D12’s Bizarre Heads to KOCH for New Album, Blue Cheese ‘n’ Coney Island

bizarre.jpgD12 member Bizarre will release his third solo album, Blue Cheese ‘n’ Coney Island, on October 9 through KOCH Records. “I named it Blue Cheese ‘n’ Coney Island because in Detroit we’re known for our Coney Island [hot dogs],” the portly rapper says. “A lot of people that visit there may think it’s nasty, but only a true Detroiter can appreciate that. I still live in Atlanta, but if you’re from Detroit, you just can’t get it out of your system. So I have to go back every two weeks or so to stay in tune. I’m just a Detroit guy.” Bizarre’s last solo album, Hannicap Circus, was released in 2005 and sold over 21,000 copies in its first week, debuting at No. 12 on the Billboard rap chart. Biz looks to surpass those numbers with this new album, which features the lead single, “Fat Boy,” which is scored by longtime Eminem co-producer, Jeff Bass.

  • the one

    who cares?

  • getmoney

    wonder what fifty thinks about all his labelmates goin to koch (joell ortiz, prodigy, and bizarre).

  • http://myspace/atrimer Autumn

    can’t wait to pick that up. love that detroit shit!

  • BklynBandette

    I’m Born & Bred C.I. but I gotta ask- What’s A Coney Island Hot Dog?

  • http://xxxlmag.com i smoke crack

    bizzare sucks dick at rappin.he is gonna flop big time.

  • http://xxxlmag.com i smoke crack

    bizzare sucks dick at rappin.he is gonna flop big time.

  • http://xxxlmag.com i smoke crack

    bizzare sucks dick at rappin.he is gonna flop big time.

  • http://xxlmag.com i smoke crack

    he is gonna flop like a big floppy donkey dick.

  • http://taggleboy.multiply.com MOGAX

    BIZZARE IS NOT DOPE BUT HE STAYS TRUE TO HIS CRAZY ISH!!1

  • REAL SPIT

    SO MUCH FOR 50 SAYING THAT KOCH IS A GRAVEYARD

  • FADE

    like bizzy gives a fuck about a graveyard….fuck that DDDetroit SSStand UUUpppp

  • Rodjilius

    hungry guy with hungry album name

  • Guff Rick

    Bizzy is THE MAN!!! Rockstar! Waitin’ fo album!!!

  • http://www.hoodgrownrecords.com Hoodgrown

    Why the fuck is this guy making records?? Better question, why the fuck does this guy have ANOTHER deal?

    So he can sell another 12 fucking albums???

    This dude sucks and there’s a lot of talent that should be in his spot. Being on Celebrity Fit Club doesn’t make his ass a star…..

    Cartel
    MyHood – http://www.hoodgrownrecords.com/myhood
    The Adventures Of An Underfunded Hip Hop Label In It’s Quest To Be Seen And Heard!
    http://www.myspace.com/hoodgrown
    http://www.youtube.com/hoodgrown

    Anyone spit that FIRE? Wanna get on a REMIX?
    http://www.hoodgrownrecords.com/brix-contest

  • General Garner

    Bizzy aint a lyrical dude but i respect the hustle and the fact that he tries to have fun instead of talkin about the same shit we hearin over and over again. Thats some shit that hip-hop is missin now and days cuz nigga gotta be too gangsta YA DIG. Detroit What It Is…….FENK-TOWN AKA 5 MILE HOLLA AT CHA BOI!! REAL TALK

  • keep it real

    I wish the best for this dude maybe after this album he will learn how to rap and get searous its going to flop like the last album You need more work bizarre fatboy terrible record what a joke i can imagine the rest of the album