2009 DDN Tournament – Round 2, East Region Voting

The [Big] East Region is starting to percolate as the cream rises up top.

#1 Jim Jones vs. #8 WSHH Comments

WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!! WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!! WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!! WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!! WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!! WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!! WTF?! THIS AIN’T CAM’RON AT ADEBISI STORE BUYING SOAP AND DEODORANT FOR JIMMY!!!

Sorry. I had to. This might be the last time we see the infernal WSHH Comments in the tourney. [VOTE @ WWW.RONMEXICOCITY.COM]

#13 Juelz Santana vs. #5 Lil’ Kim

Damn. By knocking off Bernie “Ponzareezy” Madoff, Santana pulled off upset of the first round. Maybe he’ll do the same for his career if he can manage to keep his damn mouth closed [except to commune in holy wine with St. Weezy]. By the time Kim is eliminated from Dancing With the Stars she’ll look like Kristi Yamaguchi-Mane. What say you? [VOTE @ WWW.RONMEXICOCITY.COM]

#3 DMX vs. #6 Max B

Both Greater New York area MCs likely need drug counseling. Both are no stranger to the bing. Neither has been able to walk that age-old tightrope that is managing the coexistence of talent and tantalization. I don’t like to vote for X after learning about his previous history of mental illness, but perhaps some of you are crueler than I. The Dark Man’s track record speaks for itself and he’s showing no signs of slowing down. As for Harlem’s King of [Coke] Waves and [Dust] Particles, not that any of it is admissible in court or case-relevant, but wouldn’t a man on trial whose character is going to be perpetually in question want to fall back on the WSHH fuckery? [VOTE @ WWW.RONMEXICOCITY.COM]

#2 Chris Brown vs. #10 Daddy Yankee

This one’s tougher than it looks. The woman-beater goes heads up with the Coon of the Year finalist. Can Breezy beat this one so handily? Does the readership remember Daddy Yankee selling out the global Latino community on several levels? Have we already forgiven Chris Brown? As always, it’s on you. [VOTE @ WWW.RONMEXICOCITY.COM]

Questions? Comments? Requests? I ain’t never gettin in no damn golf cart. ron@ronmexicocity.com

  • DV8

    DMX is the North Carolina of this shit.

    and Daddy Yankee is a retarded tool

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      see, i was feelin like SB is the UNC of this shit and gucci mane is the oklahoma.

      just so happens they’s in the south bracket too.

      • DV8

        SB is doing something right. Thing is only teenagers and women know what it is. He somehow pulled off another hit (coughs) single. Gotta respect his hustle.

        • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

          yea, but we know the shit he be sayin.

        • DV8

          true….

  • http://xxl gside

    It’s crazy how X had everybody thinking he was from the streets , you know top dog but he was just a crackhead that saw to much.

  • Jamal7Mile

    #1&8 – We ain’t forgave you Jim!! We ain’t forgave you Jim!! We ain’t forgave you Jim!! We ain’t forgave you Jim!! We ain’t forgave you Jim!!

    #13&5 – I had to vote for Lil Kim-Jong.

    #3&6 – Hmm… Max B

    #10&2 – Everybody hates Chris.

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      haaaaa @ lil kim-jong

      i was gonna wait until next round to bust out lil kimchi.

      • DV8

        Kim-Chi Kumonsumdumguy

        • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

          hahahahaa. sumyungboy.

  • http://www.youcapper.com/user/titansfan78.htm geico lizard

    wshh
    lil kim
    max b
    daddy yankee

  • Worley

    Mex you might be right. WSHH comments will give the King of the Goons a run for his money, but I still have JJ as DDN of the year.

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      2 GOONS APPROVES THIS MESSAGE!!! 2 GOONS WILL START AN INTERNET MASS MURDER ON ALL MODEMS AND WBESTIES IF YOU VOTE FOR JIM JONES!!!

  • $ykotic

    WTF??! THIS AINT RON MEXICO GETTING FITTED FOR A CHOPPER SUIT??! WTF??!

    Now I’ma go vote…

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      *dead*

      who told the boy to address people with that atrocity on?

  • $ykotic

    The suit is haunted Mexx. NY Giant shoulder pads and all…

    E Ness need not reply.

  • chillin mayne

    b4 yall vote 4 chris breezy, let me do sum campaignin for daddy yankees wack ass…dis cat has da single most wackest line i ever herd on any track, spanish OR english.

    ..in the song titled “machucando” he tells women “suda la piel como pollo a la barbique”…
    4 all yall non spanish speakin cats, translated literally he says “sweat your skin like barbequed chicken”..WTF?????

    this should automatically disqualify chris breezy, and advance daddy yankee…..VOTE DADDY YANKEE

    • DV8

      I agree C. Breezy just let his emotions take control of him. I dont think of it as a dumb thing.

  • amar

    how the hell u gonna put wshh vs. jim jones this early on? u made me think for 10 minutes

  • DV8

    Chopper Suit has taken a life of its own and is all over the internets. He’s even on thisis50.com. The suit may have a bigger career then Chopper himself. Shame on Chopper for pulling that K-Mart special out the closet.

    • $ykotic

      Unfortunately I was high enuff that day to watch AND read the comments. It was a 72 hour roast.

      Chopper is missing his calling….

      • http://www.myspace.com/Lyrik07 L-Y, NawfWestSide

        “CHOPPA SUIT ON SALE @ PIGGLY WIGGLY…95% OFF (0.02) COME GET U ONE OR 2 SHIT COPP A FEW…….CHOPPA SUITS ON SALE” The commentz they were leaving on WStar were so good i started saving the best onez, Choppa Suit 09′, he gotta come out with his own line of tacky suitz, and since everyone dresses tacky now-a-dayz anyway then i’m sure it wouldn’t take long for the fad to catch on. http://www.Siege777.blogspot.com

  • BIGNAT

    the east is going come down to dmx and lil margaret cho.

  • Ya Boy

    Ay Man U Def Shouldve Included Chopper City In This 4 That Awful 1990′s Zoot Suit He Was Wearin’. 2 Goons Like Dat. 2 Goons Like Dat Alot

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      i don’t remember chopper’s suit getting any nods, but the suit should have made the tournament… just the suit by itself.