Trick Daddy Arrested, Charged with Disorderly Conduct

trickdaddy.jpgMiami rapper Trick Daddy has been arrested and charged with disorderly conduct, according to local television station WSVN. The charges stem from an incident that occurred back in July where the rapper, whose real name is Maurice Young, allegedly yelled and threw punches at a man at the Lincoln Road Mall in Miami. Whether or not Young has been released or is still in police custody is unclear. Trick was last arrested in 2003 on drug possession charges after police found marijuana and cocaine in his possession at a high school football game. At the time he was placed on house arrest because of separate pending felony weapons charges.

  • pete

    why would Mr. Trick be at a high school football game? Doesn’t he have anything better to do… Trick loves the kids… possibly selling them drugs at a high school football game? I don’t know… I wasn’t there and who am I to judge him? Only God…

  • Killa

    TRICK DADDY PLEASE DONT R-KELLY THE KIDS

  • Big Chops

    H-A H-A H-A H-A!!!!!!!!!!! LOL

  • 420PURP

    30 YEAR OLD RAPPER, AT A HIGH SCHOOL FOOTBALL GAME, WITH WEED AND COCAINE
    GOTTA LOVE IT!!!

  • e

    Trick loves the kids(no south park mexican). Trick gotta sell his stuff somewhere. Why not a high school?

  • Three4

    Stay out of trouble and love the kids man…

  • Knowledge Speaks

    Niggaz act like he ain’t got no family in Florida. The guy was probably checkin’ out a nephews or lil’ cousins football game.

  • K.O.T.S.

    For all the FUCKTARDS that wanna know why he was at a high school football game, I know why. Because I was at that game and I stay in Miami. He was there because the high school that he went was playing and it was against a rival. The news only report about that bad things Trick does. But they dont report about the TRICK LUVS THE KIDS BACK TO SCHOOL GIVEAWAY or the TRICK LUVS THE KIDS X-MAS TOY GIVEAWAY. Trick has done a lot to better our community and everytime he gets caught with some BS he gets bashed. Fuck the HATERS because they always gone HATE. KEEP YOUR HEAD UP TRICK…

    305 TILL I DIE!!!!

  • FREDDI DA B.G

    TRICK DADDY A REAL NIKKA BUT HE GOT STOMPED OUT BY TRICK TRICK N DEM DETROIT NIKKAS

    AFTER THAT SHIT HE AINT NEVER COME 2 DETROIT

    1

  • jojochicago

    Somebody was fucking with him so thats what u get. Act ignorant when a somebody fuck up!

  • 11kap

    No niggas or poligs can fuck with Trick Daddy. Now that’s the KING of the SOUTH for real my niggas. Listen to his music. I bet he will be out of jail today for this bullshit, old ass charge. Please! fuck gay, faggot ass lincoln road.

  • 11kap

    Trick Daddy is a Saint y’all.

  • One

    High School football is big down south. Florida has more players in the NFL than any other state. We follow our young players very closely. Going to a game on Friday night is still a tradition down here.
    Fuck you if you aint feelin that.

  • dademade

    We raise gridiron gangstaz down here in the bottom. The same way basketball is big in NY and Chicago and DC. WE run this football shit. Just take a look at a NFL roster and see how many south florida players you see. Trick just doin what the rest of us do down here on FRI or SAT. Fill the bleachers at Traz Powell stadium and represent. This ain’t no R.Kelly or South Park Mexican shit. But trick love the kids.

  • EVERYBODY ON HERE IS DUMB!!!!!! EXCEPT ME OF COURSE

    RAP IS NOW DEAD WHO CARES ABOUT HIP HOP LOOK WHAT THEY ARE DOING TO A LEGEND

    1. Pac’s Life (feat. T.I. and Ashanti)
    2. Dumpin (feat. Papoose)
    3. What’s Next
    4. Fade Me (feat. R. Kelly)
    5. Soon As I Get Home (feat. Chamillionaire and Akon)
    6. Untouchable
    7. Watch Ya Mouth
    8. Til I C L.A.
    9. If There’s A Cure (I Don’t Want It) (feat. Snoop Dogg and The Outlawz)
    10. Play Ya Cardz Right (feat. E-40 and DK)
    11. Street Life (feat. Snoop Dogg and Zola)
    12. 21 Gun Salute (feat. 50 Cent and Young Buck)
    13. When Nobody Lovez Me
    14. Watch Ya Mouth (Ron Browz Remix)
    15. Untouchable (Swizz Remix) (feat. Bone Thugs-N-Harmony)
    16. Play Ya Cardz Right (Kanye Remix) (feat. Kanye West and GLC)

  • Pingback: » the day before friday

  • Dyoung

    DUMBASS

  • http://www.myspace.com/corinnemq Corinne

    Trick is one of the top best in the South. Thank God for him and him not turning into or being one for that matter, one of them bubble gum snap rappers(Yung Joc)

  • P.A.’s ridah bitch

    i guess trick daddy do love the kids!!! hahaaa

  • gutta gutta

    YALL ARE STUPID AS HELL HIGH SCHOOL FOOTBALL IS THE SHIT IN FLORIDA DONT MATTER HOW OLD YOUR ARE YOU NEVER TO OLD 4 A HIGH SCHOOL GAME IT BE LIKE 7000 PEOPLE AT THE GAME DOWN HERE YALL JUS HATIN CUZ YALL DONT HAVE IT LIKE US TAMPA FLORIDA IN THIS BITCH

  • T.C.

    gutta gutta is right i was wondering if it was like texas which it obviously is some places high school football is godlike

  • ya boy

    yo, these south florida high school playas prob whup the shit out of your fav nfl team. miami fort lauderdale

  • jon jon–23

    High school and college football is huge in the southeast period. Trick was just doing what a lot of southerners do on a Friday night.

  • http://xxlmag DJ N-CREDIBLE

    jon jon 23 is gay

  • juggernut_513

    Yall please dont listen to the bad press that the media gives Trick Daddy. He does love the kids, and I believe that he was at the high school football game with his people watching his people.

  • Dade305

    according to ATLANTIC records, TRICK has been in NY doing promotion for the last 2 days. So this is false. Plus H.S. Football is big down here that we have our own all-star game DADE V.S. BROWARD and FLORIDA VS CALIFORNIA game. So to all the FUCKTARDS that think Trick is like R. Kelly why dont you go suck on your moms dick

  • E man

    wtf Im sick of coming to XXl and reading about dumb ass rappers getting arrested and in car accidents and getting tickets wtf XXl most people dont give a shit about dmx getting a parking ticket or this shit with trick daddy step your game up! get a rumors section or something

  • purefire

    im from dade and if u niggaz who talking knew wuz up south florida is like football for life. he was probably checking out local talent uc thats how we do we support our own and anybody else who show love.

  • rezcuetheghost

    all i can say is funny shit mister…… what the fuck would he be at a football game for? can we say lil mike’ll

  • H-MAN

    Detroit and Trick trick, grand slammed hiz azz otta tha park

  • down south bama nigga

    Niggaz is dumb as hell,in the south no matter how old u people go 2 high shool games and they be jumpin if itz a crunk school playin. plus da nigga had it for personal use.what celebrity in they right mind sell some shit at a football game.

  • Walker

    Hey, How come ya’ll know about every arrest, but very rarely do you know whether they’re fined or still in prison or anything like that? And also, I sent ya’ll a subscription like 2 months ago, you cashed the check and everything but I ain’t got the new magazine yet. What the hell’s up?

  • http://XXL SEYMOUR

    TRICK,SORRY TO SAY IT MAN,BUT YOU ARE A BUSTER

  • qtpi

    If you listen to his records you know he smokes dirty. Thats why he had drugs at the game. Trick loves the kids and he aint on no R Kelly type shit. He was at a high school game probably supporting a nephew or something. Most niggas with money forget where they come from!! Dont hate!

  • Jersey Boy

    Trick is washed up Rick Ross has taken his spot in the M.I.A but Luke is still the King

  • 100% Real Women

    I wouldn’t expect anybody from another state to really know how serious trick is. Rick Ross is the new mayor but trick is the governorof this state. A real nigga could never be washed up. And for seymor, I all i have to say is that your name is seymour in the dictionary that is the defintion of a buster.

  • 100% Real Women

    I wouldn’t expect anybody from another state to really know how serious trick is. Rick Ross is the new mayor but trick is the governorof this state. A real nigga could never be washed up. And for seymor, I all i have to say is that your name is seymour in the dictionary that is the defintion of a buster.

  • NEICY

    EVERYBODY AND DEY MAMA GO TO HIGH SCHOOL GAMES IN DADE! ESPECIALLY IF IT WAS A CAROL CITY VS. DA WEST GAME! SO GET OFF OF TRICK CUZ HE TRULY IS THE MAYOR OF DADE!!!!

  • http://none killa black

    trick you bugging, theres a whole lot of people wish they could be in your shoes and you are fucking it up, but dont worrying real hiphop is here (myspace.com/blu-black

  • http://FloridaMiami356yahoo.com CONCERNED FLORIDIAN

    Yes,We love football in the F.L.A.But trick made the wrong decision than bringing drugs to a football game.knowing the media would be all over him.Why he did not get high before he arrived there?That does not rule out selling!What message is he giving the kids? THAT IT’S O.K.
    JACKSONVILLE FLA

  • http://soon-2-be-stars.wetpaint.com Nae Nae

    Trick dis Trick dat! Trick did this Trick did that! QUIT HATING ON TRICK!! 5-0 just messen with him cause he a rapper. they do dat ish all the time. FREE TRICK, FREE TRICK!!

  • dunks26

    come on man this is just too easy…. yeah he was there to sell drugs… what else. dam man dam….