz

    It’s funny how hate spreads. Capo status probably was a Jay fan bacc in tha day, now since Jim Jones and “Killa” appears to be so gangsta they got homie shook or let me say convinced that they’re “real.” Let me find out all it takes is popular beef for a bitchnigga to dick ride. Ya’ll weak niggaz can die slow.

  • CULLI

    hov THE BEST IM WATCHIN THIS SHIT N ONLY NIGGAZ THAT HATE ON THIS ALBUM (AMERICAN GANGSTER) IS DIPSET GROUPIES REAL TALK,NIGGA CAME FROM NUTTIN TO SUMTIN IN 10 YEAR AND HE SITTIN ON MILLS NOW DONT HATE TRY TO B BETTER SUM DAY U LAMES R.O.C.
    CANT WAIT FA THE NEW DYNASTY ALBUM 2 SHIT GON B SICK