• STRIGHT

    50 IS AN INDUSTRY…CAM LOST

  • STRIGHT

    50 TOO STRONG FOR Y’ALL

  • tony

    crazy

  • the one

    Fuck 50

  • Ali

    he owns g-unot??? that is by far tha bossiest thing ive ever heard in my life haha

  • DMAC

    CURTIS JUNE 26

  • the two

    fuck camron

  • J Millz

    Y’all know he got possesion of that through court right…which means he cried to a judge. If he didn’t feel threatened by it he wouldn’t have bought it. So now he can “sue” Game if he uses it wrong. All this means is that Game can’t sell G-unot merchandise, game can still say it on his records. Game can just make up another g-urat name. 50 may have won this one but he definitaly felt threatened, Ya feel me. Honostly though I’m tired of both the G-unit and BWS camps. Shit is old, stop beefin. Game take some prozac and 50 chill on the steriods.

  • RockCity

    Fuck 50

  • Latino Thug

    I think that we (i mean WE as the niggas who hate that bitch 50) are helpin’ him to promote his new album payin’ attention and making noise to all the bullshit he’s been talking to.

    let’s no pay attention or talk about that rat bitch anymore, let’s realyze that that’s what he wants, he wants us to keep his name in ours mouths.

    So, FUCKS 50, and that’s it.

  • http://yahoo.com king tip#15 74 g

    fitty u used 2 b bangn wat happn folk

  • Galil ( Never forget 2pac 1971-1996)

    Fuck 50 Snitch & g-unit. Can’t wait till Curtis flops big time like the rest of the g-unit crew.
    BLACK WALLSTREET IS THE FUTURE
    M
    R.

    G
    -
    U
    N
    O
    T

  • Gettin Bread

    Ya’ll hoes on here need to stop bitchin bout 50. Jealousy is a female trait. Why you mad that 50 is more successful and smarter in this game. Game is average, he got a big head quick thinkin he ran the west let alone the rap game. GTFOH! Why you think 50 kicked him out the camp? 50 wrote most of that album and that’s fact. He was no threat. He’s spends more time dissing than anything else. I still remember him dancin his ass off in LLoyd Banks videos”I’m a Warrior”, then you gonna start dissing the man that was payin u. All of g-units records have gone gold or more. Remember Banks won the underground mixtape king award? Think about it. What has Game done his 3 years? Put out a shoe and played in one movie and more diss songs lol. 50 has business(s)a movie, a clothing line, vitamin water, books, has put out compilations album, This album is going to be bannanas, because it’s a complete album. You need club bangers,that’s where the money at. T.I’s album is gonna be gutta too. Money talks, bullshit walks.

  • REAL SPIT

    FUCK THIS SNITCH FLOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

  • http://www.webcrawler.com what it do

    50 keepin it gangsta. Nobody can fuck with his music. He always sells more. To Everybody hatin on 50, You broke bitches nedd to worry about yourself and watch 50 do his thing. GGGGGGGG-Unit/Shady/Aftermath 4 life

  • Tyler
  • yung ceasa

    i adamantly hate 50, but i have to commend him on bein a business man……tell me why this nigga kept changin shirts (promotin g-unit clothing), g-unit books, and tell me how this nigga managed to get tha bet awards set on tha same day for tha release of his album…….i hate this nigga, but he know how to make money, even more reason for me and errybody else to hate this nigga…..so now im gonna follow suit as my fellow latino thug and im gone stop givin this nigga free publicity

    fuck bitch 50 and g-unit (minus young buck) and thats tha last i have to say about tha gorilla wit rabbit teeth.

  • http://rappersite.uw.hu DaNi

    fuck you too mutha fucka he is a good guy..suck my dick bitchez!

  • Cinsere

    He’s lying about G-UNOT…Miss Jones on Hot 97 says she knows Game’s people and they trademark EVERYTHING.

  • b.i.g.

    @ jmillz
    theres no in between with 50 cent, you either love him or you hate him. 50 bought “g unot” brand so he can still make money off the people who hate him. at the same time hes making money from the “g unit” brand. he could care less if you like him or hate him, hes takin your money either way

  • http://N/A rudy

    GGGGGGGGG G-UNIT and G-UNOT 50 own that lol CURTIS june 26 go get

  • Gama

    I knoow curtis aint talkin cam got punched in the eye but curtis got stabed my black from tha inc and got a cop order from the pigs as well yall niggas forget about shit to much g unot.

  • CALI BOY

    WHO GIVES A FLYING FUK IF HIS IN 106&park lol..HAAAAAA,IS IT SUPPOSE TO MEAN SOME THING SIGNIFICANT lol,,GBUNCH STANS lol

  • Tha Sauce

    Fuck 50, fuck 50, fuck 50, fuck 50, fuck 50!Gotdamn, would someone please shut that crooked mouthed muthafucka the hell up. Buck get the hell away from this asshole…PLEASE!

  • yamajesty

    if my dude curtis is lying about the gunot stuff they how come you dont hear game saying “g-unot” anymore? huh? cause his ass will get sued if he uses it wrong.

  • H-TOWN

    yall sound stupid with this lets ban 50 stuff. if his album is good listen to it if its not then don’t listen to it, that all there is to it.

  • Mr. Whats beef

    first off, nobody touching 50, i cant see a nigga tryna pop off on that dude, 50 look like he would fuck a nigga up, he’s not ja rule, u cant compare cam’ron lil ass to know nigga like 50 cent when it comes to scrapping. be foreal