Byrdgang Rapper, Stack Bundles, Shot and Killed in New York

stack-bundles.jpgSources at Diplomat Records have confirmed to XXLMag.com that Far Rockaway, New York native, Stack Bundles, was shot and killed this morning (June 11). Further details of the incident are not yet available. Stack is a former affiliate of DJ Clue’s Desert Storm Records and was featured prominently on many of the Queens DJ’s mixtapes alongside artists such as Fabolous and Joe Budden. In 2006 he signed with Jim Jones’ Byrdgang Records imprint and was featured on the M.O.B. (Members of Byrdgang) mixtape, and Jimmy’s Hustler’s P.O.M.E. LP.

  • Big Grim

    R.I.P. Stack you was definetely slept on or just affiliated with the wrong people, but too late for that bull shyt. Far Rockaway Edgemere Stand up for the dude …..Squadddd Up

  • BOOGOLOGY

    My condolences go out to his family, friends, and others who was close or really felt him as a person. Yeah, we lost a true talent in the “Rap Game”, but someone else lost a son, grandson, brother, perhaps father, etc. Which he really had an opportunity to shine before his life was cut so shortly. R.I.P. Bundles!

  • Danny

    R.I.P Stack Bundles…

  • Siege

    Man,another brother slain…

    first yo

    r.i.p stack

  • Rockcity

    Damn R.I.P.

  • Jhon da Analyst

    That track he made called called “Kitty Kitty” was truly a slept on banger!! He also did mad work with DJ Clue’s Desert Storm Ent. RIP bro!

  • Nae

    damn kid….r.i.p.

  • BLEEK

    damn……….r.i.p. stacks

  • http://A jUSTIN

    I HOPE IT WASN’T OVER NO PETTY RAP BEEF.NIGGAS GOTTA REALIZE THIS SHIT IS JUS’ ENTERTAINMENT AT THE END OF THE DAY THESE SO CALLED STREET CATS Y’ALL LOOK UP TO GO HOME TO THE SUBURBS NOT THE HOOD. THIS SHIT JUS’ FUCKED UP MY DAY…

  • Eman

    HE killed it on the jim jones make it rain

  • http://www.myspace.com/sinistahmoneybagz Sinistah aka Sin Piffcaso

    R.I.P.

    condolences to his friends and fam, this dumb shit gotta stop.

  • kING7

    man fuck hip hop

  • 50 aka Ferrari F50

    Thats fuck’d up, he rapped tight with Mazaradi Fox on ‘Gangsta’ & that shit on the Fabolous shit…

    R.I.P. Bundles…

  • Mally

    Yo Rip Stack SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquad Up!From A Real Fan , Mainstream Do know what they missed out on.

  • gi joe

    YESSS, THEY GOT HIS ASS!! ONE NY NIGGA DOWN 100 TO GO…THE SOUTH MUST RIIIIIISE!!!
    AHH HAHA HAAAAAA

  • Mally

    R.I.P Stack SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquad Up!From a true fan.Mainstream dont know what they missed out on.

  • ddubbzz

    Damn yo…RIP

  • these posts are racist

    R.I.P. BG Forever

  • Jhon da Analyst

    RIP. damn i just saw him a few months ago in INDY.

  • D.Dollar$

    First and Foremost I wann say R.I.P, and send my condolences out to his fam. Yo Stack was one of the most slept on dudes out there, and A REAL DUDE at that. It a shame he never had a chance to shine like the sun he was. Yo the stae of hip hop right now is A FUCKIN DISAPPOINTMENT. All this killin and shit is un called for. There no more morals, respect or loyalty. But yo! fuck it. Stack you in abetta place duke. 1hunnit

  • beeyo

    How come everytime a rapper dies yall think its over some “rap beef”? All this flashy rap music must have made yall forget that the hood aint no muthafuckin candyland. Who gives a FUCK if hip hop is dead or not, these ghettos are still as fucked up as they were 20 years ago. Open your fucking eyes. RIP to the homie.

  • http://www.xxlmag.xom EReal

    R.I.P STACK BUNDLES!!!!!!!!!!

    RIOTs Tha Gang Mayne!!

    I got tons of Riot mixtapes and pudgee P mixtapes from burkina. This dude was doin the damn thing. Had real spit, good flows, he was truly slept on up and coming artist.
    This aint no weed carrier gettin popped. HipHop and Rap have lost a talented artist.

    I see you Stack, Imma keep your name alive in my CD Deck, bangin that gutter grimy queens NY street shit, like a hungry Fisty.

    R.I.P. Stack, R.I.P.

  • WI$E

    R.I.P to STACKBUNDLES and i give condolences to his family & friends
    SSSqquadd UP

  • INF

    RIP STACK…crazy..watch niggas start suckin him now.

  • New Money

    R.I.P. STACK!!

  • RAY

    R.I.P STACK BUNDLES 2 YOUNG

  • REAL SPIT

    ITS A SAD DAY

  • http://xxlmag.com houston’s finest

    R.I.P STACK BUNDLES

  • SON

    YOU CAN’T BE A PEACEFULL PERSON WHEN YOUR SQUAD IS RECKLESS.

    HOPEFULLY THIS WASN’T A PROBLEM CAUSED BY A FELLOW? BYRDGANG AFFILIATE. JIMMY (WINK WINK)

  • http://xxlmag.com roc 4-eva

    i know the roc must be celebrating this one. tru, jay and beans must be throwing a party right now. it’s the ROC

  • REAL SPIT

    OH AND EMAN IT’S CALLED WEATHERMAN NOT MAKE IT RAIN KID

  • ridda

    damn!!!!!!!!! im down wit byrd gang and i loved to here more frome this dude who had good potential. R.I.P. stack. sad day when a rapper dies………………

  • J.R.O.

    Dude shined on ‘Blow’ and ‘Black Superman Freestyle’ off of Jim Jones’ Gangsta Grillz album.

    Rest in peace, Stack.

  • http://www.myspace.com/yodot YO-DOT

    That Nigga Stack really put my city Milwaukee on the map on the “look nigga you food” SMACK video: You don’t wanna piss me off/know some folks in Milwaukee that a stab you with pitch forks!!!! The hardest shit I ever Heard…..Just talked 2 em on myspace a few weeks ago about feature prices, looks like I wont be gettin that 16 from yaR.I.P my nigg

  • black

    FUCK RAP FUCK HIP HOP & ALL ITS SUPPORTERS

    RAP KILLS………. AND EVEN THOUGH IT BRINGS MONEY TO SOME IT HARMS ALL, IT OFFENSE EDUCATION, WOMAN, & LIFE.

    FUCK RAP ……….. POINT BLANK PERIOD

  • dark vanilla

    RIP Bundles. My prayers and condolences to ur family and friends.

  • Caine

    Rip Stack…

  • http://XXLMAG.COM SARAH

    RIP STACK BUNDLES. yO THIS DUDE MADE ME LOVE UNDERGROUNG HIP HOP. U’LL BE A LEGEND IN MY HEART FOREVER. MUCH LOVE.
    NIGGAS HATIN CUZ U GETTIN TOO MUCH KITTY. THIS IS A REAL SHAME,RIP 4 LIFE.

  • Carlos

    Goddamn! Not to sound mean or anything, but i thought and hoped that 2007 would be the year no rapper is shot to death. Damn, Big Hawk, Proof of D-12, and now, Stack Bundles, all in nearly one year.

    Put the guns away!

  • jittweezy954

    man this nigga was slept on for years, R.I.P stacks, I hate when talented people choose the wrong paths in life… He goin to be missed…

  • http://www.xxlmag.com/?p=10703 miike

    R.I.P

  • sunny sosa

    yo thats fucked up they killed my dude like that,was even worst is now everybody ganna start talking bout how nice he was and all that now he passed away is a shame son had die to gain sucess, XXl dont even start sucking cause yall nevered show him no love when he was alive!

  • Jhon da Analyst

    Brothers may never work it out!!
    Posted By: Jhon da Analyst | Monday, June 11, 2007

    Probably some senseless shit. On the rise, this cat was gettin’ there. Just check out the track “Kitty Kitty”. Straight bangin!!!! Why don’t all of us black folk just kill each other. That way the world can go on existing without us just as they want and we’ll feel no more pain. Let’s just all say fuck it since we’re never gonna fuckin learn!!!!!!!

  • JayCartia

    R.I.P 2 my dude Stack Bundles another ill NYC rapper that get a chance 2 shine fully …damn…all you swagger jackers that think you gonna steal his style forget about it …BIG SHOUT 2 FAR ROCKAWAY…peace homie

  • http://www.myspace.com/ryanb1984 Ryan B

    R.I.P……..

  • Mpho

    Man this nigga look like Jim Jones on all the pics…. by yeah.. R.I.P Mr. Stacks

    Its Dipset Bitch

  • Sosa>>>Tony

    RIP Stacks. He was one of the nicest.

  • ALBANY4LIFE

    FUCK THIS G.I JOE FAGGOT.A MAN DIES AND HE’S HAPPY CAUSE HE’S FROM NY.THIS AINT ABOUT NORTH AND SOUTH,ITS LIFE AND DEATH YOU IGNORANT MOTHERFUCKA. R.I.P STACKS ,YOUR MUSIC IS STILL WITH US.SQUAD THE FUCK UP!!!!

  • ALBANY4LIFE

    FUCK THIS G.I JOE FAGGOT.A MAN DIES AND HE’S HAPPY CAUSE HE’S FROM NY.THIS AINT ABOUT NORTH AND SOUTH,ITS LIFE AND DEATH YOU IGNORANT MOTHERFUCKA. R.I.P STACKS ,YOUR MUSIC IS STILL WITH US.SQUAD THE FUCK UP!!!!

  • 5yrslockeddown

    R.I.P. Stacks

    squaaaaaaaadddddddddd upppppp Dipset Byrdgang fo ever my Nigga

  • CASH

    RIP stacks.

  • Prince Of The South

    Sad another rapper dead. Didn’t listen to him but still though that’s another young brother who didn’t get a chance to make it out the hood. Fuck all the street cred shit people on this is why once you get a deal, if you’re finacially able to, you move the hell out of the hood. People think once you’re signed you’re rich and they catch feelings. You can give back to the hood but you don’t stay in the hood because there’s going to be some idiot who tries to start something.

  • ceezy

    RIP Stack Byrd Gang Fly High

  • http://www.myspace.com/djnightcrawlersj Dj Nightcrawler

    damn the world lost another legend in the game he will be truly missed
    but i will try my best 2 keep his music alive thru my mixtapes
    much love 2 his family they
    once he will be truly missed
    (Another lost 2 gang volience 4 no reason)

    RIP Stack Bundles

  • BIG BABY

    THIS STUFF AIN’T EVEN NEWS NO MORE. YOU KNOW HEARING ABOUT RAPPERS BEING KILLED. ALL DAY WE HEAR ABOUT POPPING YOUR GUN IN THEIR RAPS SO IT IS ONLY RIGHT THAT THEY ARE REAPING WHAT THEY ARE SOWING, RIGHT?

    YOU LIVE BY THE SWORD, YOU DIE BY THE SWORD. THERE ROTTEN RAPS ARE THERE SWORD, IT IS ONLY RIGHT THAT THEY REAP FROM THEM RIGHT. BUT, OTHER THAN THAT REST IN PEACE!!!

  • AR

    RIP Stacks

  • anti-hater

    Dayum yo, i’d rather ignore da hataz an ignorant people, but dat is fucked up wether it was hip hop related or not, R.I.P $tack…. the tribute tracks will be nice tho considerin who dudes been collaboratin wit

  • Jhon da Analyst

    Maybe Chuck D. was wrong. Brothers may never work it out. Probably some senseless shit. On the rise, this cat was gettin’ there. Just check out the track “Kitty Kitty”. Straight bangin!!!! Why don’t all of us black folk just kill each other. That way the world can go on existing without us just as they want and we’ll feel no more pain. Let’s just all say fuck it since we’re never gonna fuckin learn!!!!!!!

  • http://www.yahoo.com Streets Is Watchin

    r.i.p. to the boy stack love to his fam and fans

  • Baltimore,Murdaland #1 MURDA/HOMICIDE RATE

    Fuck it! just notha nigga dead! How da-fuck he let nigga kill him in front of his crib, “REAL TALK”, an he fuck Wit dip-set! Yaw niggaz soft! 2-GUNZ UP 1-BODY DOWN! MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURDA!

  • JERSEYS FINEST

    Squad up… R I P Homie… i ve been fuckin with stack 4 years now… a truly great mc will forever be missed… SHIIII sssssssssssssss SQUAD UP

  • http://www.xxlmag.com mike from the wood

    didn’t know u but rest n peace ,,,,,texas mane

  • triplesixninja

    rip cuzin
    yeah and that GI JOE fucker deserves to go to hell for saying some disrespectful shit like that.
    i hope you burn in hell knicca

  • http://RESTINPEACESTACK paul flames

    R.I.P STACK

    FOR THOSE THAT DON’R KNOW STACK WAS THE HEAD OF THE RIOT SQUAD!!!!EVERY RAPPER THAT GETS BODIED AINT OVER RAP BEEF!!!!! HE WAS AHEAD OF HIS TIME WITH THE RHYMES.. HE HAD HIS OWN FANBASE HE DIDNT NEED CAPO ALTHOUGH IT WAS A GOOD LOOK FOR FAR ROCKYADIG…ALOT OF EMCEES “SWAAGAJACKED” STACK AND YES HE DID RAP WITH FAB AND JOE BUT HE WAS MUCH MORE THAN A GUY THAT HOPPED ON THE DIPSET BANDWAGON YA FEEL…I’M TIRED OF THESE FAKE ASS JOURNALIST WHO DON’T KNOW SHIT ABOUT HIPHOP PUTTIN SHIT AND ARTICLES THAT ARE JUST “HYPE” BASED FICTION.. LORD DRUGS AND PAUL FLAMES MYSPACE.COM/THEBERGS25

  • az$$rugerman

    Once again another voice that was lost in that GAME.. truth reall hurts B!… R.I.P …stacks..

  • Prince Of The South

    Carlos Says:

    June 11th, 2007 at 1:36 pm
    Goddamn! Not to sound mean or anything, but i thought and hoped that 2007 would be the year no rapper is shot to death. Damn, Big Hawk, Proof of D-12, and now, Stack Bundles, all in nearly one year.

    Put the guns away!
    ^^^^^
    Real Talk I ain’t think about that all these rappers dying in less than a year. We talk about how the higher powers are stopping hip hop, but truth is they don’t have to do anything. We’re doing it ourselves. The senseless violence won’t stop until another big artist dies. RIP to homie and to his fam stay up. What I said may have come off disrespectful, but I ain’t mean it like that.

  • yung que

    LIVE IN THE SKY MANNN DATS FUCC UP U WAS A KOO CAT IN YO RAP GAME WAS UP 2 PAR
    HOLLA

  • Mannie

    One Less Wack Dipset Rapper In The Game

  • MarV DasH

    Ayo this is a sad afternoon son was nice but u know how it is man street shit is street shit ya dig da boi stack R.I.P word and as far as the game being fucked up or what ever that flashy life style that we all want to live brings the wolves out so yall niggas remember where the fuck yall from and know wheree the fuck yall at ssssssssssssssssssquad up

  • Mighty INF

    mannie thats wrong man..respect the dead..

  • $ufy

    never heard any music from him but just the thought of a rapper dying that is sad on some real talk

    R.I.P. Bundles Fly high

  • tha king of baltimore

    r.i.p. stack, you was a real nigga

  • DIPSETALLDAY

    R.I.P. Stack Bundles

  • Jbo

    mayne this sucks I hope them dipset boys stop beefing for record sells cause its other people who get hurt now jim or cam. One of the only dude that had talent from byrd gang. RIP STACK MUCH LOVE FROM THE DIRTY SOUTH HOMIE

  • Jbo

    RIP STACK YOU GOT LOVE FROM THE SOUTH AND I HOPE ONE DAY THE HOOD STARTS TO SEE WE HAVE A COMMON ENEMY. START WORKING TOGETHER INSTEAD FIGHTING EACH OTHER OVER MUSIC AND COLORS. THATS WHAT THESE CORPARETE SNAKES WANT. THEY WANT US TO KILL EACH OTHER AND STAY IN THE HOOD NOT GO TO SCHOOL AND MAKE SOMETHING OF OURSELVES. BE MEN STOP USING GUNS AND KNUCKLE UP.ANYONE CAN PULL A TRIGGER IT TAKES A MAN TO FACE AN ASS WHOOPING.

  • cstyle559

    all you cats responding to this fool dont quit ur day job! stack bundles who? im not even capitalizing his name!JUST ANOTHER WANNA BE GANGSTA! who cares!u all giving condolences 2 his fam!shit dude should have been wit his fam mybe he wouldnt have got shot!

  • Three4

    R.I.P. Stack Bundles…

  • streethustle

    R.I.P you will be missed

  • streethustle

    CSTYLE…show some fuckin respect you stupid mother fucker

  • Bryan

    GONE BUT NEVER WILL BE FORGOTEN. YOU’LL BE MISSED MA DUDE R.I.P

  • MAINE

    R.I.P MY NIGGA STACK BUNDLES

  • ayyo

    r.i.p gone but not 4gotten

  • skizzle

    R.I.P. my dog Stack Bundles!!

  • what the ???

    how is jim jones ballin? first max b (who wrote his shit) gets locked up for setting up a robbery to steal 20,000 off someone and capo does not bail his ghostwriter out…now stack who is signed with jim jones is still living in projects (the report said he was shot in the lobby of his own building and his boy fled the scene)i seen the street dvd with stack in the projects and if his words are true and if they are the same projects he died in in the street dvd then it is even more sad that jim jones kept him there RIP STACK BUNDLES after hearing m.o.b. & 7th day theory mixtapes i thought you were next to blow in byrdgang but it seems like jim jones doesnt care about anyone but his bbaalliinn’ clown ass sswhag not swag (you know sswhag isn’t piff ) RIP STACK BUNDLES rest in peace

  • JR from the Chi

    Damn y is this bull keep happening. Stop the fuckin violences. I found out that my high school security guard got killed now this. what is good. Hope everyone b cool. I hope his family n friends r cool. Dipset all day. RIP Stack Bundles n RIP Elvis WhiteHead

  • da_realting

    blessings stack

  • Uzzy Blanco

    R.I.P STACKSSS WE GONNA MISS YOU MY NIGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    I hope we see each other some day miss you my niggggggggga FAR ROCK

  • http://myspace.com/emamaedevol myspace.com/emanamedevol

    Shit is Fucked Up coz Niggaz is dying in the Rap game faster than in the Drug-game, Niggaz will never want to see you ball/they will want to finish you before you see the lime light so into the bottomless pit is where you fall/ Ive seen it all ma Nigga; R>I>P.

  • kal

    dipset is garbage but u dont wanna be seein this shit… RIPP STACK

  • Gorilla unit

    I’m down with Kal. R.i.p. Stack

  • Sidewalks Of NY

    Stack was not only a victim of an senseless act of violence, but he was taken out before he had a chance to shine in the rap game.

  • Tawanna

    R.I.P. Stack!! It’s sad when our people take our own life… He was definetly a come up and dude’s just was hatin because of his come up. A mother lost a son, Sister a brother, perhaps he was a father.It’s just senseless how they took his life.. R.I.P. Stack Bundles my condolences goes out to his family.

  • Gettin $$$

    CSTYLE You Ignorant B*tch, if you didn’t know who Stack was you don’t listen to rap. Dude been around for a minute. When Clue was hot on the mixtape game, Stack held him down. He sounded better than some of these mainstream artists right now. Here was someone tryin to better himself and you gonna shit on dude. Go shit on yourself! I don’t wish death on nobody cause Karma is a bitch. Bet he had more cash than yo ass. R.I.P. Stack.

  • Stax On Deck

    Damn thats really sad. Rest In Peace….

  • African

    Stop the violence in the community!

  • http://www.xxlmag.com Kareem

    Damnn I Cant Believe This.. R.I.P. Stack Bundles My Prayers Go Out To You & Your Family,
    God Bless you
    You definetly got skills & a real talent, Im Sorry R.I.P.

  • Facescar

    R.I.P. homie..

  • http://XXLmag.com FUCK WHAT YOU HEARD, I RUN NEW JERZ

    HOW CAN A MAN SLEEP AT NIGHT KNOWING HE TOOK SOMEONES LIFE LIKE HE GAVE IT TO HIM R.I.P TRUE FANS KNOW YOUR TALENT SQUUUUUUAD UP THE GOOD DIE YOUNG SO I GUESS THE FUCKUP DUDES LIVE A GOOD LIFE DESERT STORM FOR LIFE

  • http://XXLmag.com Natty Bumps

    Stack—- “Life is like a mooooooooovieee, and you gon keep being a star” Dipset all day every day. Condolences to your family. You will be missed.

  • Danny

    cstyle559 Says:

    June 11th, 2007 at 8:44 pm
    all you cats responding to this fool dont quit ur day job! stack bundles who? im not even capitalizing his name!JUST ANOTHER WANNA BE GANGSTA! who cares!u all giving condolences 2 his fam!shit dude should have been wit his fam mybe he wouldnt have got shot!

    ^^^
    Some one needs to investigate this nigga, sounds mad suspicious… hahahahahahahaha go kill your self bitch…. A wanna be “Gangsta” that lived by the gun and died by the gun…

    That shits sounds pretty real to me homie, if you don’t know who stacks was than go look him up! (“You don’t know bout the kid? Well “Google” me”
    -Cam’Ron)

    That boy could spit…

    Ya dig?

  • http://www.myspace.com/ebonycoe Ebz

    Idiots would only b-tch about or disrespect this man they most likely didn’t know because they didn’t like his clique or affiliation…..YOU NEED YOUR DAMN HEADS checked out NOW…..never saw so many empty, heartless bastards.

    R.I.P. Stack B…….much love.

  • E

    R.I.P. Stacks…man, this really messed up my day. Like another commenter said, you rap dudes bangin and doin ya thang in tha hood, y’all need to go HOME to the suburbs — the only waitin on yall is jealous faggots who’ll kill yall cuz they ain’t got nothin else to live for. I’M TIRED OF LOSING MY FAVORITE RAPPERS TO BULLSHIT ALL THE TIME.

  • Haze216Dramma

    You Know Its Alot Of Bullshitt Going on truthfully Every Body Beefing For Real Niggas Need To Stop Cause This Death Is Just A taste Of whats About To Happen Thier Will Be More Deaths To Come RAP Is Looking real Fucked Up Right Now I know Its Money Over Bullshitt But I mean 50,cam,jeezy,guccimane,game,spiderloc,trulife,jimjones,lilwayne,gillie,Every Body Whos Beefing With Some body when your eniemies dead what kind of joy will it bring Nothing My Point Exactly Lets Be Good Romodels Stop the Killing Man It make Us Black Look Real Bad Especially Because Where At Each Other Man I love All Yall Music Man This Day Hurrrts Reeeal Bad R.I.P

  • da kid

    r.i.p. stackz u wuz slept on ma dude..you killed Ya Dig w/ Jimmy jones condolences 2 ur fam

  • 11kap

    Stupid cracka Niggas just jealous because the byrds keep shittin on em with that FIYAH, so they took one! Well, prepare for more byrds to swoop down ‘pon ya. destruction is eminent for the haters. Bomb Dem!! Time for payback, faggots (no homo)!! Dipset. Dipset. Dipset. Dipset. Dipset. Lick shot!!

  • Sigh

    R.I.P

  • MszDipset

    Rest in Peace… Dipset lost a real nigga.

  • TiaKisses

    R.I.P. Stack Squuuuuuad Up

  • http://xxlmag.com DARK

    see dis is da kind of bullshit mack brought to nyc all he did was get more young brothas killed over dumb shit it really doesnt suprise me a dipset member bit a cap,over dis fake blood shit its all bullshit seein young brothas die out here in compton over red and blue its bullshit.

  • anon

    r.i.p stack

    fuck tru life

  • grapes

    11kap. shutup. b-more homie, again. shutdefuckup. cstyle who? fuck outta here nigga, rest in peace stacks.

  • 11kap

    B’more is soft.

  • Magoo

    getcha stacks in order meng.. rip my dude

  • Nanaboo

    U all on here still with this violent shit! This is what is killing us black people. Learn to love and honor each other. You go to your job and honor your coworkers and bosses! Start loving yourself, then maybe you can love others. Who ever C Style is…. you are twisted! How could you post crap like that? Be careful of what you say and do, karma is a bitch! Life is precious, no matter who it is. He was a friend, son, brother or cousin to someone. It could be you on that front row!

  • craig

    squad up
    rip stack

  • SugarHill

    Looks like every day, DipSet and their affiliates are becoming more and more of an endangered species on the streets of NY. Not that I don’t like DipSet, just making an observation. I wonder if Camron is taking another vacation to get out of NY?

  • http://www.myspace.com/mike05kelso mike kelso

    noooooooooooooooooooooooooooo
    not stack aww shit dipset lets squad up

  • http://www.myspace.com/sinsquad joeysixx

    my condolences go out to his family..the man was very talented…this violence shit needs to stop 4 real..rest in peace stack..you will be missed…

  • busta

    rip stack ssssquad up!!!!!!!

  • D FOLKS

    R.I.P JO

  • kof

    i wonder if it had anything with dipset’s chains being jacked. maybe some kid wanted to jack his and he refused. fuck rocafella, fuck jay-z, fuck tru-life. jay-z a.k.a.jazy is the swagger jacker
    an old overrated ho. i want to see tru-life die

  • Chelsea Fckn Baby

    R.i.P MAH NiGKA- YOU ARE TRULY LOVED & MiSSED