50 Cent to Play Cop Opposite Robert De Niro in New Movie

50.jpg50 Cent is expected to be cast in the role of a New Orleans police officer opposite Robert Deniro in an upcoming film entitled New Orleans, according to The Hollywood Reporter. The film, set in post-Katrina New Orleans, revolves around De Niro’s character, a cop who discovers that his partner who he previously believed died in the hurricane, was actually murdered. The main character and his new partner, who will be played by 50, embark on a quest to solve the crime and discover a pattern of police corruption along the way. The film was originally set in Los Angeles, but was moved to New Orleans following the events of Hurricane Katrina.

  • BIG ROB

    50 playing a cop snitch nigga.
    oh yeah first bitches!!

  • mr agee

    First niggas.

  • Three4

    50 Cent…a cop…well that´s interesting…

  • CIRE

    Don’t hate but you have to be “Pimping” the remix on the OSC soundtrack. To get Robert De Niro to act alongside you. 50 keep doing your thing. Like my cousin would say Y-NOT. N’/,O

  • REAL SPIT

    I DONT EVEN NEED TO DISS THIS NIGGA HE DOES IT HIMSELF.

  • http://yahoo mr. pimp

    yall keep hating on 50 yall know you take a movie roll playing anything so let cuz get his money

  • and?

    who cares? 50 cent isnt interesting any more

  • Mic4567

    MAke ya money pimpin!!!

  • Mic4567

    MAke ya money pimpin!!!

  • SUPERMAN

    THATS WHAT IM TALKIN, GET THE MONEY NIGGA. HATERS TALK ALL YA WANT, BUT COME OPENING NIGHT YA GONNA BE THE FIRST BITCHES IN LINE WAITING TO GET GOOD SEATS. POW!

    REAL SHIT SHUT YA BITCH ASS UP NIGGA. GAME PLAYS HIMSELF OVER AND OVER. WHY? CUZ THATS EXACTLY WHAT HE IS, A “GAME.”

  • Mic4567

    I’m lovin these comments…

  • the one

    This should be easy for him…fuckin snitch ass cop ass nigga already. Perfect role. He can play himself.

  • http://hood Ctownrepresent

    No ‘fense but if you faggots have never liked one single movie with a cop or lawman as the main character in it (and I can name a few good ones) you just stupid and no wonder you probably spend all day listening to the same meaningless rap shit saying the same tired rhymes. Y’all gonna be 48 year old “OGs” sittin on your front porch drinking a 40 oz blasting Yung Joc or Young Dro or whatever else flavor of the month BULLSHIT that seems to qualify as hip hop these days. Get yo money right and while your at it get your brain right too.

  • http://hood Ctownrepresent

    and fuck the police no one likes the fuckin law, I still listen to that cop killa shit real talk but yall can be stupid

  • http://yahoo.com lillouch da d-block assassin

    50 should win an Oscar for this role. da nigga is already PO-PO

  • H-MAN

    get that hollywood paper cuz…twisted script, I like it…

  • Rodjilius

    dats a scary thought 50 as a cop

  • http://WW.XXL.COM MARCUS GEATHERS IT’S A GEATHERS THING

    50 SHOULD BE GOOD PLAYIN AS A COP I’M MEAN HE HANG AROUND THEM ALLL TIME.

  • http://WW.XXL.COM MARCUS GEATHERS IT’S A GEATHERS THING

    50 IS AN UNDERCOVER COP.

  • ARGUE WIT ME

    SO YA’LL ARE STILL DEFENDING HIM? HOW? YOU WOULDA THOUGHT AFTER ALL THE SNITCH TALK HE WOULDA STAYED AWAY FROM A ROLE LIKE THIS. aND IT AINT EVEN ABOUT GETTIN PAPER CAUSE HE GOT IT.

  • kid anonymous

    i really don’t give a fuck i would do the same, that a quick 3 million right there

  • H-MAN

    Iz tha GAme playin tha murdured cop????

  • http://XXL Chrone

    This is a good role fo this snitch
    man he dont need a movie to show he be working wit tha law you can just look at this bitch and tell he a snitch he aint comin out wit no mo albums cuz he a washed rapper and plus if this nigga come out wit another album its not gonna be rap
    its gonna be love songs about him and
    Llyod Banks and the rest of G Unot
    D block killed 50 in shots fired

  • I’mJus Nyce

    Damn, thats easy money for 50 he doesn’t even have to act this role will be jus like real life!!! Wearin a wire the whole nine!!!!

  • BirdsFlySouth

    50′s playing a cop. Bet he don’t have to study for the role. 50 just be yourself and tell tell tell

  • 11kap

    oppurtunist.

  • koofiesmacker

    Yo 50 making paper, but we all know he needed this role, I mean How much really did G-Unit records made this year on album sales? I mean really, after Jimmy I & his associates cuts, how much y’all think 50 made? I’ll let SUPERMAN tell us, since his always “hip-hopin on g-unit dicks”
    I keeps it 100, 50 a smart nigga, dude is a natural borne hustla,… he knows he can’t put an album out yet, I mean He will be settin him self for failure,…the jukes is up ..his Platinum days are far behind him. Acting always will be there for him, plus I’d rather have him act then Rap, we all know he a better inspiring actor anyway.

  • dub z

    Man..i dont like 50 as a rapper or a actor(get rich or die trying is a classic, and i’m talking about the album)..but fuck it..get ya money homie

  • THE GAME

    dammit shit! hes gonna fuckin destroy my camp before they even have a chance to blow up.
    bad enough im nowhere near as good as 50 when it comes to management and money. i cant even get airplay with my last two singles i put out. now this? god i need publicity or something. two weeks my album drops and still no buzz, what do i do?
    screw you 50, i swear you have a secret contract with mtv that says they cant play my records from 10am to 3am. only 4-9am? greedy bastard. how can “lets ride” not be good? i even went all out as to impersonate you on the hook let alone rip dre’s style and still no love? i hate you bitch. even my black wall street logo is similar to banks dollar sign logo. so what if i dont have originality. i have g-unot haters believing im a blood. thats all i need yeah thats right.
    forget you and your damn click. on november 10th im puttin out 373,756,798,342,576, bars and running. that’ll wake the nation.
    but…could you give a brother some room on nov 14? i need sales. promise i’ll stop the beef! but nov 15th, watch your back im schizophrenic you know. ggg-unot!

  • http://www.Myspace.com/ShackyGspace Shacky G

    50 a good actor plus when he do drop anotha album he gone be smashin shit lets be real, his flo aint left

    free downloads
    http://www.Soundclick.com/ShackyG

  • LILBRAZ

    50 playin a cop. Thats cool. Get your paper. But give up that street act and gangsta rap. You studio!

  • http://www.myspace.com/corinnemq Corinne

    Oooooooo how is he going to explain this now?Hmmmm….

  • SUPERMAN

    KOOFIESMACKER AKA JENNY JONES FROM THE DIPS, I GUESS YOU GOT THE NAME FROM A GROUP THAT TAKES 6-7 ALBUMS JUST TO HIT THE MILLION MARK. AND YOU THE NIGGA TALKIN ABOUT SALES? NIGGA PLEASE COME NOVEMBER 14TH I WANNA SEE WHAT YOUR COMMENTS ON SALES ARE. IF I WERE YOU I’D DRAW UP A BUNCH OF EXCUSES NOW TO MAKE YOURSELF AND YOUR IDOL LOOK GOOD. HERE I’LL EVEN HELP.

    1. HE’S NOT ON AFTERMATH ANYMORE SO THAT SCREWED HIM UP.
    2. NO BUZZ ON MTV AND BET.

    THATS TWO. YOU CAN MAKE THE REST UP. NOW DO YOUR LITTLE GGGG-UNOT DANCE FAGGOT.

  • Nasty-Nati

    Superman died like last year, but I’m the Kryptonite you G-Unit dickrider.

    50 been a snitch and this movie is autobiographical based on a true story (the real Curtis Jackson)

    I got a picture of 50 huggin 2 NY police officers (google it if you don’t believe me)

    Somebody wire this niggas mouth shut so he can’t say shit no more. Muthafucka popped him in his bitch ass mouth but he still talkin….somebody put a dick in there (no homo)

    D-Block
    Dipset
    Black Wall Street
    BadBoy
    Terror Squad

    and he signed Mase thinkin that was goin save him, he aint even a real pastor, he’s a thief. And he rappin about killin an shit, Mase…go kill ya self you fuck nigga.

    Keep 50 out the theaters, we tired of seein and hearin his “monkey-ass”

  • koofiesmacker

    1. Superman how u gunning AT my name, when yours is from a Fictional character?… Seriously Superman the Tooth fairy isn’t real either.
    2. I see u can’t keep Game out ur fucken Mind, we suppose to be Commenting about 50 and his acting role, not Game u bitch ass nigga.
    Listen here you fag, 50 needs this role, cuz Them niggas at G-unit is done selling records, so instead of bickering with me, you need to go spent ur 12.99 pay check on Banks album so he can move one more unit.

  • Nasty-Nati

    xxl should know, they put his wack ass on every-other cover. Fuck the editor staff that put his bitch ass on there every month…i said it, and what?

  • Jay_nas_Dipset_g-unit_nigaa

    why are ya’ll saying he a snitch, who the fuck he snitched on….

    if he snitched who in jail….

    SUPREME was arrested for a gun possesion and cocaine stashed in his apartment in baltimore when he was on parol.50 had nothing do with that, ya’ll niggaz is stupid, ya’ll just listen to what people say and dick ride that.

    he aint snitch on nobody, he just said listen to my lyrics

    Yo, when you hear talk of the southside, you hear talk of the team
    See niggas feared Prince and respected Preme
    For all you slow muthafuckas I’m a break it down iller
    See Preme was a business man and Prince was the killer
    Remember, he used to push the bulletproof BM, uh huh
    This here get ya seasick, I sat back and peeped shit
    The roll with Easy Rider and they ain’t get blunted
    Had the whole projects workin for fifty on five-hundred
    As a youth, all I ever did was sell crack
    I used to idolize cat
    Heart me in my heart to hear that nigga snitched on Pat, how he go out like
    that?

    here’s a lot of talk in the streets about me
    Niggaz know, ain’t nothing sweet about me
    Get back to questions, like “50, who shot ya?…
    You think it was Preme, Freeze or Tah, Tah?”
    Nigga, street shit should stay in the street
    So, keep it on the low
    But everybody who’s somebody already know
    A few words for any nigga that get hit the fuck up
    My advice if you get shot down, is get the fuck up

  • SUPERMAN

    GAME OUT MY MIND? NIGGA YOU COME IN HERE AND MAKE A POST WITH “MY NAME” IN YOUR COMMENT. SO THEN WHO REALLY CANT KEEP WHO OFF WHO’S MIND? AIIGHT JENNY JONES YELL “BAAAAALLLLIIINNNN!”
    BITCH GET THE FUCK OUTTA HERE.

  • 3 SHOTS

    well if gayme dickriders like NASTY-NATI werent around i think there wouldnt be any negative comments on this post. 50 do ya thing and get that money my nigga!

  • SUPERMAN

    EXACTLY!

  • K.ola

    50 Get yo $$$ nigga pac played a cop to nigga…

    10 years later you have millions and these bums still gone be E gossiping

  • http://XXL killa blood

    50 you a bitch ass nigga because yo faggot ass shouldnt be rappin because you and yo other g unot niggas can suck my dick you dick ridin bitch you a snitch you could suck a cop dick

    BITCH!!!!!!!

  • 2Nose

    cant get enough of how everyone hates on 50…hating cuz he makes the odd song for the ladies…pac and biggie did the same shit, and i dont hear any backlash on that…because he sings in hooks..fuck dmx been doing that for a minute now, jadakiss, sheek louch, and again, where’s the hate on them? and thinking he’s 5-0..why, cuz a couple lame ass rappers who aint making no money claim he is? Stop acting like you have any kind of inside information on this man that would allow you to know these kinds of things. jay said it best, ‘jealousy’s a weak emotion, y’all gotta be able to overcome that’…the man’s making major, MAJOR paper, why the fuck you ignorant ass motherfuckers care how he gets it is beyond me man…a movie with a legendary actor, an oppurtunity to improve his acting rep, opening up a career for him once this rap shit is over with…fuck man, sounds like a smart business move to my ears. O..Ice T went from making cop killing tracks to being a fucking detective on Law and Order SVU…u saying hes 5-0 too…fuck man, ger yer mind right and stop the hating. and i dont even like 50, i just hate punk ass whining motherfuckers more.

  • http://www.myspace.com/jonnielasvegas JonnieLasVegas aka ColdSteel

    Yo respect that he actin wit DeNiro, but he still a wack azz snitch!

  • SCARTOWN

    Who puts this fucking guy in movies? This dude coudln’t act his way out of wet paper bag.GRODT proved that shit.But playing a cop is right up his ally.

  • Goldenarmz

    better step yo game up 50 you actin with Deniro

  • makaveli

    Haha, aight, y’all are retarded… callin him a snitch? Man, who knew the feds listened to hip hop? Why should he be punished for speakin the truth? He never went to the cops, they just had their ears open and heard him say “just listen to my lyrics.” And K.OLA brought up a good point to all you west coast haters… Tupac played detective in one of his movies, and was actually snitchin on his partner! Yo, this is called acting cause this ain’t really who these people are. And not just that, but when 50 helped bring the West Coast back, by bringin Game to G-Unit, y’all loved 50, and just cause Game is a bitch made nigga and doesn’t know loyalty, or why its important, he made you all faggot ass niggas too. Stop hatin on 50, he’s doin better than you… you just jealous… For once just be happy a black man is makin paper and stop tryin to bring him down…

  • BUCKUALL

    MO MONEY IN DA BANK

  • C~Bones

    click-e-ty clank
    click-e-ty clank

  • http://mindstatela Heltah Sin Say

    I wish him and game would stop beefing and forget all the drama they were both good at what they did when they had eachothers blessings!

  • S on my chest

    do you know how much you get for films today??!! And especially opposite DeNiro! Interscopes Jackson gonna be filthy! The puns and disses were coming but when your get £15-20mil plus to do a film and you can do a couple a year it’s woth it. Fuck i’ll do it for half!

  • S on my chest

    Read that makaveli shit^^^^^ That’s the truth!!!!

  • http://www.xxlmag.com G-unit Lowryder

    SHUT THE FUCK UP TUPAC MADE MOVES LIKE DIS ALL THE TIME 50 NEVER BEEN A SNITCH IF HE DID GAME WHAT DID HE SNITCH ON GAME ALWAYS SAID HE WAS A SNITCH BUT NEER SAID WHAT HE SNITCHED ON FUCK YALL GGGGGGGGGGGGG-UNIT I HOPE GAME FLOPS ON HIS ASS

  • Cuban Link

    lol this prolly wont see the daylight.I never heard shit from that movie 50 had with Samuel Jackson.

  • AR 15

    LMAO, deniro better not do this, fucking faggot 50, playing his everyday role

  • DopeMG

    yall some fukin haters on here if cuz could land a fuckin movie roll with deniro he got this shit in the bag. he provin to the world that he could do more then rap. lets see game try to land a roll with a good actor like deniro or samual L jackson, denzel washington (im not sayin 50 is doin a movie with dude but he is big in the actin game) he cant cuz he could only get on roles with washed up actors like tyresse lol (waist deep floped hard) so quit hatein on cuz and just fukin know hustle knows hustle 50 killin every industry out there right now lets recap he got vidio games,movies,vitemin water,clothes,shoes,his own book line,his own line of computers comeing out under apple (and thats some serious fukin money if yall dont know),and he even got buck holdin things down in the south with cashville chicken and waffles,cashville records. DAMMMM name another dude in hiphop history that did all this in just 4 years. hate if you want but 50 gunna keep gettin money no matter who in his way and for those people that sayin g-unit fallin off they aint they been bussy doin other thangs buck down gettin shit poppin off in cashville and banks just landed a t.v. deal with playboy t.v. BLUEHEFNER

  • DopeMG

    OH AND FOR THOSE WHO THINK GAME IS SO ILL AT RAPPING YOU TELL ME ONE SONG HE MADE WITHOUT NAME DROPING? YOU CANT CUZ DUDE GOT SOMEBODY NAME IN HIS MOUTH IN EVERY OTHER BAR NO WONDER CUZ WAS A STRIPPER (AND YALL COULD GO LOOK IT UP JAY-Z BOUGHT THE TAPE FROM THAT STRIP CULB FOR FIFFTEEN THOUSAND JUST SO IF GAME TRIED TO COME WITH ANOTHER DISS TRACK HE COULD SHUT HIS WHOLD CARRER DOWN)

  • QUAVO

    I AGREE WITH DOPEMG DUDE KNOW WHAT HE TALKIN BOUT IF YALL REALLY SMART YALL KNOW HIP HOP GAME IS DEAD THE ONLY RAPPER TO GO PLATNUM THIS WHOLE YEAR IS YA BOY T.I. CUZ TOO MANY NIGGA’S BOOTLEGIN OTHER NIGGA’S SHIT SO 50 GOIN INTO THE ACTIN GAME BESIDES A DUDE LIKE DENEIRO MAN THIS SHIT GUNNA GET ALOT OF ATTENTION FROM THE HAMPTONS TO THE BRICKS SO THIS IS A SMART ASS MOVE CUZ DENERIO IS A LEGEND IN THE ACTIN GAME CUZ WAS IN THE GOODFELLAS THAT IS A FUCKIN CLASSIC, AND ITS JUST ACTIN THEY PLAYIN A ROLE OUTSIDE OF THIER OWN CHARICTER FOR THOSE OF YALL THAT DONT KNOW THE MEANING OF THE WORD CUZ DENEIRO PLAYED A BIG TIME GANGSTA IN GOODFELLAS AND NOW HE IS GUNNA BE A COP IN THIS MOVIE DOES THAT MEAN HE IS A SNITCH IN ACTUAL LIFE TOO? NO YALL NEED TO SEE SHIT HOW IT WAS MADE TO BE SEEN JUST CUZ 50 IN THIS MOVIE THAT MEAN ITS GUNNA FLOP BUT IF A NIGGA LIKE PAC WAS IN A WACK ASS MOVIE LIKE GLITTER YOU ALL WILL BE LINEING UP TO GO SEE IT RIGHT

  • ThaBoss

    what a bitch 50 has become….

    he’s been taking Ja’s spot…fuck I hate that dude…somebody please bring Murder Inc back…

    Fuck what a bitch…ggggggg g-unot!

  • ladyfif

    ya sum silly ass nighas yah’ll no dam well ya some undercover 50 fans. it amazes me to see the stupid ass comments yah’ll put up here…ya see a blk man making money, out of the hood and yah’ll cant accept it.step ya bread up than talk…lame ass thugs

  • frankwhite45

    myspace.com/ninohnewjack lets gooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Not a good casting call but hey respect a nigga hustle !!!

  • Uncle Murda

    GGGGGGGGGG-UUNNITT!

  • cali4life

    damn 50 a movie star now, he has a movie with samauel l jackson, where he plays a solider in iraq, another movie with nicolas cage, where he plays a boxer, and now this. damn, those some big motherfucking names right their, keep doing yo thing fitty.

  • http://XXL Acappella

    50, Dipset & Jay R da only rappers poppin off in NY right now cuz da rest of those NY rappers R not doin it. D Blocks missing, Fat Joe’s garbage, Diddy’s wack & all dem other niggaz R haters. By the way, Game’s new album should b called Faggot’s Advocate cuz dat shit is hott garbage. a million his first week, ha ha he ha muthafucka. 50 is dat nigga, keep gettin dem millions. Show dem floppin NY rappers how to make doe. What other rappers make the list of forbes besides Diddy & Jay-Z? What other rapper has sold over 20 million albums off 2 LP’s. Right, None of those clowns. NY rappers just mad at da south cuz they took dat #1 spot. G-Unit 4 life, BITCH AZZ NIGGAZ!!!!!

  • G UNOT

    50 has no skills to rap.Better for him to quit rap and be a cop

  • SUPERMAN

    2NOSE AND MAKAVELI SPITTIN THE TRUTH FOR YOU SUCKERS!

  • SUPERMAN

    WHY EVERYONE CALL 50 A SNITCH? WHO’D HE SNITCH ON? GAME SAYS HE SNITCHES, BUT ON WHO? SUPREME? HE NEVER SNITCHED, HE SAID LISTEN TO HIS SONG. SO WHATS THE BEEF? GAME IS CHEESY AND A WASHED-UP OVERRATED RAPPER. HE’LL SAY ANYTHING TO GET HIS CAREER OUT OF THAT DEEP POTHOLE.

    BY THE WAY, 50 IS THE “TRUE” DOCTORS ADVOCATE. HE WORKS WITH DRE, NOT GAME. AND UNLIKE GAME WHO IS ON GEFFEN, 50 IS THE “HEIR” TO THE AFTERMATH DYNASTY. NOW TAKE IT HOW YOU WANT IT! POW!

  • 11kap

    a drug dealer turned cop for the mob and the movies. this is bullshit. can’t they think of something else to do besides crime stories?

  • imsooutstanding

    yeah he a bitch ass fake ass nigga. he gotta start havein roles in movies cuz he and his lame ass g-unit cant sell no records. he aint even on top on more hov is back

  • 101ggg

    good shit 50 gettin dat money he gonna get atleast 10 mil for this movie.

  • INTERSCOPE JACKSON

    Yo dude making serious paper

    50′s hustle game is rediculous

    nigga is a natural born hustler

  • H-MAN

    Yo, thatz a wrap, Aftermath..nuttin left after that…

  • mza09

    all you niggas are fucking haters.. pac played a cop and you gusy didn’t say shit…thats bullshit that when a nigga is comin up you all hate bitches

  • http://xxlmag.com tampa tony

    I HAVE ALWAYS LIKED 50N CENT KEEP DOIN YA THING HUSTLA I THINK ERRBODY JUST HATIN ON YA CUS YOU GOT WAY MORE MONEY IN DA BANK THEN THEY WILL EVER SEE ON TELEVISION …..TAMPA,FL REPRESENTA

  • http://xxlmag.com tampa tony

    HATERS!!!!HATERS!!!!HATERS!!!!HATERS!!!!HATERS!!!!HATERS!!!!!!!!

  • md5392

    didnt pac play a cop damn let this nigga live shit

  • http://www.myspace.com/corinnemq Corinne

    LMFAO@ SUPERMAN

    He should be called the new “Superhead’, for 50 snitch

  • SUPERMAN

    CORRINE THEY SHOULD CALL YOU SUPERHEAD BECAUSE NIGHTMARE TOLD ME HOW YOUR JAMAICAN ASS CAN GET DOWN IN THAT BOL POST. BESIDES, YOU GOT A REP ON THIS WEBSITE FOR THAT. I KNOW HOW YOUR SLUTTY ASS CAN GET DOWN.

  • BLAZE

    Get paid.

  • Prince Of The South

    I agree with Jay. The hating on the internet is at an all-time high. Some of you know that if it was your favorite rapper doing this you’d be giving him props, but just because it’s 50 you hate. Dude is getting huge co-signs in the acting business right now. Sam Jackson and now De Niro. If it was LL or somebody else you’d say they doing their thing. If you black you should be glad to see one of your brothers of color getting money. On the real it’s a difference between hating and keeping it real. If you hating then it just shows your stupidity.

  • runnin da peg

    come on fifty u a fool for playin a popo ohh wait he already runnin wit dem

  • DREDRICK TATUM

    I KNOW IT’S KILLING YOU DOJA FANS THAT 50 IS GETTING THIS MONEY BUT DON’T HATE! YOU’LL ONLY FUEL HIS FIRE!

  • Jersey Boy

    If you like 50 cent as far as personally or hip hop , you gotta give the man props for countinuing to help further the hip hop nation as far as multiple ways of getting money etc I dont like 50 as far as rapping but hey thats a big check and co -sign dues is getting A fol would be crazy to trun down the role

    Real TALK

  • http://www.myspace.com/corinnemq Corinne

    ……Ok everybody just calm down and lets settle this is good way. “Lets play a Game” (no Saw), cops and robbers I ‘ll be the robber and someone be 50.

  • Knowledge Speaks

    50 as a cop, lol?? No comment.

  • JC

    This shit sounds lame as fuck

  • Big E

    SUPERBITCH……………………….

    POW,POW,POW,POW???????? WUT THE FUK??????SHUT THE FUK UP SUPERBITCH. FIRST 50 SNITCHED ON JA. FUK THAT NIGGA JA BUT WHY U SNITCH FOR????THEN SUPREME, YEAH HE SAID LISTEN 2 THE SONG BUT THATS A BITCH ASS WAY TO GET OUT OF SNITCHIN.NOW LMAOLMAOLMAOLMAO. 50 A COP LMAOLMOALMAOLMAO DAM U KEEP SAYIN THIS NIGGA GAME IS A LIAR THIS AND THAT BUT IT’S REAL FUNNY HOW EVERYTHING HE HAS SAID IS COMING TRUE. G-UNIT WILL START HAVING THERE ARTISTS FLOP LOL IT’S HAPPENED, SAID 50 WAS A SNITCH AND PROVED IT, SHOWED HIM TAKING A PIC WITH N.Y. COPS LMAOLMAOLMAO NOW HE IS ONE. COME ON DOG 50 KILLING HIMSELF NOW. HE’S NOT NO FUKIN GANGSTER, THUG, PIMP, NOTHING. FOR YOU TO PLAY A ROLE OF A PIG!!! FUK THAT PAC,BIGS,CUBE,FAT JOE, JAY-Z, NONE OF THOSE NIGGAS WOULD PLAY A COP. FUK U AND 50, BY THE WAY U AND UR BUTT BUDDYS WILL BE THE ONLY ONES IN THE MOVIES PLAYING GRAB ASS AND WATCHING UR FAG BOMB ANOTHER MOVIE. CHICKEN LITTLE BEAT OUT 50 LMAOLMAOLMAOLMAO FUK 50 AND FUK SUPERBITCH

  • Big E

    DopeMG Says:

    HEY HOMIE U GOING TO COME ON HERE AND CALL ALL THESE KATS HATERS???? OK YEAH THERES SOME WHEN U BRING UP WUT U WERE TALKING ABOUT I AGREE. BUT PUFF DID IT, SNOOP DID IT, GAME STARTING TO DO IT, PAC DID IT IN THE MOVIES. THE ONLY DIFFERENCE IS THE TYPE OF WORLD WE LIVE IN NOW. IT’S MUCH EASIER FOR SOMEONE LIKE 50 TO BLOW UP LIKE THAT NOW A DAYS BECAUSE OF THE FACT HE HAS ALOT OF GREAT NIGGAS BEHIND HIM BACKING HIM UP. DRE & EM. NOW U GOING TO SAY THE GAME CANT RAP????????? LMAO IF U A REAL NIGGA AND LISTEN TO HIS SHIT WITHOUT THAT FUKIN BLOK IN UR HEAD YEAH HE NAME DROPS BUT THE NIGGA CAN FLOW THERES NO DOUBTING THAT SHIT & IF U SAY NO U A BIGGER HATER THAN ALL THESE NIGGAS U TALKING BOUT. WATCH WHEN HIS ALBUM COMES OUT AND HE DOESNT FLOP LIKE EVERYONE THINKS HE WILL. HE GOT LOVE ALL ON THE WEST COAST NOT JUST CALI BUT AZ, NV, OR, MAN DONT HATE THE GAME. KUZ IF U DO FUUUUUUUUUUUK UUUUUUUUUUUUUUUUU

  • Big E

    K.ola

    LMAOLMAOLMAOLMAO U STUPID MUTHA FUKER . LMAOLMOALMAO. MAN PAC WAS A DIRTY COP SEE THAT WORD DIRTY LOLOLOLOLOLOL MAN U NIGGAS RIDE 50′S DIK SO MUCH U ACTUALLY GONNA SAY SUM STUPID SHIT LIKE THAT AND NOT EVEN KNOW NOTHING BEHIND IT??????? LOLOLOLOLOLOLOLOL SHUT THE FUK UP BITCH

  • whatswrongw/50

    Man all this 50 is a snitch crap is so played out now, if ya’lll did your research, you only call him a snitch cuz of a song, man damn its not like he cooperated w/ cops and was wired, man and as far as movies,why hate on him for doin big thangs, guaran fuckin tee you bitches will take a role in a move for the money, and be along side deniro, comon now

  • Big E

    makaveli Says:

    November 2nd, 2006 at 4:57 pm
    Haha, aight, y’all are retarded… callin him a snitch? Man, who knew the feds listened to hip hop? Why should he be punished for speakin the truth? He never went to the cops, they just had their ears open and heard him say “just listen to my lyrics.”
    LOLOLOLOLOLOL TALKING BOUT DIK RIDERS LMAO KUM ON MAN EVERY REAL GANGSTA RAPPER OR JUST RAPPER KNOWS BOUT THE HIP-HOP POLICE. KUM ON MAN HOW WOULD YOU NOT KNOW THE FEDS LISTENING TO THE MUSIC ESPECIALLY WHAT HAPPENED WITH PAC AND BIGS????????? SEE WHAT I MEAN SHUT THE FUK UP

  • Big E

    makaveli Says: (BY THE WAY HE’S NOT A HATER LOLOLOLOLOL)

    November 2nd, 2006 at 4:57 pm
    Haha, aight, y’all are retarded… callin him a snitch? Man, who knew the feds listened to hip hop? Why should he be punished for speakin the truth? He never went to the cops, they just had their ears open and heard him say “just listen to my lyrics.”
    LOLOLOLOLOLOL TALKING BOUT DIK RIDERS LMAO KUM ON MAN EVERY REAL GANGSTA RAPPER OR JUST RAPPER KNOWS BOUT THE HIP-HOP POLICE. KUM ON MAN HOW WOULD YOU NOT KNOW THE FEDS LISTENING TO THE MUSIC ESPECIALLY WHAT HAPPENED WITH PAC AND BIGS????????? SEE WHAT I MEAN SHUT THE FUK UP

  • Cuban Link

    ^lol so true, so true.

    But then again, be real how many truely ‘gansta’ rappers are there nowadays?

  • http://woegno.com T.Y.I.C.

    50 playing a cop snitch nigga
    ————————————-
    50 definately a snitch .. but playin’ a cop in a movie don’t make nobody a snitch you ignorant bitch ass niggas

  • OZZO

    50 been playing this roll since he got into this rap shit

  • SUPERMAN

    BIG E STOP COMING IN HERE CALLING PEOPLE OUT WHAT ARE YOU THE POLICE PATROL NIGGA? LOOKS LIKE YOU UPSET CUZ 50 GOT THE PART AND ALL YOU CAN DO IS WATCH AND PAY FOR THE TICKET ON OPENING NIGHT. STOP ACTING LIKE ONE OF GAMES LITTLE BUDDY PATROLS AND GET THAT WEST COAST DICK OUTTA YA MOUTH FAGGOT!

  • JAY902

    SNITCH!!!!!!!!

  • mza09

    BIG E..have you seen the motherfuckin movie? i don;t think so bitch..if you read the article correctly, there is a twist to story so maybe 50 is crooked like pac..you ignorant asshole..all you motherfuckas hate..and i don;t even like 50′s shit…fuck

  • Da Tefflon Don

    How da fukk does playin a cop make u a snitch yall seem 2 forget LL,Pac,ice-t,ice cube all played cops n how do u do a 3 to 9 and be a cop. ohh yeah and he got arrested on october 3rd for resisting arrest 4 speeding bitchez.

  • MEGA MAN

    Fuck the haters, that nigga is getting that money im not mad at you fif keep shittng on these niggas

  • MEGA MAN

    o yea i hope that nigga game flop the nigga second verse on lets ride he sounds gust like dr.dre and if you listen to his verse on the course he sounds like he is saying i turn into a strip club. now isn’t that some funny shit

  • H-MAN

    bottom line iz money…hip-hop copz…U people dont know shit, itz called homeland security…they have satellitez that can focus in on ground zero…I call it
    Star Warz gone wrong…ya dig???

  • sickill

    wow 50 does not need to pratice lmao….fits the role perfect fuck 50

  • Jor

    Man let him get his money, haters. DAMN, I hope there’s a nude scene.

  • RASHID

    hahahaha is this nigga for real wow portraying the enemy way to use your fame to advance black politics fuckin coplover

  • Gama

    Man that snich figga ass nigga man the only reason tha nigga got that role cuz he friends with cops. Yea Ice T did it but Ice T ant talkin about tha hood if you say you rep tha hood and you around killers than playing a cop is tha last thing you should wanna play. thats like Elton john kissing a woman! Gunot!!!

  • LR THE LYRICIST

    2PAC PLAYED A COP…..HE’S NO SNITCH…50 DO YA THiiNG

  • Big E

    THATS RIGHT BITCHES WEST COAST TO THE FULLEST FUK 50 AND HIS SNITCH ASS. U 50 DICKRIDERS ARE ALWAYS SAYING THAT THE GAME IS A FAG THIS AND THAT BUT WHEN THAT LITTLE BITCH 50 WANTED TO CALL A PRESS CONFERENCE TO SHOW EVERYONE THAT HIM AND GAME WERE COOL. THAT LITTLE FAGOT ASS BITCH KISSED THE GAME ON HIS CHEEK. FUK THAT FAG ASS BITCH, HOW THE FUK U GOING TO KISS A MAN ON HIS CHEEK SMILE AFTER, AND THEN BECAUSE HE DISMANTLES HIS ALL FUKIN LITTLE MAKING OF THE BAND GROUP VOL. 1- 22 (HOW EVER MANY SORRY ARTISTS HE HAS ON HIS SHIT) ALL U BITCHES HATE ON HIM. FUK U, AND DON’T GET MAD AFTER HIS ALBUM DROPS AND HE PUTS THE WEST COAST BACK IN THE GAME. FUK 50 AND HIS LITTLE SNITCH ASS.

  • Big E

    THATS RIGHT BITCHES WEST COAST TO THE FULLEST FUK 50 AND HIS SNITCH ASS. U 50 DICKRIDERS ARE ALWAYS SAYING THAT THE GAME IS A FAG THIS AND THAT BUT WHEN THAT LITTLE BITCH 50 WANTED TO CALL A PRESS CONFERENCE TO SHOW EVERYONE THAT HIM AND GAME WERE COOL. THAT LITTLE FAGOT ASS BITCH KISSED THE GAME ON HIS CHEEK. FUK THAT FAG ASS BITCH, HOW THE FUK U GOING TO KISS A MAN ON HIS CHEEK SMILE AFTER, AND THEN BECAUSE HE DISMANTLES HIS ALL FUKIN LITTLE MAKING OF THE BAND GROUP VOL. 1- 22 (HOW EVER MANY SORRY ARTISTS HE HAS ON HIS SHIT) ALL U BITCHES HATE ON HIM. FUK U, AND DON’T GET MAD AFTER HIS ALBUM DROPS AND HE PUTS THE WEST COAST BACK IN THE GAME. FUK 50 AND HIS LITTLE SNITCH ASS.

  • Judgement

    2NOSE speaks the truth. n to every nigga who’s sayin 50 a bitch n a snitch cuz he playin a cop, it’s wit Robert De Niro. U can’t just turn that shit down. Also, how many of u know that ICE-T plays a cop on a regular TV show. n he made the song cop killer. money is money niggaz, smarten up

  • Real Recognize Real

    You can’t knock this kid’s(Fif’) hustle, man. He’s determined to get that gang green and for that I can’t help but respect him!

    p.s. What’s this about a G-Unit Midwest?

  • http://50 kevin

    he playin as 5.0. popo
    he been a snitch
    he held a meet with popo in front da fedaral buildin

    he a snitch

  • http://50 kevin

    p.s. What’s this about a G-Unit Midwest?

    DA N.O. IS NOT MIDWEST BITCH
    ITS EAST COAST HOE BITCH HOE
    I KNOW CAUSE IM FROM THE N.O
    DA NINTHWARD OF THA N.O. HOE

  • H-MAN

    G-unit Midwest…lolol…I like tha sound of that…

  • Big E

    mza09 Says:

    November 4th, 2006 at 2:48 pm
    BIG E..have you seen the motherfuckin movie? i don;t think so bitch..

    lmaolmaolmaolmao. SHUT THE FUK UP BITCH. HAVE U SEEN THE MOVIE???? WAIT HAS ANYONE SEEN THIS FUKIN MOVIE???? DIDNT THINK SO BITCH SO U NEED TO SHUT THE FUK UP. SEE U GOT THAT DICK SO FAR UP UR ASS ITS STARTING TO POKE U IN THE BRAIN. U NEED TO SHUT THE FUK UP GO SIT ON UR LITTLE CHAIR IN FRONT OF UR COMP AND CONTINUE HAVING NO LIFE.

    HERE U GO ALL U LITTLE FAGOTS HERES HOW U FANS DANCE TO 50′S ARTISTS MUSICLMAOLMAOLMAOLMAOLMAOLMAOLMAO THIS IS FUNNY SHIT AND IT JUST GOES TO SHOW WHAT KIND OF FAGS WE HAVE IN HERE REPRESENTING 50′S FAGOT ASS

  • Big E

    mza09 Says:

    November 4th, 2006 at 2:48 pm
    BIG E..have you seen the motherfuckin movie? i don;t think so bitch..

    lmaolmaolmaolmao. SHUT THE FUK UP BITCH. HAVE U SEEN THE MOVIE???? WAIT HAS ANYONE SEEN THIS FUKIN MOVIE???? DIDNT THINK SO BITCH SO U NEED TO SHUT THE FUK UP. SEE U GOT THAT DICK SO FAR UP UR ASS ITS STARTING TO POKE U IN THE BRAIN. U NEED TO SHUT THE FUK UP GO SIT ON UR LITTLE CHAIR IN FRONT OF UR COMP AND CONTINUE HAVING NO LIFE.

    HERE U GO ALL U LITTLE FAGOTS HERES HOW U FANS DANCE TO 50′S ARTISTS MUSICLMAOLMAOLMAOLMAOLMAOLMAOLMAO THIS IS FUNNY SHIT AND IT JUST GOES TO SHOW WHAT KIND OF FAGS WE HAVE IN HERE REPRESENTING 50′S FAGOT ASS

  • Big E

    http://www.youtube.com/watch?v=TeX7hPG3yQU

    GGGGGGGGGGGGGGGGGG-GUNOT LMAOLMAOLMAO FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS

  • blasian

    why yall hating on 50 for playin a cop? Nobody said shit when Ice T “The Cop Killa” played a cop on Law & Order.

  • http://myspace.com/gunitsoldier50xl Ether

    Shaq A Cop Also

  • c-real

    one thing history’s taught us is that no matter who’s on top… people will always hate. now unless 50 has personally done something 2 u or your family there is no reason 2 be hatin on this nigga. in fact, if u hatin on the man and don’t even really know tha nigga, is not some jealous bitch ass shit. yeah, ya’ll niggaz is real allright… real childish!

  • HOT AS THAT THANG OUT HURR N THESE $TREET$

    Get yo’ money 50. If u gon’ do a G-Unit Midwest u need 2 sign this nigga named CHA$E from St. Louis. That nigga is hotter than that thang. Don’t sleep 50, I think Puff trying to sign him…

  • Pingback: Poisonous Darts « trife life.

  • H-MAN

    rumorz of an American Gangster movie???? Im all ears….

  • Big Pun

    50 cent is not a real gansta. He went from a gansta to a whimp. The Game made 50 cent look like a chump. 50 cent wouldn’t dare to fight back because he’s a punk.

  • muthafuckyall

    ctownrepresent done represented

  • IZUSERIOUS

    SHIT I HOPE A MOVIE COME OUT 4 MALE STRIPPERS,WHO WILL PLAY THAT PART.DA NIGGA IS RICH,SNITCH OR NOT,HE GETTIN MONEY.

  • phattworm

    sO I guESS the Game was ryt about 50 cEnt, he’s a snitch nigga n dA cops R reALLy the onLY hommiES his gOT.
    gggggggggg-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-uNOT.

  • c-real

    jealous people say jealous things and usaually and the source of their comments rise from ignorance. yes this is a comment section and yes u have the right to voice what’s on your mind. but that’s exactly what’s wrong with us today brothers… we speak and act with lack of proper information. this is the spirit of this age… “Ignorant No It All’s.”
    “50 this and 50 that…” u know why everyone is hatin’ on 50? it’s not from a legitamite reason it’s because all these other hatin artist that’s fallin’ off are jealous of 50′s quick successs. thus they are hatin’ on the man because they’ve had to work long and hard to become famous where as 50 worked hard but became famous quicker. it’s the turn of the tides and when this happens… everyone hates the one on top. so unless 50 has personally done something 2 u or your family there really is no need to be putin’ the brother down. just because your favorite actor or artsit dosent’ like 50 dosent’ mean u have 2 think like that. that’s not keepin’ it real. a real nigga recognizes his beefs and handles those things himself. we need 2 stop whinnig and start shinning.

  • BIG CHOPS

    LAST H-A H-A H-A!!!!!!!!!!!

  • OG Frank

    Shut Up Bitches! He ‘s no snitch, he smashed murder inc.,he didn’t even go and cry to mr. farrhakhan like Ja. He’ s
    one of the few who can keep it at a higher level like HOVA & Nas. Black Wall Street ain’t shit, seems like nobody gives a fuck ’bout it. Plus Ice T Played a cop in New Jack So Fuck Them Haters!

  • get money

    all yall niggas coming at this nigga 50 is broke this nigga got money to support all ya family. Its all about money even if that means playing a cop thats more money in the piggy bank. Plus he is geting more money then niggas thats been in the game for 15 yr’s.get rich or die trying dumm assses.

  • get money

    SO DID 2 PAC HE PLAYED A COP TO AND PAC WAS NO PUSSY

  • iNTERSCOPE TAYLOR

    wtf? what is he doin? on da plus side, he’ll be gettin a ton of money.
    on da downside, he’s dissin himself. that would be like game doin a concert at a male strip club. when people call ya a snitch, you don’t become a cop in ur next movie. then again, as Rakim said it, “Ya know da deal, it’s all bout da dollar bill”.

  • WSC

    I KNEW HE WAS FUCKING SNITCH! 5 O 5 O!

  • Rotten Apple

    Watch game flop flop flop… he would prolly sell half as much as banks…fuck game dickridaz…remember haters…….. G-UNOT Stands for GAME-U NOT ON TOP !!!

    peace niggas, fif will do good

  • Biggie Bank$

    YA’ll muthafucka cant be callin my boy 50 a snitch because aint none of Ya’ll Punk ass bitches can take wat he has n his whole and im throwin up G and fuck black wallstreet

  • Biggie Bank$

    on tha east side we reppin that GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG-UNIT FUCK THA GAME
    GAME OVER
    FUCK BWS

  • YAY AREA MA

    50 IS CONFUSED.. ITZ KINDA SAD. HE’Z DOIN WAT EVER HE CAN TO GET MONEY..WATZ NEXT?..WELL REAL TALK 50 HE’Z FAKE SO IZ HIS GAY ASS G-UNIT FAGGETS….MORE LIKE GGGGGG-UNOT!!

    MUCH LUV TO GAME HE BEE KEEPIN IT REAL!!

  • Cuban Link

    Gama Says:

    November 4th, 2006 at 9:53 pm
    Man that snich figga ass nigga man the only reason tha nigga got that role cuz he friends with cops. Yea Ice T did it but Ice T ant talkin about tha hood if you say you rep tha hood and you around killers than playing a cop is tha last thing you should wanna play. thats like Elton john kissing a woman! Gunot!!!

    Ice T didnt rep the hood?Fuck youve been homey?

    mza09 Says:

    November 4th, 2006 at 2:48 pm
    BIG E..have you seen the motherfuckin movie? i don;t think so bitch..if you read the article correctly, there is a twist to story so maybe 50 is crooked like pac..you ignorant asshole..all you motherfuckas hate..and i don;t even like 50’s shit…fuck

    *sigh* the movie hasnt been filmed yet.Wow ur smart!

  • G-UNOT KILLER

    LOLL DANM YOU ALL MAKE ME LAFT I CANT WHAIT TO SEE UR BOY GAME GET A REAL GOOD FLOOP AND GAME AND ALL IS DICKRYDER FANS WILL FINALY SHUT THE FUCK UP. U KNOW WHEN GAME CAME OUT I HAD LOVE 4 HIM EVEN WHEN HE GOT KICK OUT O THE UNIT I STEEL LOVE HIM BUT DANM NIGGA AFTER A WHOLE YEARS AND A HAFT THE NIGGA STILL CRYING G-UNOT DOING BULLSHIT BEAT COMME ON NIGGA DONÈT GO AT A NIGGA CRIB AND FILMING HIS HOUSE NIGGA IF U DONÈT LIKE 50 GO AND FRONT HIM GET A FIGHT WHIT SHOUT AT HIM BUT STOP CRYING NIGGA LOL STILL CRYING STILL LYING LOL A CRIP THAT COME A BLOOD AND THAT IS BEST FRIEND IS A CRIP LOL.AND PROPS TO 50 FOR HIS MOVIE CAUSE SAY WHAT EVER U WHONT ON THE NIGGA STILL GETING HIS $$$ AND THAT’S WHATS UP

  • G-UNOT KILLER

    OK AND THA NIGGA PLAYING A COP THA NIGGA IS A SNITCH THA NIGGA IS A PUSSY OR WHAT EVER U WANNA CALL HIM HE DON’T GIVE A FUCK AND THAT IS WHAT ALIKE ABOUT HIM HE DON’T CARE WHO EVER U ARE PPL GONNA GET TO HATE ON YOU FOR A RESON YOU COULD BE MICHEL JACKSON ,ELVIS PRESLEY ,BRINEY SPEARS PPL GONNA HATE SO SO DO UR FUCKING THAT WHEN NIGGA GONNA GET IS 5MILLIONS AND WIN AWARDS YOU AIN’T GOING TO SAY SHIT SO MAD RESPECT TO FIFTY G-UNIT AND GET UR MOMEY NIGGAS THAT’S WHAT IT’S 06 NOW WAKE THE FUCK UP

  • G-UNOT KILLER

    OK I BETTTER BE A COP THAT BEING MR CHANGE UR HEATR ARE BE A EX STRIPER ARE HAVE A BUTERFLY ON MY FACE OR A SUN ON MY STOMAC LOL GAME IS A BITCH PPL SAYING 50 SUCK YAYO BUT LOL GAME SUCKING SNOOP DICK FACK ASS BLOOD SO HATE ARE LOVE IT NIGGA IS A STRIPPER

  • http://www.xxlmag.com zaya

    gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg-uint all day what.

  • King Ric (g-unit)

    u know wat G-uNOT means??
    Gay u not!!!
    fukin haters!! see wats money about??
    getting into hollywood movies.. not selling bannanas in compton lik GAME.. lol hahahaahhaa.. lol hahahah!!! BBIIYYYOOOTTCCCHHHH!!!!!

  • 11kap

    Are you sure he’s just playing COP?

  • alltheserapperswatereddown

    You dumb, dick ridin niggas need to stop thinking that a nigga need to kiss a crackas’ ass, just because he’s in a movie with ‘em. Fuck Deniro, he’s washed up too, just playing the same role, just like every actor and rapper. Yall haters should be glad that a nigga making some loot, instead of trying to hold him down. Oh yeah, Game’s shit is going at least double platinum and I respect that nigga for BEING A MAN, and not followin 50′S bullshit beef, like YAYO, BANKS, AND BUCK. At least GAME is trying to be a leader, instead of following a nigga.

  • 50 CENT

    ok i admit it im a cop

  • young_jay

    alight why u hateing on 50 for doing this movie first of all its a major flick second its staring robert fucing deniro and g unit has not fell off fuck that first off yayo album fell just short of platnium it was a fucking classic mobb deep didnt go platnuim but name the last fucking album mobb deep did that went platinnum even though there g unit album was good banks will prolly go platinum bucks gonna definatly go platinum so u know if they offered any one of u street bitches that much money ud be a cop ya i aint a gunit dick rider i will admit 50 needs to go back to to curtis ill get rich or die trying jackson and dont hate on mase cuz got a swagger diddys just a fucking hater and believe me games gonna do some publicity stunt befo his album and like always hell put his own fucking foot in his mouth u can say im gunit dick ryder fine im not im for good music i still listen to game im just tired of his antics fat joes careers done jadas done the lox done anyone that bought banks album can not say its not worth the mney its a fucking classic hip hops fell off not g unit

  • Brooklyn Flavor

    50 pence (london pennys) is playing the beast. Question, is this art inmating life or life inmating art?

  • http://XXLmag Red

    THIS ISNT SMART FOR 50…JUST THINK: HE CREATED SO MUCH BEEF LAST YEAR AND THE WORD USED THE MOST BY THE RAPPERS WHO HAD BEEF WITH HIM WAS “SNITCH- AND FIVE-0″….NIGGAS IS GOING TO HAVE FUN WITH THIS ONE

  • G-UNOT KILLER

    LOL YOU ALL MAKE ME LAFT PEPOLE SERIOUSLY LOOK AT EVERY RAPER ON G-UNIT AND TELL ME HOU REALLY SUCKS BANKS LYRICAL MONSTER BUCK WHEN HE MIX IS SOUTH STYLE WHIT NEW YORK STTLE HE IS FIRE YAYO HAVE GOOD LYRICS ,MOBB DEEP VETERANT IN RAP GAME ,M.O.P BRING THE MOST GANGSTA ATTITUDE FOR G-UNIT ,MASE A REALLY GOOD LYRICAL NIGGA I THINK YOU SHOULD LISTEN BACK HARLEM WORLD SPI GRAT WEST RAPIN STYLE AND HOT ROD LISTEN TO IS DISS ON GAME AND IS FREESTYLE ON MIC PASS SO AT THE AMD ALL OF G-UNIT NIGGAS HAVE THERE ON STYLE AND THEYRE OWN TALENT AND OHHHH BY THE WAY YOU GONNA SAY THAT 50 SUCK LOL BUT STEEL HE IS G-UNIT THE GUY THAT BRING THEM ON TOP AND THAT STILL GON GO PLATINUM ON HIS NEXT CD

  • g-unit101

    Man what the fuck 50 is doin his thing mayn, fuck the haters! Make that $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ you feel me..

  • runnin da peg

    i hope he beat out chicken little this time lol YO FUCK THIS SNITCH ASS POP SINGIN FAGGET HE LOOK LIKE A MONKEY ON CRACK !!! FUCK THEM GAY UNIT BITCHEZ I AINT SEEN NO PLATIUM FROM FIFTY SINCE GAME LEFT SO WHY U GAY UNIT DICKRIDIN BITCHEZ RUNNIN WIT A SNITCH?? CAUSE YALL AINT FROM DA STREETS, WHERE I AM FROM WE PUT A SLUG IN A SNITCH AS SOON AS THEY SHOW THEY FACE, SO FIFTY COME OUTSIDE YO HOUSE IN THE COUNTRY COME TO DA STREETS SINCE U SAYIN U HARD ILL PUT SIX SHOTS IN YA THEN U WILL REALLY HAVE NINE SHOTS IN YA HAHAHAHA GGGGGGGGGGGGANGSTA!!! UNOT U FUCKEN STUPIDS DICKRIDIN BITCHEZ

  • GIOVANNI G

    Hell yeah my boy 50 makin dat paper

  • Big Chops

    STILL LAST H-A H-A H-A!!!!!!!!!!!

  • http://www.xxlmag.com runnin da peg

    oh yeah im from the maples wich is in the suburbs, where we listin to fag rap, baaaalllin, i also like to molest little boys

  • http://www.xxlmag.com runnin da peg

    hey what can i say its a hard knock life just like mah fav song, that i listin to all day on mah expensive computer that mah mum and daddy bought me and try act like im from north-side

  • http://www.xxlmag.com robin_tha_hood

    sumptin tells me this peggy guy likes men

  • scenik

    if the shoe fits….

  • Bozznii

    OMFG!

  • http://xxl Dookie

    If you hating on 50 playin a role you fake. If you dont like 50 any more you a fad ass nigga. maybe if you niggas make it big somebody can hate on you

  • paperstacks

    didn,t snoop snitch on training day so he a snitch and pac and ice t get off that shit at the end of day its about money all these rappers dont care about music or they would be makin cds and giving them away hip hop is dead cuz these wack ass fans/wanna be rappers that couldn’t spit a good sixteen for shit

  • lllsexclll_lllbootylll

    fuk yall g unit makn dem stacks…o0o

    []D[][]\/[][]D[]\[]

  • CVL CVL CVL

    ohhh shit fifty cent n’ deniro??! That’s gonna b tight! Lookin’ 4ward 2 seein’ this flick. N’ the one fiftys doin’ with nicholas cage where he’s a boxer. Fifty doin’ BIG THINGS.

    LOL at all the fags on here callin’ Curtis Jackson a studio thug!! haha! kids fifty cent is a hard mother fucker don’t b fooled by rumors, fifty is NOT soft, he is not a studio thug lol u dumb 2 think that shit.
    People just start rumors about this dude, we call em’ PLAYER HATERS.

    Fiftys a real mother fucker he ain’t no snitch, no phonie . G UNIT!! do ya thang cuz. CVL CVL 4 LIFE

  • spickster

    “Runnin Da Peg”? more like “fuckin a fag haha”

  • holla@chaboi

    ya niggas needa stop wasteing yall time by hatin on 50….dat nigga iz gettin paid!!!ya hatein ass niggas is only makin him richer!

  • North Carolina Nucca

    u can´t play the GAME with only 50cent.

    Come back when u got a couple Dollars holla!!

    Rather watch Waist Deep with Chuck Taylor, Bitches!!!!!!!!!

  • http://www.xanga.com/xzibit5 Harvin Singh Half Breed

    All you have big mouths aye shut the fuck up , coz g -unot is not even cool game is tryin to apologize to 50

    WHOS DA SNITCH NOW !!!

    G – unit
    B.R.E.3.D
    and to ppl who like g – unit add me
    g-unitsoldierclip@hotmail.com

  • ANDREW

    RUNNIN DA PEG

    U PROBABLY A SNITCH LIL WHITE BOY U DUM BITCH FUCK U GET THE FUCK OUTTA THE PROJECTS U BROKE ASS NIGGGA ATLEAST 50 MAKIN THAT MONEY HIS LIVE IS LIKE RAGS TO RICHES

    G G G G G UNIT

  • spickster

    where the fuck do u live anyway

  • SImon

    2pac and the game snoop dogg nwa g unot is tha best 50 cent is a snitch old school rap ………… PeAcE someone maybee now me i`m from new york PeaCe

    Life goes on

  • SImon

    2pac and the game snoop dogg nwa g unot is tha best 50 cent is a snitch old school rap ………… PeAcE someone maybee now me i`m from new york PeaCe

    Life goes on

  • SpECz

    the game will make an unexpected appearance && pop fiddy’z whack ass Lolz…

  • Teck aka troy

    Yeah nigga get that money I’m goin to go buy the shit anyway 50 is my nigga

  • Teck aka troy

    Fuck all ya’ll haters hate on 50 and if ya want drama I live in richmond

  • Hurricane Game

    Lol 50′s real life story. Not that Get rich or Die Tryin’ Gay shit. Now 50 can wear the Badge with pride.
    GGGG NOT!!!

  • illp

    U know what get that money man 50 playing cop no mather whit better taht be a stripper so 50 get ur money and fuck game ggggg-unit

  • jimshady

    2pac played a cop before and ice t.. so u sayin they’re snithes (he is doin what fuck the real gansta rappers did so quit hatin) who o u want to play a cop that fake ass cam’…you guys are just a bunch of fags…big up 50 ~~~~100~~~~