Chamillionaire on XXLMag.com’s Gcast Audio Blog

Follow Chamillionaire all week—check out all of his daily updates by clicking on the “Posts” button in the GCast player!

Recommended for You

Around the Web


Best of XXL



  • ryan

    Chamillitary Mayne!!! Haha, homie sound sleepy as hell

  • Holla

    Can’t wait for the album homie

  • Papa LoneStar

    Can’t wait to jam MTM3 in a few hours!

  • http://allhiphop.com jay dizzle

    cham the best man the best rapper alive no quetion and all yall new fans yall cop dat mixtape messiah 1 its hard to find though…!!!!

  • susie

    thanks for the album and DVD and for showin everybody what Norway is all about

  • http://myspace.com/susanne1984 susie

    yeah..much love from Norway

  • http://myspace.com/susanne1984 susie

    yeah i would beat u in bowling man…no doubt

  • BLACK TOY SOULJA

    thanx alot man,mixtape messiah 3 was bomb,i wonder if in this mixtape are any tracks of upcomin album.plus will be a retail album out before ultimate victory’s out?

  • BLACK TOY SOULJA

    thanx a lot man,mixtape messiah 3 was bomb,i wonder if will be a retail comin before ultimate victory’s out?

  • narobi904

    houston tx most hated, is one of tha most successful rappers out.multi- lyrical and a huge swagger to the rap game.karon or bible which one would u b choosen

  • BLACK TOY SOULJA

    sorry,i’m so sorry,please delete the 2nd comment.

  • futureblacklawyer

    That was so boring. I like cham though but listening to that was a big waste of my time.

  • yamajesty

    they stole his shit…lol

  • BLACK TOY SOULJA

    I wonder if there will be a retail comin before album’s out.

  • http://myspace.com/susanne1984 susie

    can someone please tell me what a retail is?