Play-N-Skillz Ink Label Deal with Asylum, Prepare to Open Nightclub

playskillz.jpgDallas-based production duo Play-N-Skillz, the masterminds behind Chamillionaire’s smash single “Ridin’,” have reportedly inked a deal with Asylum records for their production company and label G4 Records. The two brothers, who have been making noise on the underground scene in Texas for the last couple of years, started out spinning records in clubs around the Dallas area and credit Houston artist Lil Flip as a major influence on their path to stardom. After initially attracting attention with their work on Flip’s 2004 album U Gotta Feel Me, Play-N-Skillz put together their major label debut, The Process on Universal/Motown. Determined to capitalize off the buzz they’re enjoying from “Ridin’,” which is currently the #1 single on Billboard’s Hot 100 Pop chart, the pair recently made their acting debut in the MTV Films/Paramount movie All You’ve Got and will be opening their own nightclub in Dallas later on this month. The duo are also poised to release their second studio LP, The Titanic, sometime this Fall and are currently in the studio working on tracks for the likes of Slim Thug, Memphis Bleek and Bone Thugs-N-Harmony.

  • Big Kev

    Let me put it this way: I really don`t give a FUCK!!!!

  • WI$EGUY

    THE BITCHES LOVE THEEZ CATS MUSIC!,I DONT KNOW WHAT IT IS BUT THEY GOT THAT NACK FOR HITS,THEY DO WHAT THEY DO AND THATS THAT! FUCK ALL THESE CRY BABIES WHO CAN ONLY SEE THIS HIPHOP MUSIC FROM THE ERA THEY FELL IN LOVE WITH. AND ANYTHING DIFFERENT IS FAKE AS FUCK TO THOSE PEOPLE.ISSUES!!!…ON THE BUSINESS TIP THATS A GOOD MOVE FOR THE COMPANY THAT SIGNED THEM,LETS SEE THESE CATS MAKE NOSIE LIKE THEY DID SO FAR THIS YEAR WITH ”RIDIN”

  • ripsta

    who tha fuck are these niggas

  • mr agee

    thats nice.

  • Katari

    They are mexican not niggas Ripsta.

  • screw music nigga

    if they are mexicans are they legel are did they jump a fence.

  • SOUTHSIDE

    FUCK U screw music nigga BITCH ASS NIGGA AND THESE DUDES ARE FROM DAT LONE STAR STATE THEY FROM DAT D-TOWN CUZ THEY BE WORKING WIT CHAMILLIONAIRE SO FUCK ALL U HATTERS QUIT HATING BITCHS.

  • http://none That Nigga

    Finally D-town is getting some spotlight, for all the haters………….Suck a dick.

  • lil_c

    ripsta Says:

    June 1st, 2006 at 7:07 pm
    who tha fuck are these niggas
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    show u know fucc all bout the dirty south son, they done lil flip tracks chamillionaire tracks and other southern artist tracks wake ur fuccin earz up and take in what goin on in the south and by the fuccin way i live out in england and i fuccin know who play n skillz r god damn man open dem fuccin earz ya dig!!!!!!!!

  • screw music nigga

    fuck those dirty ass mexicans and the lame ass niggas the make beats 4. i ll come to texass and shut they bitch ass club down. BMF 4 LIFE

  • SOUTHSIDE

    FUCK ALL U HATING ASS NIGGAS ITS ALL BOUT THEM MEXICANS MOTHERFUCKER COME TO TEXAS NIGGA SEE WAT HAPPPENS BITCH ASS NIGGA IN TEXAS WE SHOT FIRST THEN ASS QUESTIONS BITCH ASS NIGGA. AND TO LIL C FUCK U NIGGA SHUT YO ENGLAND ASS UP I KNOW I KNOW THEY BE DOING TRACKS WIT CHAMILLIONAIRE AND FLIP NIGGA SO SHUT THE FUCK UP SON!!!

  • http://MINDSTATELA.COM ARSANIC

    COME COME NOW WITH THE RACISM
    LETS NOT PLAY THE RACE CARD MOST OF THE MEXICANS IN RAP ARE AMERICAN DECENT THEY ARE ONLY LABLED MEXCIANS BECAUSE OF THEIR HERITAGE IF YOU ARE A MINORITY IN THE UNITED STATES OF AMERICA MEANING BLACK OR LATINO EITHER OF THE TWO RACES YOU HAVE NO BUSINESS BEING RACIST BECAUSE TO THE WHITE MAN YOUR NOTHING BUT A NIGGER WITH AN “R” AT THE END OF IT SO WHO ARE YOU TO CALL SOME ONE ELES A RACIST STATEMENT AND THE SAME GOES FOR LATINOS CALLING SOMEONE A NIGGER IS A SIGN OF WEEKNESS BEING THAT I SPENT A LITTLE TIME IN THE JAIL SYSTEMS HERE IN LOS ANGELES ILL TELL YOU STRAIGHT UP THERE IS RIOTS JUMPING OFF EVERY MONTH AND ITS BETWEEN BLACKS AND MEXCIANS AND THE TRUTH IS THE MEXCIANS RUN SHIT NOW IM NOT SAYING THAT BLACK FOLKS AINT DOWN ITS JUST YOU SHOULD KNOW YOUR POLITICS BEFORE YOU OPEN YOUR MOUTH
    AS FOR TEX MEXCIANS I DONT KNOW HOW THEY GET DOWN BUT I DO NO IN L.A TALKING BAD AND CALLING SOMEONE A NIGGER OR A WET BACK HAS A HEAVY UP SIDE..

    DR. DRE” IM COOL WITH ESES WHO GOT A.KS AND CASES”

    ICE CUBE “ESES DEEP DONT FUCK WITH THEM BOYS”

    SNOOP DOGG ” ESES WAY DEEP SHANK TWO IN THE CHEST”

    WERE ALL HUMAN BEINGS LETS NOT FORGET THAT STOP RACISM

  • ReDiCuLouS

    Yo so they namin they album “The Titanic”…anyone else see the irony in dat shit? I mean, they got one hot track…they think thats gon keep them afloat? Hell naw…watch that shit sink….I’ll prolly cop it though…they could be the next Cool & Dre ya neva know….~Holla~

  • http://aol.com Jorge

    Fuck all yall niggas hatin on dem boys. Yall dont know shit bout da lone star state.

  • G.BUSH

    ALL YALL SOME NIGGAS AND WET BACKS TO ME. SHUT THE FUCK UP AND SERVE ME MY DINNER NIGGER, AND THEN SEND THE WETBACK TO GO AND CUT MY GRASS,AND TELL THE JAP GIRL TO SUCKY-SUCKY I GOT TEN DOLLARS SHE’LL GIVE ME EVERYTING I WANT!!.BUT DONT TELL MA CUZ I GOT CHURCH IN THE MORNING…….LOL..J/K…THE ONE WHO STARTED IT(screw music nigga) ,YOUR MOMMA SHOULD HAVE SWALLOWED YOU.FROM NOW ON TELL YOUR FAMILY THAT THATS A GOOD WAY OF BIRTH CONTROL..TELL THE FELLAS IN YOUR FAMILY THAT THEY SHOULD SWALLOW TOO……WE DONT NEED NO MORE ”SCREWS” IN THIS WORLD….

  • http://www.ananzi.co.za PHONY YAYO

    BIG UP 2 DEM…BIG ASYLUM 2 ASWEL..DEM CATZ R CATZ SMART ENDEY WORK..MAYB DAME DASH SHUDVE WENT2 DEM….JUZ A THOT
    GGGGGGGGG-UNOT

  • SOUTHSIDE

    say its GGGGGGGGGGG-UNIT GET IT RIGHT BITCH.

  • screw music nigga

    i love it when u people respond and use my hold name. to g bush your moms head is great but her asshole was better. just like ur sisters and your girlfriend. tell them to CUM over anytime.

  • mike

    Ayo these niggaz arent Mexican. It says in there bio that there from a South American family u bunch of assholes.

  • SOUTHSIDE

    fuck dat nigga fag music nigga.

  • http://www.hi-flitones.com D Boy

    these dudes make some tight a** beats, but their rhyming skills are a little suspect.

    http://www.hi-flitones.com

  • jennifer

    hey i jst wana say hi to play n skillz da i havent 4got about daat only time i was speakin to hin om da phone,i stay hea in da M.i.A hope u still rememba me,we met in da party line ma phone numba still iz 786-728-4565..*Jennifer* a.k.a $BABY DOLL$ 4*sho..holla at me wheneva u can

  • jennifer

    hey i jst wana say hi again 2 play n skillz,and hoppin da u got ma msgs and ama b waitin 4 Ur call…Much Luv *Jennifer* M.I.A ‘s PRINCESS a.k.a $BABY DOLL$

  • jennifer

    hey i hope u still got ma address but in case u 4got ztill iz 15746 sw 292 trr homestead FL..33033 *jennifer* a.k.a $BABY DOLL$ M.I.A’s PRINCESS 4*sho,4*sho..

  • *Glenda*~n~*Jennifer*

    hey wuz crackin wuz da dealy homes we r 4rm Homies..tead town down hea in da M.I.A (305) till we die..well we jzt wana say hi 2 yaw Play N Skillz ya real good fo sho got a lil sum sum good goin on we hoppe yyaw keep it real and dnt 4get about mua uz *Glenda*~n~*Jennifer* Best Friends 4 Eva and our numbaz ztill are (786)728-4565 and our address remins da same 15746 sw 292 trr Homestead FL.. *GLENDA LUVS RICHY* DA M.I.A’s PRINCESS 4 Life *Jennifer~N~Glenda* *MARTA LUVZ CHUBBY* ##HOLLA..

  • *Glenda*~*Jennifer*~*Marta*

    HOLLA at DA M.I.A’s PRINCEZZ…LUV DNT HATE *GLENDA~N~RICHY* *Marta~n~Chubby* JEnnifer still ridin single…sike! jst fo da moment..

  • *Glenda*~*Jennifer*~*Marta*

    why yaw like 2 talk shyt bunch of fools yaw aint nuthin but a bunch of lusers 2 all of ya haterz stop hatin..

  • Sililoque

    So what if they ARE Mexican from Mexico?

    Since when were you a member of the KKK “Screw Music Nigga” ? Hey did you know DJ Screw did tracks with a cat named SPM (south park mexican) and SPM was the self proclaimed “wet back”

    Blacks hating on Mexicans is the stupidest shit ever… ESPECIALLY in Hip-Hop, so fuck you ignorant peices of shit. ya’ll lost.

  • *Glenda*~*Jennifer*~*Marta*

    when i first seen u god damn boy i was shy thinkin we were up 2 sumtin but in a few day ummm it was nutin.. 2 all of them broke niaggas and i aint sayin ama a golg digger i jzt dnt..and u jnw knw da rest of it..so if u dnt got dat cash cain’t get dat ass******Jennifer****M.I.A’s princezz 4 sho!!!!!!!!!!!

  • *Glenda*~*Jennifer*~*Marta*

    HEY YAW PLAY ~N~ SKILLZ B LOOKING GOOD..**Jennifer**DA real M.I.A PrinceZZ..dnt hate cuz am beuttiful hate it cuz u aint..

  • AwAke

    where da fuk this niggas from? they rep latinos and them niggas from texas lol what part from south america they from? cuzz i saw one with some aregentinian jersy

  • Jessica

    FYI – they are not Mexican they are Venezuelan

  • Vivaldo Gouveia

    For all those ignorant people that are calling them mexicans, listen!! just because their latinos that doesnt automatically make them mexicans. they’re Venezuelans I believe, and I’m rooting for them first because their pushing my boy REYEZ who I grew up with and you guys are fixing to hear all over the country, and second this guys have heat, I was a doubter but just watch!!

  • SOUTHSIDE

    say to them gurls on this shit yall need to stay off they dick dame telling yalls numbas and shit and address dont u get it they dont want dat pussy no more haha lol and u know they forgot bout yall.i meen dame shit the hell up shit!!!!!!!!!!

  • his mama

    screw music nigga is my son but i got to admit he is gay he got play n skillz posters all over his room i caught him jacking off while lookin at the posters

  • http://www.myspace.com/braston b-ras

    deez dudes is hard cant wait till dey blow up

  • Mr Pimp

    Is beautifull whats going on right now cause america dont wanna put mexicans on Tv america dont wanna do no mexican sitcoms america do a coca cola comercial and put a white baby a black baby and if you see any other kind of baby ill be a chineesee baby so all i couls say is america thank you thank you so very much cause the stronger you hate on something the stronger that something gets..

  • SICCO

    There You go Homie!!! Keep pumpin that shit out…That song is hot..If you want to hear more hot music from DALLAS go to http://www.grindtimerecords.com or http://www.myspace.com/grindtimerec!!!Trust me this shit is hot!!!!!!

  • dee

    Omfgosssh! Ya’ll ppl hatin on play-n-skillz are so ignorant! Ridin went to tha #1 spot on tha billboard charts. Yup, produced by no other than play-n-skillz. Did you see them in tha video? & yea they not huge yet as artists, but their talented & they’re gonna blow up soon. I wanna see tha ppl who talkin all this mess faces when they do as artists. Their beats are good. & another thing… THEY ARE NOT MEXICAN!!! They are SOUTH AMERICAN!!! Venezuelan & I believe Argentinan too. That’s wat their one interview said, momz venezuelan, dad argentinan… but when I asked they said Venezuelan. That is not Mexican. K. Ppl shouldn’t categorize all hispanics as Mexicans… Because yes, there is a difference. & they were born & raised in Texas… Therefore they are not wetbacks!!! So if u still wanna say somethin stupid… Stfu k, thnx!
    Big ups to Play-n-Skillz!!!

  • dee

    Omfgosssh! Ya’ll ppl hatin on play-n-skillz are so ignorant! Ridin went to tha #1 spot on tha billboard charts. Yup, produced by no other than play-n-skillz. Did you see them in tha video? & yea they not huge yet as artists, but their talented & they’re gonna blow up soon. I wanna see tha ppl who talkin all this mess faces when they do as artists. Their beats are good. & another thing… THEY ARE NOT MEXICAN!!! They are SOUTH AMERICAN!!! Venezuelan & I believe Argentinan too. That’s wat their one interview said, momz venezuelan, dad argentinan… but when I asked they said Venezuelan. That is not Mexican. K. Ppl shouldn’t categorize all hispanics as Mexicans… Because yes, there is a difference. & they were born & raised in Texas… Therefore they are not wetbacks!!! So if u still wanna say somethin stupid… Stfu k, thnx! They still got more $ than you.

    Big ups to Play-n-Skillz!!!

  • dee

    Omfgosssh! Ya’ll ppl hatin on play-n-skillz are so ignorant! Ridin went to tha #1 spot on tha billboard charts. Yup, produced by no other than play-n-skillz. Did you see them in tha video? & yea they not huge yet as artists, but their talented & they’re gonna blow up soon. I wanna see tha ppl who talkin all this mess faces when they do as artists. Their beats are good. & another thing… THEY ARE NOT MEXICAN!!! They are SOUTH AMERICAN!!! Venezuelan & I believe Argentinan too. That’s wat their one interview said, momz venezuelan, dad argentinan… but when I asked they said Venezuelan. That is not Mexican. K. Ppl shouldn’t categorize all hispanics as Mexicans… Because yes, there is a difference. & they were born & raised in Texas… Therefore they are not wetbacks!!! So if u still wanna say somethin stupid… Stfu k, thnx! They still got more $ than you. Doing bigger things than you. Producers. Artists. Opened a club. New album & shoes coming out.

    Big ups to Play-n-Skillz!!!

  • dee

    Just read the 3rd comment. K thnx. :D.

  • Arkansas Playa

    I don’t Fucked Plenty of Bitches 2 da tracks…Congratz 2 dem niggaz

  • cheche

    der argentinian and stfu bout mexicans

  • http://DFWHipHop.com ch0

    DFWHIPHOP supports Play & Skillz.
    We support ALL Metroplex artists.
    DALLAS GOT NEXT

  • THiS GiRL

    ALL OF YOU PEOPLE NEED TO GET YOUR FACTS STRAIGHT!!!!! ASAP! PLAY N SKILLZ ARE NOT MEXICAN THEY ARE FROM ARGENTINA & VENEZUELA. YEA THEY GREW UP IN DALLAS, TEXAS. SO STOP HATING. IF YOU DONT LIKE THEM THEN DONT EVEN COME HERE WRITING STUPID FALSE FACTS. STOP WASTING YOUR TIME. THINK BEFORE YOU WRITE. AND STOP IT WITH ALL THE RASCISM! THATS ALL IM GOING TO WRITE. I SUPPORT PLAY N SKILLZ ALL THE WAY!!!

  • Young Sexii

    Yo Yall Need 2 Chill With All dat Racism…!
    n’ Why da Fuck Cant I find A Website With Play n’ Skillz…!

  • Young Sexii

    Yeaa what this gurl says..!

  • http://msn Dina

    Hey chulo’s
    wuz up well as 4 me not much well i luv yall a i hope ya’ll can call me and maybe give me a back stage pass to one of ya’lls shows lol any g2g bye luv ya’ll much luv LAtinos stand up repersent L’s always-n-$-ever fool blooded Dina

  • http://msn Dina

    luv ya’ll ya’ll e-mail me back Latinos Stand Up?????

  • crystal

    i’m from Irving where Play n skilz where born and raised and i went to high school with them. They ALWAYS were rhyming or makin beats…. PTP!! LOL! what you know about that? you don’t unless you know Play n skillz. so quit hatin cause it makes u look stupid! Plus they’re coming up, you gotta be underground before you come up! look at all those rappers from Houston, Chamillionaire, Lil Flip, Paul Wall, Michael 5,000 watts, Slim, UGK! And i’ve been listening to those guys since i was in high school! (i’m 22 now). That goes to show what a little patience and perseverance does. Way to go guys! i see them ridin dirty all the time, in that blue corvette with the 20′s and the C300 with 22′s! keep rollin tight and let all those haters hate! cuz that’s what they do best! holla~

  • http://myspace.com/gunitsoldier50xl Ether

    latinos sit down cuz that track was wack as fuck, i’m mexican and i don’t even know what these two foos are they might be puerto ricans who knows all i know is that they play-n-wack. but anyways black and brown love ya’ll. i kick it wit my mexicans, blacks, and samoans all day. fuck the white man!

  • http://myspace.com/gunitsoldier50xl Ether

    lol play-n-wack aren’t from venezuela, they from spain.

  • http://myspace.com/gunitsoldier50xl Ether

    or was it guatemala?

  • d

    Play-n-Skillz* are not from spain or guatemala. Kthnx. Venezuela & Argentina… Is correct. Oh & stop hating. You see them rollin & u hatin.
    Buh-bye.

  • 1n0nly

    yo so check this out yall gon b shock to hear this, but them dudes arent even latinos. i work in radio and was told by a rep from universal records that they really Iranian and shit. so im still comfused on that whole thing. so im oh yeah i was also told that they arent even latinos from a couple of rappers that i pesonally know and they know. (baby bash, angel, rob g, and big gemini)so if any one else has n e info on that shit holla.

  • Jessica

    I’ve never heard an Iranian speak spanish

  • princess

    Yea me neither.

  • dee

    “It’s latinos stand up”
    Not “iranians stand up”.

  • play-n-skillz4life

    this is to screw music nigga u know what fuck u i am a latina i came from mexico and fuck you come shut there club down i want to see u fucken try!!!!!!!!!!! play -n- skillz 4 life

  • play-n-skillz4life

    this is to ripsta what the fuck what do u mean u dont know play -n- skillz u crazy if u dont know them

  • 1n0nly

    exactly the point. if they were marketed as iranians they would of never sold. so in a marketing industrie scheme they were to portray latinos.

  • FORT WORTH TEXAS BICTH

    YA’LL BICTHES NEED TO FUCKIN QUIT HATIN ON PLAY-N-SKILLZ THERE THE SHIT. THEY ARE SO FINE, SO WHY DO YA’LL WANNA FUCKIN TALK SHIT, AND SOME OF YA’LL MOTHER FUCKAS DONT EVEN KNOW WHO THE FUCK THEY ARE AND HAVENT EVEN LISTEN TO THERE MUSIC. FUCKEN HATERZ I SUPPORT THEM ALL THE WAY.AND THERE LATINO COME ON KNOW IM LATINA AND I GOT TO RESPECT THEM AND SUPPORT THEM CAUSE THERE THE SHIT.THERE MUSIC IS FUCKEN BAD ASS AND THERE LYRICS ARE SO SEXY. JUST LIKE THAT ONE SONG FROM REYEZ(SO SEXY)DAMN QUIT HATTING ON THEM. AND TO THE HATER DONT FUCKIN CALL LATINO’S WET BACKS FUCKIN PIECE OF SHIT GROW UP BITCH!!!!!!PLAY-N-SKILLZ #1 FAN!!!!!!!!!!LATINO’S STAND UP!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • A.Duran

    These boys aint Mexican. The Mexicans are Chingo bling,Blast,Omar Cruz,Ll rob,Stunta man etc…but i still support my brown people. Get it straight fu*kin faggets!!!!!!!!!!!!

  • 1n0nly

    besides i dont think i ever herd them say anything in espanol.

  • http://www.google.com Live for everything die For Nothing!

    Fuck 50 cent !!!!!! Hes A Fagggot!! fucken Snitch!!! Stop Snitchin’ & Stop Lying!!! Motherfucker!!! Fucken Cock Suckerrrr!!

  • http://xxlmag l@t!n0

    Screw music nigga, check this out. The only reason y u b poppin’ all dat noise ’bout fuck them dirty ass Mexicans, iz cuz u r a lil’ bitch just playin’ it safe. Really, no 1 knows who u r so u just talkin’ shit like u got some real balls. So u think u a man, huh? I dare 2 say all that 2 a real Mexican’s face so u can get yo screw music nigga ass shot & killed u racist piece of shit muthafucka! Anyways, Play-N-Skillz, No matter what race u r, u still dope. Props.

  • Alex aka “Mr 13″

    ridin’ wa sthight i gotta say that nut man all you got to that be hatin on mexicans gotta chill.i kick with my nigga homeboys they down for shit whenever i got there back and thay got mine.look at the real enemy the fuckin chota

  • DIANA

    THEY ARE NOT IRANIAN!
    THEY ARE JUAN & OSCAR SALINAS!
    L-A-T-I-N-O-S!

  • 1n0nly

    like i said i just want to know if any one has n e info on this. because like i said i was told that from credible sources at universal. besides i dont recall ever hearin these cats speak spanish at all.

  • crystal

    yea they are dumb asses! god, they live right around the corner from me in Irving, TX and no they aren’t Mexican because thier parents are from Venezuela and Argentina! they have two cousins that went to school with all of us at IRVING HIGH! Erica and Alfonso Pasqual are thier cousins name and I AM A VERY RELIABLE SOURCE!!!! i went to school with Juan and Oscar both so everyone quit hating! look how you have to come on here and keep talkin shit bout them! you STUPID! GET A LIFE AND LET THEM LIVE THERE’S! They’re doing what u wish you were. THIER SONG RIDIN’ IS UP FOR A VMA TONIGHT! WHAT SONG DID YOU DO? OH RIGHT YOU DIDN’T DAMN!

  • TEXICAN

    playn-skills is aaight…i don’t care what nationality they are if they from texas they automatically texican!!

  • http://www.myspace.com/daghettocinderella DatGhettoCinderella

    OK LET ME GET SUMTHIN STRAIGHT JUST BECAUSE DEY HISPANIC DUNT MEAN THEY MEXICAN GOT THAT?? AND ANOTHER THING IS YALL GOTTA STOP FUKIN HATIN JUST CUZ YALL AINT IN THERE PLACE! THEY WORKED HARD FER WHUT THEY GAWT N MAYBE IF YALL WORK HARD LIKE THEY DID YALL CAN GIT THERE TOO

  • http://myspace.com POOKIE

    ya bitch iz sum hattin ass hoe.shyt they out thurr doin they thang while yall just stittin thurr anit makin shyt and anit even in da rap game makin it lyke dat so FUCK YALL!!!!!!!!!

  • youngc

    damn ya’ll r fukkin haters…i see da same nigga sayin…i really dont give a fukk…den y u wastin ur time 2 write lol dumb asses

  • ivan aka lil blue

    hey niggas yall ned 2 stop hatin cuz diz niggas r straith up paisas just like me but u know i cant say nuttin cuz im half black so u know its all bout the black n brown cuz us mexicans dont play around yall hate say it to a mexican in they face see wat happens y te mandan a tu grave so stop hatin and start loving ait peace out ma niggas

  • chi-town legend

    They have a hot Uncut video it was from their first album the boys are decent to me. stop all that racism shallow minded fools. Im a nikka and im co-signing for these cats.

  • http://xxlmag.com Crip Keeper

    screw music nigga u a bitch ass nigga pussy ass bitch fuks u ho go suk a dick matter suk on these nuts bitch

  • http://xxlmag.com Crip Keeper

    big ups 2 all tejanos holmes trucha spm is cold we all skrwd up vato out in the souteast tx sippin and paizas orale Texa$-Chi-T0wn connect……..

  • http://PlayNSkillz Dylemma

    Mo’ fuckas’ what y’all talkin about???? these ain’t mexicans!!! they are too white 2 be beaners! XD buy yeah…they from ARGENTINA! get it straights dumb asses, n those bitches who don’t know who they are they will soon! there’s no doubt about it!!!!!

    Latinos Stand up!…Representin Argentina all da wayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

  • joka

    ur all a load of fckin pussyholes, get a fckin lyf.

  • will.15

    you dont have to have a spanish surname to be latino, there are latinos with english , italian, irish , polish , german, french and whatever else they are latino because they come from or are decendants of latin americans making them in the U,S,A latino which is an american label hahahahah!

    latinos are the dumbest people on the planet

  • l@tin0

    Quit hatin’ bitch-ass Willy.15. “hahahahah” FAGGET!