Worst Rap Names Evar

After yesterday’s experiment, I decided to follow it up with a very detailed and categorized list of rap names gone wrong. You see GINZBERG is just my fake rap name, but these cats actually have careers, well some of them at least. Yes, let’s all say it— What the hell were they smoking?

And without furher ado— here is a list, compiled by myself and the rest of the XXL staff of the world’s worst rap names evar! Listed in no particular order…

Press Pause

Fabolous— If RuPaul ever decided to pick up the mic, this would be his pseudonym of choice, work it girl.

Chingy AKA Ching-A- Ling— Guess he never saw the movie Life.

Kurtis Blow— No Yayo.

stic.man— As Jackpot said – we’ll never look at dead prez the same.

Swollen Members— I don’t care if they’re Canadian, this does not get a pass.

Hot Rod— I don’t even know what to say.

Nutrageous— He really does exist.

The Tea Bag Boyz— WOAH!

Gza— Was he really a genius with a name so close to jizzum.

Melachi the Nutcracker— I heard he got beef with Nutrageous.

Sugar Tongue Slim Taste like candy Yuck!

Limp Bizkit— So gay they went flacid.

Mr. Cheeks – sounds like a name his boyfriend gave him

 

Ethnic Flavor

Crunchy Black— He wasn’t lying.

Arab— Maybe he’s trying to speak this into existence.

Johnny Spanish—Heard he’s related to Tony Sunshine.

Skinhead Rob— You sure you wanna be a rapper?

Grand Wizard Theodore— Credited for inventing scratching, in the hood of course.

Young Black Teenagers— WTF aren’t y’all are from Bensonhurst or some shit.

Great White— just read this.

Uncle Kracker— Word!

The Teriyaki Boyz— Way to break the stereotype.

 

Parental Advisory

Titi Boi— You’re sure to be a cross over hit with that name.

Cunninglinguists— I don’t care how dope the reviews are, I’m not listening.

Shorty Shitstain— Wu-Tang didn’t have weed carriers, they had Dust carriers as exhibited by this example right here. Kids stay in school.

Sticky Fingaz— You shoulda just called yourself Sticky Fingaz the Master Baiter.

Yak Ballz— That’s something to brag about.

Uncle Murda— Don’t complain if they ban you from Hot 97 with a name like that.

Pudgee the Phat Bastard— there’s only room for one bastard in rap.

 

Rewrites— No explanations needed

Zaytoven

Niggarachi

John the Baptist

Dreddy Kreuger

J Depp

Nipsey Hu$$le

 

…And Just Plain Old Wack

Rapper Big Pooh— You know what comes to mind when I hear this— Shit!

Birdlady— That’s some poultry right there. What is she a pelican? A Rooster? She gotta be a woodpecker!

OJ the Juice Man— Fruity!

Gucci Mane La Flare— That’s a genuine Parisian right there. Oui oui, bonbons and all that good stuff.

Royce da 5’9”— I guess he wanted everyone to know his average height.

Baby— Way to stand out.

Flo Rida— Guess where he’s from.

Magoo— You know, like the dopey cartoon character.

Tum Tum— Named after his favorite stomach medication.

Grand Daddy Souf— Ouch!

Chali 2na— He got that in the barbershop.

Red Café— Cafes are so hip-hop.

Remo da Rapstar— Shoulda stopped at Remo.

Ya Boy— Ya boy who? We’re still waiting.

Chum the Skrilla Guerilla— How much skrilla are you gonna make with that name?

Spanky Loco— Ha!

Homeboy Sandman— With a name like that you’ll never make it to the Apollo.

Really Doe – Really though…

Who did we miss? -Jesse Gissen

  • Rex Banner

    That tea bag video was ure comedy!!! hahahaha

    but yea these names are horrible

    • Rex Banner

      *pure

    • NotTheOne002

      THIS WAS THE WORST POST EVER!!!!

      WTF IS GOING ON UP THERE!!!
      THIS WAS SOME BUFFOONERY!!! SMH AT JESSE!!

    • RiZob

      2 Pistols is the worst rap name ever…why would you call yourself that?!?!?

      • RiZob

        “Sean Carter to Jay-Z? Damn you on Jaz dick!”…..

    • joe p

      i have to disagree with some of these … GZA? royce da 5’9 ? fab ? to who’s standards are these names wack ? xxl? lol enough said … however some are really fuckin wack

    • Lord Maximus

      How about lil wayne? kids name, grow up, even bow wow’s dropped the lil. By the way, bow wow is wack as fuck too. How about Weezy f baby? What the fuck does that mean? And Soulja Boy? Shit, who the fuck made you a “soulja”, oh I forgot, he’s a straight up g. At least Shaq Diesel sounds somewhat intimidating after you see him. But, there’s plenty more out there, just need to find them.

    • HipHopKing

      y’all r fukin retarded..therz only a couple wack names ther..Red Cafe is NOT 1 of em..neither is Fabolous…dang homie..get a life nd quit hatin’

  • General

    Puffy-always thought that was one of the gayest rap names

    Haystack-WTF??? It just makes me think of the movie Deliverance, I don’t know why…

    Juvenille-Your damn near 40 now, time to change up the name…

    Lil Flip-Another grown ass man with a kids name

    Yukmouth-I can only guess why he was called that…

  • http://www.plasticsquirtguns.blogspot.com thoreauly77

    - trugoy the dove: even he just goes by “dave” now!

    - wise intelligent: though i know the distinction, just always struck me as redundant.

    - butterfly: it’s a shame because he really did spit on those first two records.

    - eminem: seriously, candy on the outside, chocolate on the inside? you know it wasnt just the intials!

  • AZ40

    Anybody with Young or Lil, and Souljaboy Tell’em Chingo Blingo

    • HNIC

      I was just about to make the same statement about all the “Lil’s” & the “Young’s”. There’s way too many, in my opinion. Rappers should be more original!

    • yoprince

      i always thought the “tell ‘em” part was pretty genius.

      • geron

        yea i always liked the tell em part 2 its real nice. but i dont agree with Gucci Mane La Flare being on this list i love that name its simple and easy to remember and the “la flare” means “is fire” thats cold man “Gucci Mane is fire”

        • duuuude

          no it doesnt.. “la flare” doesnt mean anything..

          “la” isn’t a verb and “flare” isn’t even french

  • Ayre

    Dirt bag. I met the guy he really was a dirt bag and he was really fuckin dumb

    • Sean!

      No Kingpin Skinny Pimp? No South Park Mexican? Goldie Loc? Mo B. Dick? Babs Bunny? Choppa? Curren$y? Firecracka?

  • http://youtube.com/federalranga Federal Ranga

    Aye, I actually likes that nigga Chico Bling or whateved the fuck his name was… nigga sellin them food items out his trunk with his CDs. Funny shit.

    Boosie, Brisco, Splif Starr, Mack Maine, Joker the Bailbondsman (if you watched BET Uncut, you remember them niggaz from Alaska…) and Rah Digga.

    • El Tico Loco

      Don’t front on Chingo Bling the tamale king, he used kill them Rapid Rick, and Swishahouse mixtapes.

    • O.z

      And also Gudda Gudda, Shakur, Dem Franchize Boyz.. etc..

  • Marshall

  • http://www.dynamicproducer.com Producer Conference

    Producer Conference= I think some of them have big hits on billboard charts. Worst names with good hits? it’s ok, some make themselves big in music industry(with worst names).

  • Silly Willy

    Melle Mel:

    No diss but what grown-ass man is actually called Mel? That’s a girl name, and on top of that you make me think it’s not even the real Mel but a mellow version of Melanie…..

    • D-Block

      Mel Gibson?

      • Silly Willy

        Yeah ! I know ! And Mel Brooks!

        But I feel the same thing about this name. You know like when you call your babygirl Freddie (Freddie Nicks, I know, but that’s the point!). I know it exists, just that in my ears it doesn’t sound right…..”Hey mommy, this is my girlfriend Freddie!”….see ?

        • El Tico Loco

          Melvin

  • dakid

    http://www.youtube.com/watch?v=5dWFVFZy4HY

    skooda chose, coolkids and twista

    • *BLOCK*

      BLOCK BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!

      TWISTA WORKS IF U REMEMBER THE ORIGINAL NAME

      Youtube.com/federalranga <—-FREE PROMO!!

      *BLOCK*
      ~FRONT LINE ALLIANCE~
      CAROLINA SURVIVOR

  • http://www.reverbnation.com/EmCDL EmCDL

    L The Head Toucha…nuff said.

    Dude can spit nothing but fire but whats with his moniker???

    • Arcey

      For real, that’s why I only read about him (old school Source issue), then forgot about it.

  • David HussleSoft

    This post is a total waste of time there has to be something more thought provoking you could have come with.

  • Tiiz

    I always have a hard time putting friends on to Little Brother when I tell them one of the guys name is Rapper Big Pooh. SMH

  • R

    SORRY YALL
    BUT GUCCI MANE “LA FLARE”
    ait a french word !!!

    maybe it’s for the word Flower
    (so in french : La Fleur)

    but ain’t no word La flare in french for awesome or something else !!!

  • http://www.xxlmag.com 615banga

    i found a mixtape with a guy whose name is

    Cheeze Chasa. on the cover he is standin by the cheese section in krogers rofl

  • http://www.incilin.blogspot.com Incilin

    LMFAO! This is one of the funniest posts on XXL ever. IDK if I would put GZA, Royce, or Nipsey on this list, but then again those are the only guys on the list I like a lot.

    I would also add Yukmouth and Sheek Louch to this list.

  • Mutada/Mullah Atari

    Agreed “Big Pooh” has always been extremely “weirdo” to me.

    Then again my blogger name takes after a low key Mullah in Iraq because I thought his bad teeth and empty eyes were hilarious. LOL

    • vhingrhamesonyo’momma

      ^^^^
      thats what they should of done! worse blogger names…I’ll take my trophy now thank you.Vhingrhamesonyomomma i.e. I’m heavy on a bitch! oww!

  • geico lizard

    Gangstalicious,Thugnificent and Eat Dirt get honorable mention because even as fictional characters they are more talented than most of your list.

    Commission!!!

  • Enlightened

    You can’t put OJ Da Juiceman on there and leave out the original Juiceman – “Juicy J”

    I always thought that was some extreme bullshit and sounded gay

  • real talka

    Messy Merv (WOW) Cool Keith (LMFAO)Cool Raheem (LMFAO) Lil’ Scrappy, Richmond Rabbi, Planet Asia but I’m feelin him though.

  • real talka

    Before he blow up Chingy called himself Thugsy LMFAO extremely !!!!!!!

  • avon

    del the funky homosapien how the hell could this name not make the list

  • double007

    No puffy daddy on the list??

  • Cortez

    MAINO IS THAT YOU IN THAT TEA BAG VIDEO…… IT IS IS IT REALLY IS MAINO AT 1:25 IN THE VIDEO WTF

  • latino heat

    Inspectah Deck. yeah i know “he’s the Inspectah, he’ll watch you play yourself and all that”.- Method Man
    seriously though, i remember when his first album dropped and all my coworkers were laughing because this dudes name was Inspectah Deck.

    • Arcey

      but is Rebel I.N.S. better?

  • Da

    Rass Kass

    you mean, race cars?

  • El Tico Loco

    Cappadonna Cappachino da Great, that’s Red Cafe’s inspiration it gotta be. Where’s Papoose (Papsmear ooze) sounds like vaginal discharge. NYoil sounds like the alternative to KYJelly, and Kool Kim was no better (same guy).

    • JAY STONE

      EL TICO LOCO
      Lmao!!

    • hippa>>hoppa

      LMAO @ the NYoil ish…
      even though its not wack.. Method man kinda always stuck out to me…u got niggas like rza gza odb and ghost all reppin the kung fu shyt and mef has this like black super hero name lol… idk.. but yea and puff daddy is the GOAT worst “rapper” name evar

  • http://phillip.turner@ncogroup.com philly

    how bout mr stinky.-wat?
    GGl3 gay to the 3rd power
    nova wasn’t that left rap name?
    oh oh oh wat bout kid & play ha ha ha

  • L.a Vet

    Ja rule

    The Game

    shit fo breath

    French Montana (i don’t get it)

    C Murder

    Silk the the shocker

    Mystikal

    Baby and Birdman

    lil bow wow

    La Chat

    • *BLOCK*

      BLOCK BITCH!!!!!!!!!!!!!!

      I DIDNT THINK MYSTIKAL WAS A BAD ONE……

  • http://pimpinpens.blogspot.com enzo

    stagga lee.

    that guy sucked

  • j

    Yo why did you put Royce in there. If your gonna put him you should put Eminem because it’s a candy. And Jay-z because it’s really only 2 letters. And Lil wayne cause he ain’t little and Wayne ain’t gangster. I hate bloggers, your so fuckin stupid.

  • R

    What the fuck? Who wrote this? I hope they didn’t get paid..

  • a

    i read this whole thing just to not see SILKK THE SHOCKER

  • sb

    i got one: crustified dibbs
    i got another one: afroman

    • freakyfiikkii

      Because I Get High- Afroman LMAO

  • El Tico Loco

    Chief Chinchilla.

  • freakyfiikkii

    Here’s some for y’all:

    Jungle
    Special Ed(ucation)
    Q-Tip
    Jadakiss- that’s my dude, but I sometimes wonder about that name
    Memphis Bleek- what in da fuck is a Memphis Bleek; call me ignorant
    Trick Daddy
    Rick Ross- how are you gonna name yourself after someone who is the total opposite of you
    I know this ain’t hip hop, but all dem niggas names from Pretty Ricky

    • Ecnerret

      Memphis = Making Easy Money Pimping Hoes In Style
      Bleek= His little sister would pronounce his given name, Malik, as “Bleek”

  • http://www.itsallthehype.blogspot.com Nike Addict 707

    Fat Joe-with a name like that it’s impossible to take him seriously.
    Messy Marv-the name’s corny and he’s a midget “gangsta” rapper.
    Baby Bash- any rapper with baby in their name is corny. it’s just as bad as lil’ or young

  • http://twitter.com/liquarius Liquarius

    @freakyfiikii

    the fact that the group is called pretty ricky, and aint none of them pretty is something. the group was called pretty ricky & the mavericks. & more of their names in the group are their goverment names. smh @ someone naming their child spectacular and he is anything but…

    • freakyfiikkii

      What the fuck is going on. At first, it was Pretty Rickie without the y. Now tell me if that shit ain’t gay.

      All dem niggas names from Bone, Thugs and Harmony, WTF: Bizzy Bone, Crazy Bone, Dog Bone, Funny Bone, Broken Bone, Chicken Bone, Fetch-a-Bone etc.

      Just remembered: Cadillac Tah, Plies, and Chamillionaire

  • Wopz

    Diddy – Weak
    Krizz Kalikko – Sounds Stupid
    DMX – Sounds like a trucking company or a toilet bowl cleaner
    Drake – Boring
    Weezy – Just dumb
    Jeezy – Gay a bit
    Jim Jones – Mass Suicide Leader
    Q-tip – Really?
    Tip – Really?

  • that guy

    u can pretty much make fun of every rappers out there so making a list is just a waste of time

  • Teddy

    i’ll give you 2 for the price of one a most wak rapper with a most wak name

    1. silk the shocker

  • http://bones_42@hotmail.com Doobie42

    congratulations. i’m never reading a blog on this site again

  • *BLOCK*

    BLOCK BITCH!!!!!!!!!!!!!1

    IF YOU THINK ABOUT IT…MOST RAP NAMES ARE PRETTY CORNY,LAME,STUPID,GAY ETC…THINK ABOUT IT…JAY-Z AND YOUR NAME IS SEAN CARTER…TRICK DADDY(REGARDLESS OF WHAT PEOPLE SAY..ITS ALWAYS TRICKING IF YOU SPENDING)…SNOOP DOGGY DOGG..NO EXPLANATION NEEDED…WHEN THEY COME OUT THE NAMES ARE COOL AND THEN WHEN U THINK ABOUT IT ITS LIKE…DAMN THAT WAS STUPID…MY FAVORITE WAS MASTER P..THAT GOTTA BE ONE OF THE WORST NAMES EVER. I THINK THE ONLY ONES YOU CANT REALLY FRONT ON ARE THE ONES LIKE RAKIM OR WILL SMITH THAT ARE ACTUALLY A REAL NAME..

    HEY FEDERAL HOW THEM HITS DOING…UR WELCOME LOL!!

    youtube.com/federalranga <—-FREE PROMO!!

    *BLOCK*
    ~FRONT LINE ALLIANCE~
    CAROLINA SURVIVOR

  • RWord

    you guys forgot 50cent…i mean seriously…5ocent?

  • MI til I Die

    Chewbakka, I forgot how he actually spelled it but that nigga was ass. Who names themselves after a wookie

  • http://www.honorablemedia.com TheHonorable

    The irony of having Whyte Out’s ad to the right provokes more humor to the article.

    • capcobra

      lmao….hmmmmmmmmmmm.

  • kingequality

    Im gonna have to go with any nigga with lil in front of his name any nigga putting the yeezy on their name papoose how you gonna blow with that name any nigga with dog at the end of their name any nigga thats using a real criminal name knowing that their soft ass rappers jim jones rick ross, or any nigga using a italian name knowing they straight negro or moore maino is a wack name fab is a trans name sound like he should be walking the strip gucci man that wack as hell any nigga with murder in front of their name or killa easy e is the all time wack name cant forget ice t what name was worst than special ed epmd was kinda the first niggas to really use real names

  • http://www.blakmarigoldpro.com K_B

    Hitman Sammy Sam and Silk Da Shocker lol

    • Alphahydro

      I was wondering when someone was gonna post Hitman Sammy Sam.

  • Pingback: Daily Recap - 8/4/09 at SNICKA

  • capcobra

    the game = gets played.

  • http://-- gaddic

    Funny blog!!!
    Why y’all behaving so harsh?
    This shit is for pure comedy

    @RWord
    you ignorant piece of “PooH”
    50 cent’s the name of a notorious Drug kingpin from new york!
    that’s why curtis jackson used it as a name- since it epitomizes the substance of his rap material.(drugs Guns and riches)
    It doesn’t sound stupid or has a stupid meaning!
    What’s your point FAGGGOT?
    RWord
    Post somethin that makes you look like you have a little knowledge RUBBISH WORD!

  • Da

    How about…

    Vanilla Ice
    Milkbone
    Chamillionaire
    Papoose
    Da Band
    Black Eyed Peas
    Naughty By Nature
    French Montana
    DJ Khaled – his DJ name used to be DJ Arab Attack – he just loses all around

    • Ladel X

      oi papoose isnt too bad. But BLACK EYED PEAS IS THE WORST NAME IVE EVER HEARD…. haha man i heard tehres a rapper called 5 foot hyper sniper

  • phick

    No matter how clever rappers are with words, there is one thing they can never get right:
    Criminals Have (to) Eat Food is supposed to mean CHEF raekwon.
    Now (we) On (the) Run Eatin’ means N.O.R.E

    That is disgustingly shitty.

    Wu Usually Take A Niggas Garments. USUALLY? And why do you strip him naked, Wu Tang?

    Even this: Knowledge Reigns Supreme over Nearly Everybody. KRS ONE
    Notice how it doesn’t even rule supreme over everybody, just NEARLY everybody. Oooh, so close, but it doesn’t really rule.

  • vhingrhamesonyo’momma

    how ya’ll gon forget MC Ren, i mean jus’ damn!

    • fort worth texus

      Niggas slave name is Lorenzo. Thus Ren. Do a little homework on the legends…..how many licks does it take, to make mc ren start gushin up vanilla shake, splash, splash splash

  • capcobra

    the game.

  • JAY STONE

    And with a name as EL TICO LOCO
    Lmao!!

    • El Tico Loco

      This is how I rep my country Costa Rica a Tico is what Boriquas are to PR, Guanacas are to Salvadoreans etc. Loco? why u fuckin with me you gotta know what that means, so to me is as deep as an attribute, my name ain’t dick go find something else to keep in your mouth.

  • Sleepy Wonder

    You Guys At XXL Are Recycling Topics, I Coulda Sworn You Did This A Few Years Back. You Had Black Milk On The List.

  • JAY STONE

    Ice cube
    Spider loc
    Khia

  • Durbey E. Macon

    Flawless. I never liked him.

  • yomi

    Spliff Star, Mack Maine, Memphis Bleek, 50 cent, Mistah Fab, are just a few dumb one but i really hate names like C-Bo, T-Nutty, Messy Marv, Lady Gaga, and it gets worse wit Jim Jones, Juelz Santana, Bobby Rae, Peedi Crack,

  • Knowledge Born

    Ras Kass was an African king. Your dumb-as-fuck comment makes you a joke, nigga! Learn ur history, fool!

  • BIGNAT

    you forgot most of the lil’s
    lil wanye a.k.a lil weezy
    lil zane
    any more i am sure there are more
    romeo
    silk the shocker
    mc serch
    webbie
    shawty lo
    gangsta pill
    peedi peedi
    knoc-turn’al
    dirtbag
    un kasa

    • BGZ

      I never got that Un Kasa (a house?) and Red Cafe names, either.

      on the flipside, one of my favourite rap names is DV alias Khryst.

  • latino heat

    anybody remember McGruff? that was a horrible name. if you haven’t heard that song with him Mase and Big L form his first album check it out though.

    i’m by no means a Silkk The Shocker fan but his original name was Silkk. the r & b group Silk threatened to sue him so he added the Shoker part since his 1st album was called The Shocker.

    • Real Talka

      Hell Yeah, McGruff LMFAO He can spit though

  • http://www.blogtalkradio.com/enigmasept Enigma Sept.

    This ish was funny…but if ya’ll truly aren’t listening to Cunninglinguists…you’re doing yourself a disservice

  • yaOK

    Cunninglinguists? wtf is wrong with that? fuckin fag, so if your fav rapper’s name was different you wouldn’t give them the time of day? fuckin fags, who cares about a name.

  • http://jasongchu.blogspot.com Grand Master

    Ball Greezy. Worst rap name evar. I think he hangs with Rick Ross? Worst rap move evar.

  • Brooklyn ‘Lo

    I always thought Hard Nard from Do or Die had THE dumbest name ever.

  • ROOTZ

    I cant believe no-one has said Ice-T lol

  • TYBO2020

    SON OF BIZERK

  • Te’ DIZZLE

    its a dude in the natti called “scoop pimp the sinister”

  • TYBO2020

    SON OF BIZERK(GROUP)..3RD BASS + MCSEARCH(GROUP JUST GETTING ASS..ALMOST)..THE NEARLY IN KRSONE NEVER SAT RIGHT WITH ME EITHER BUT THAT’S MY DUDE..CHUBB-ROCK IS FUNNY..RED HEAD KINGPIN..SCHOOLY D..SPOONIE G..TO FAR BACK..ALL THE SHITS FUNNY…NELLY..DRAG-ON..JUST DRAGON WOULD’VE STUNK

  • http://www.myspace.com/iamtasmoney Tasmoney

    Messy marv-should have substituted “midget” for messy
    Mistah F.a.b.-dont get it
    Ball Greezy-must have been smelling himself
    Krizz Kaliko-what tha hell is a krizz?
    Haystak-wtf
    Milkbone-might be his favorite snack,dem munchies is a muthafucka
    anything with a “lil” or “young” in front
    Khia
    da brat-are u serious
    baby-need i say more
    cunninglinguist-screaming for attention

    • http://XXLMAG Ellio

      what about Smut Peddlers? or Rampage? everytime i hear the word i think the old nintendo/arcade game. glad Daz changed his name from Dat Nigga Daz haha

  • chamber

    shorty shit stain.

  • ?

    ROFL!
    Im dying over here!

  • Pana

    What no skyzoo? Lmao! He’s a good blogger tho.

  • Eman Learton

    The author of this article’s name is Jesse Gissen. The reason he wrote the article is because his name rhymes with Messy Gizzm. Leave your childhood insecurities @ home.

  • http://www.justice.gov.za GO-Getta’

    From Shawn Carter 2 Gayz damn u on Jaz-O dick!!

    That line ethered B’s hubby!

  • aka Def

    Gotta say HomeBoy Sandman is one of the dopest MCs….

    Surprised no one co-signed that yet…

  • Roaster3

    Anyone remember south park mexican or littles?

  • sam

    ballgreezy

  • Alphahydro

    This was my guy and no disrepect intended to him or his fans. His names aren’t dumb but more on the unusual side. Plus he had the most aliases.
    Big Baby Jesus, Dirt McGirt, Ason Unique, Joe Bananas, Peanut the Kidnapper, Freeloading Rusty, The Man of All Rainbows and many more.

    R.I.P. ODB

  • foolio_iglesias

    What,no one remembers MC LMNOP?What about HuntKillBury Finn?So you’re just going to intentionally leave out Snoop Doggy Dogg?HE gets a pass?Mac Mall doesn’t generate a blip on the wack name radar?What about Pudgee the Fat Bastard?Willie Northpole?Alrighty….

  • sunraw

    Tweedy Bird Loc!

  • Mr. LockerRoom

    Tony Yayo
    Cappadonna
    Joe Buddens
    Stack Bundles
    Willy Northpole
    Bang’em Smurf
    As much as I love and respect his legacy and who he was with D-Shot
    Candyman (Knockin Boots)
    Puffy
    Drake (niggas named after a fuckin coffee cake)

    • nellz

      his actual name is Joe Budden, and Drake used his middle name

  • the admiral

    The Punk barbarians
    B fine and the secret squirels (dope music thou)
    Rumpletilskins
    MC rockumsockumrobothead
    any lil or big or young anything.

    I can go on for days but these are perticualarly wack
    Almost forgot about Joker the bailsbondsman and the Black Jesus (uncut favorites)…Time for freakin and What that thing smell like…

  • LosoDrizzyBanks

    What This Nigga Sayin, Fabolous Is A Cold Name. And Mr. LockerRoom, Who The Fuck Care Or Even Fuckin Knew That Coffee Cake Was Named Drake Nigga. Fuck Outta Here, Dawg.

  • http://-- gaddic

    Big L?(Big L-oser!)
    The Notorious B.I.G.(B.lack I.ndecent G.orilla?)
    LL cool J
    all rap greats and skilled mc’s but UNUSUAL names!

  • Nat Turner II

    Big Pooh is not only holding Phonte back with his name…but his skills too…Phonte is one of the best rappers ever teamed up with one of the worst.

  • http://xxl dat dude

    WAKA FLOCKA

  • Craig B

    Charles Hamilton, I know its his real name but you can tell he’s a fag

  • Pat M

    The Game, Ace Hood, Black Milk Swizz Beatz

  • Real Talka

    How did I forget Mr. Serv-On lol Bobby Creekwater,

  • latino heat

    anybody heard of a rapper named Cool Nutz? i believe he’s from Portland.

  • CinCityJay

    Powder P has to be the worse rap name ever…Not to add that dude suck….

  • The Gooch

    Andre Nickatina – Necro – White Dawg – Lil Italy – Tha Realest

  • 6PcK

    The hot boys

  • ezeerblooc

    fat man scoop
    daddy mac & mac daddy
    big gipp
    devin the dude
    E-40
    j-kwon
    k-fed
    T-wayne
    rich boi
    shop boyz
    willie northpole
    Dj have pretty bad names too!!!
    Dj Drama
    Whoo kid

  • ezeerblooc

    fat man scoop
    daddy mac & mac daddy
    big gipp
    devin the dude
    E-40
    j-kwon
    k-fed
    T-wayne
    rich boi
    shop boyz
    willie northpole
    Dj have pretty bad names too!!!
    Dj Drama
    Whoo kid

  • giantstepp

    “…rap is like a set up, alot of games, alot of sucka’s with colorful names im so and so im this im that, but they’re all just wic wic wack”…KRS One.

  • Jamal7Mile

    Stab Master Arson (CB4)
    MC Brains
    Chunky A (Arsenio Hall)
    Sam and Bo (Lil John’s crew)
    Rappin 4-Tay
    Shaq-fu
    Ali G
    3rd Testicle

    I’m a big fan of Q-Tip, but…

  • bennnyyyyyy

    ROFLMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BEST POST EVER

  • I’m That Guy

    Rah Digga
    Magoo
    Smilez and Southstar
    Bun B
    Kid Cudi
    Fat Al
    Pusha T
    Biz Markie
    New Boyz
    DORROUGH
    Nelly
    Murphy Lee
    Heuy
    Anybody From St.Louis

  • SASHA

    ARE WE TALKING NAMES OR JUST THE WACKIEST RAPPERS EVER TO GET A DEAL???LADIES FIRST:
    1ST:KHIA
    MS.CHERRY
    REECE STEELE(REMINGTON STEELE?)
    H.W.A?(OLD SCHOOL GOOGLE THEM)
    DA BRAT( SHE NEVER REALLY PROVED HERSELF TO ME)
    BOSS( ROFL, SHE AINT NO DIVA!!!)
    NON-CHALANT(HUH?)
    AND THAT SMOKED OUT CHICK WHO WAS ON K.COLE SHOULDA LET YOU GO..(HAD TO THROW HER IN THERE,SHES WIGGITY-WACK)
    TAKE YA PICK!!

  • HipHopKing

    y’all r fukin retarded..only a couple of these names r wack..def not fabo, flo rida or tha man cafe..okay?..get a life nd quit hatin ma dude.

  • lol
  • Pingback: XXLmag.com - » If I Were a Rapper, My Name Would Be…

  • http://soundclick.com/mcixteen M Cixteen

    M Cixteen??

  • lmlllll

    Keith Sweat. Guess he sweats…

    Any rapper name with killa in it

  • mike l

    I’m gonna defend Chali 2na cause I like him. His name is Charlie to start, and his voice is deep like the character Charlie Tuna from the tuna commercials. It’s a bad name but at least there’s some thought behind it.