NEGRO PLEASE: Terrence J Asks Rocsi How His Ass Tastes

[Editor’s Note: “Blogger’s Note” has been taken over by Ron Mexico until further notice.]

Sharing a dick sandwich isn’t as easy as Terrence J and Rocsi make it look every night.

Those of you who actually watch The Negro Channel’s piss-poor attempt at TRL are well aware of the contest winners’ hosts’ Friday Night On-Screen Bitch Fest. For the rest of us, WSHH watched and filtered the shit storm so we didn’t have to.

[Click here to see what had happented]

It was like watching 2 pigeons peck the shit out of each other in the gutter while waiting for the bus. You could be doing anything else (reading the bus schedule, listening to The Game), but you’re totally watching one pigeon fuck the other up.

No, that’s just me? Alright then… Umm… It was like watching a dogfight then. Yeah. A couple of salty bitches. That’s it.

If it wasn’t confirmed by now that these two have been fucking, there’s no more doubt. These two know each other in the Biblical sense. Not that New Testament “Don’t fuck anyone but your wife” way. I’m talking about that Old Testament “Fuck everyone and your sister. Steal on em if they complain” way.

The pigeon analogy wasn’t totally random. Rocsi is kind of a bird, but she’s nowhere near as much of one as Terrence is. That nigga’s a high-yellow ostrich. Sometimes I think I’m watching Sesame Street when this shit is on.

Instead of pinching and bargaining like Sesame Street’s target audience (pre-schoolers and stoners) Terrence should have just been straight forward and said:

Terrence J: Welcome back to 106 & Park: BET’s Top 10 Live with the livest audience in the world! *does coon dance*

Crowd: *like–totally roaring, dude*

Rocsi: If you’d like to be a contestant on Freestyle Friday this season just hit us up at freestylefriday@bet.com.

T: Actually, that’s “freestylefriday@gmail.com.” You must still not be able to see that well from when I blasted off in your eye last night.

Crowd: *collective ooooh*

R: *looks around* Yeah, you blasted off. But you ain’t gonna tell them it was before I even touched you?

Crowd: *collective oooooh*

R: *raspy voice cracking* Tell the people, Forrest.

T: You need a breath mint.

R: No, I don’t! *breathes into cupped hand* My breath is fine. I just–

T: I’m talking about your coochie.

Crowd: *collective oooooh*

T: I don’t even know why all these rappers be pressed to beat. It’s wack! Anyway. Here’s your Old School Joint of the Day, “Rocsi Got A Cank Stoochie” by DJ Quik and Suga Free.

R: *storms off stage*

T: *more coon dancing* You know how I be! Last week Rocsi couldn’t do without me! *licks tongue at camera, still cooning*

Oh, I’m just fooling. We all know Terrence doesn’t have that kind of backbone. Peep how homie storms after her at the end like a boyfriend who knows he fucked up, but still wants to save face.

That’s the purpose of the inappropriate scowl, children.

After being abandoned on-set what the hell did Terrence think New New from Hempstead was gonna say when asked such a baited question on camera? He could have ran through the entire Coming to America “hop on one foot/bark like a dog” scene if he needed to burn 30 seconds of lost Rocsi time.

Negroes, please. You’re on live [from yesterday] television.

I know that if any of us acted like baboons at work, we’d be fired. Not at BET, apparently. No one gives a damn there. So long as there’s a snap dance at the end at whatever the hell your dark butt just said or did, everything’s cool.

Rocsi should have done what the rest of us do and waited until her shift was over to bomb on dude. Can’t be lettin bitch-ass niggas fuck with your paper. Just go to the parking lot and key his car up. Prank call his crib with some results from the free clinic.

Do anything except crack corn at your place of employment.

These slave masters will do you like an NBA player and suspend you for walking off that bench.

I say BET should require a year of college and implement a dress code for its executives.

Terrence and Rocsi should settle this shit next Freestyle Friday (at gmail.com). Have DJ Khaled spin that day just to make it extra annoying. Two 45-second rounds provide more than enough time for the world to find out all it need know about Terrence’s limp dick and Rocsi’s stoochie in dire need of an Altoid.

Oh, who are we kidding? We know they’re gonna be all good and back to making out in the janitor’s closet dressing room by Throwback Thursday… or is it Weak Shit Wednesday?

I hope they both get fired. Terrance and Philip could do a better job hosting this uncle-fucking program.

Questions? Comments? Requests? Need a tutorial on “The Wonders of Sugar-Free Altoids?” ron@ronmexicocity.com

P.S.: The Sugar-Free part is reeeeeeally important.

P.P.S: She said “Ronnie Mexxx, you know anything about cars, honey?” I said “Yeah. You fill ‘em up with hoes and take ‘em out to the ho-stroll so they can get that money.”

  • Jay

    Who cares?

    • ACE HU$TLA

      DIS NIGGA NAMED RON MEXICO IS WACC AS FUCC…
      KILL UR SELF U FUCCIN BITCH ASS NIGGA

    • Deez Nutz

      Once again…entertaining product Mexico…host on BET…not so much

  • BGZ

    WACK!!!!!!!!!!

  • Pierzy

    Damn, maybe I should start watching this show…if only they talked about blasting off in the eye…

  • drox

    “Those of you who actually watch The Negro Channel’s piss-poor attempt at TRL are well aware” wtf dude… racist idiot. It’s the #1 show on TV in the world & u dare bring TRL? go watch ur KKK channel & leave our channel alone… & while u’re @ it pull that dick outta ur mouth

    • henry

      It’s the #1 show on TV in the world
      ^^^^^^^^

      the fuck? this guy sounds like hes on BET’s payroll

    • Tre83

      Ay dude I don’t think you know this. But BET aint our channel anymore. It’s run by the same people that run MTV. VIACOM. So thats why you see so many fake ass real world type TRL, dating shows and shit like that on there. I know you wanna defend them, so do I sometimes. But those days are over pimp. Where Donnie Simpson at? Lol

  • lil_Tijuana

    LMAO. Yo R-Mex, you is funny on this one.

    • Pierzy

      For real. I guess I just miss it every week at the top of the ratings charts…

  • DETROIT

    I’D FUCK ROCSI!

    • Chris S

      we all would, detroit…we all would.

      • iLL G

        except for me….unfortunately I have a baby moms that looks like rocsi…well, LOOKED, like rocsi…just picture rocsi after 3 kids…. fuckin cant stand the bitch! i see her and think of my baby moms and how i wanna strangle the whoo-or

  • iLL

    aaaw man. What a melt down. Yea its quite obvious they bumpin coochies together, but i dont know what was up with her because any other chick would have let him have it on national tv. Oh well, no one really watches the B.afoonery E.very T.ime channel anymore anyway.

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      buffoonery every time?!

      wow. i’m using that.

      • http://www.myspace.com/thegameoncw Bird

        Nah, you good. The Negro Channel is pretty catchy too. lol

  • http://www.myspace.com/youngmyke Myke_Wayne

    BG’z and Jay, ya’ll pussies.
    Ronnie Mex for pres. I ain’t thik y6a’d get ‘em but fuck ‘em.
    The Negro Channel gon’ have Terrence and Rocsi as Touchdowns by tonight.
    Long timers know a Touchdown, ya digg.
    Ronnie keep killin em and Fuck the Knicks too

  • r diddy

    1st place….funny shit…I’d roc rocsi tho

  • i-am-hip-hop

    very clever

  • mizeryluvkompany

    tht terrance is a bitch, only a punk ass bitch wood get at sumone on tv like he did, she really didt get 2 say sht!! i knew rite then they were fucking, and she was thnkn i wish i didt!……see rocsi, when u sleep with alot of peps, u get a bad rap, peps talk, i thnk everytime i told a girl i woodnt tell anybody, there was sumone i told….lol…then they told, and so on!!….why wood u fuck tht yellow ass bitch tho?? hes definition of wack!! he aint funny, and he looks like his breath stank…but id beat rocsis sexy lil guts tho…wear tht ass out 10 ways 2 sunday!!….funny article tho.

  • Maddolies

    Terrence Is A Kiss Ass Fag.
    He Needs 2 Die Already.

  • Rex Banner

    Rocsi is hot

  • DETROIT

    I CAN’T WAIT FOR YOU TO SPEAK ON THIS BUCK VS. YAYO FIGHT!

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      me neither. wowsers.

  • Braail

    When i fucked Rocsi she was good!! Go ahead boys she good!

  • HU

    Hey Drox,

    BET is a white channel owned by Viacom. BET is trash and is essentially coon shit. I’m too hungry to continue educating you.

  • og bobby j

    No bullshit….i’d splash off in rosci face….might even let her hit the blunt after….nahh before tho.

    I dont even know what the fuck really went down….websense be fucking me up at work….

    anyway…shit was hysterical..
    Bet fell off like g unit (what happened to banks? that nigga was nice)

  • Severe3000

    i find this mexico dudes writing confusing. first tell us what actually happened..then get into the funny shiet. i just read the whole thing (god knows why) and i still dont know what was said, or what happened. not that i even care..but still…

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      i should make the link more pronounced.

      • Oneofthemyo’s

        I dont think people catch sarcasm on the net 2 well dawg.

  • Rob The Music Ed

    Word i was watching 106 in bits and pieces on friday… damn that shit was weird.

  • 6MillionDollarMan

    I’d pay good money to see Terrence and Phillip host 106 and Park. I stop watching when AJ and Free left. Then when they changed the set it killed me. Old 106 and Park felt so like homely you could fall asleep on they couches. You fuck around and sleep on the new coaches the crowd will scream yo ass awake.

    • Flymasta

      TIGGER AND JULISSA WAS GOOD WHEN THEY WAS ON BUT I NEVER LIKED TERRANCE FROM THE BEGINNING HE WAS ALWAYS CORNY BUT YEA THEY HAVE BEEN FUCKING ROCSI WAS OKAY SHE WASN’T BUT SHE WASN’T FREE THAT’S WHY I TIGGER WAS THE BEST HOST ON BET

  • giantstepp

    Ron Mexico….I like your style, but this drop took seems like a repeat of the last one with the fake convo’s etc. You gotta step it up son if you want Bol’s tittle!

  • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

    i’ve been meaning to ask you.

    what is this bol title you speak of?

    • giantstepp

      Bol outlasting all them cats that come thru here blogging….shit, i guess thats the title. Keep doing your thing Ron Mex, I lkie your style son.

  • 239allday

    I stopped watching Black Exploitation Television a long time ago, but I been thought Terrance was fuckin the bitch Rocsi. That ass a little fatter. They act like I did in High school. Ronnie you’re late this time, everyone and they mama friend suspected Terrance was givin her the bone.

  • http://yahoo.com blu

    Ohh Ron how I’ve missed you so(Tears Dry on their own)Anywho this was a hilarious post that had remnant of some of my favoite Meixco reteric. I think that TJ and Rocky(come on noone else thinks she’s a well trained tranny) should make up and throw in an Obama terrorist jab for good sport.Because we seen what happened when free left. Ah well, I missed you Mexx

  • smog

    this shit has been hilarious so far man
    rocsi > terrance she gets chi town love cause she was on power 92

  • uknowwho

    i cant read this, to much text but nothin interesting”#23, where is the good bloggs”#”3

  • COCOTASO

    church for the suga free quote. “you see i learnt the bitch/ she was talkin that shit up in the shower so i flushed the toilet and burnt the bitch

  • grant ny

    another shit post by ron “tires to be funny” mexico, trust me on forums n blogs on web every1 saying your ruining this site

    WHICH U R

    u on the games ass hard but wud u say it to his face? of course u wud hes a fake gangsta int he? u fukin idiot

    stop writing blogs ure a disgrace fuk off

  • 11KAP

    Damn, boy! the shit you can pay a nigga in america to do. Disgusting how niggas bring each other down. Fix your face.

  • niggafrommemphis

    to ron mexico:i’m not commenting cuz i think u are informative,i’m lettin u know that u are wack as fuck and i will not read another of your blogs,u don’t deserve the click.

  • http://myspace.com/sheri_amour Sheri

    HILARIOUS POST RONNIE!!!!!!!!!!!

  • http://www.myspace.com/friscoreprese ant

    I said it last time and ima say it again….YoU NIGGAS SOUND LIKE BITCHES…mr mexico is a funny ass nigga dont like the blogs….dont click on em simple as that

    Free> rocsi end of discussion

  • calimovement

    Carly….you still write like a fag. Your shit in lame.

  • Vicious Seiger

    Terry Boy has always been annoying everytime I’ve seen him on MTV… I’m sorry Black MTV Now [Sorry ever since Viacom bought BET it's been a shadow of it's former self. What happened to Carribbean Rhythms & Uncut and for the generation that can remember it ...Video Soul. Yeah, I'm old just not that old.]. Where was the set director at? If I saw this tension going on – my immediate thought would have been to put them on two separate sides of the studio and switch back and forth until it was a wrap or until they “release some tension” in the dressing room. I like Rocsi but not enough to stomach a full dose of this show with her & T-Boy. I guess I still reminsce about about Big Lez and Rachel of Carribbean Rhythms when they were sexy as well as intelligent. I’m not asking for hardcore journalism but these two seem like two bad actors asked to be Wild and Crazy Hosts when they mostly come off just like my white employees trying to do a Chris Rock/Dave Chappelle impression… just all wrong. Either way this is bound to blow over [every pun intended] because neither one is really talented enough to go elsewhere. At the worst we’ll get a sex tape of the two at it [They don't seem smart enough not to such a thing.].

  • BIGNAT

    thats shit was funny free was there best host ever the rest of the them sucked

  • Shawty J

    Hilarious, Ron. You’re officially my favorite XXL blogger.

  • BIG E

    HEY

  • BIG E

    Now that I know this works…….. Ron Mexico, I see this little bitch has taken over the blog…….HAHAHAHA DAM HOMIE YOU IN LOVE WITH THE GAME THAT MUCH?????? EVERYTIME YOU WRITE A BLOG THE GAME COMING OUT YOUR MOUTH….SO RON, YOU LIKE HOW THE DICK TASTES???? HEY HOMIE, WHY DONT YOU BRING YOUR SORRY ASS TO COMPTON TALKING THAT SHIT???? ALL YOU DO IS WRITE A BLOG AND THINK YOUR COOL WHEN YOUR WHITE BOY FRIENDS COME OVER AND THINK YOUR FUKING GREAT BECAUSE YOU TALK SHIT TO A BLACK GUY AND THEY CANT??? HAHAHAHAHAHAHHAA I BET THAT SHIT HAPPENS 2. ANYWAYS HOMIE, SHUT YOUR MOUTH AND STOP HATING ON THE GAME. YOU SAY…” WHAT ELSE DOES THIS GUY RAP ABOUT, OTHER THAN 64′S, 40′S, DAYTONS,KHAKIS,DRE,NWA. I SEE YOU DIDNT GROW UP IN L.A. HAHAHA BITCH THIS NIGGA PAYING HOMAGE TO THE GREATS AND RAPPING BOUT THE WESTCOAST NOT THE EAST OR SOUTH OR NORTH OR ANY OTHER SHIT. THATS WHAT WE GBROW UP SEEING AND HEARING. SO KEEP THIS NIGGAS DICK OUT YOUR MOUTH RON, OR BETTER YET JUST ASK THE NIGGA TO TEA BAG YOU ONE TIME!!!!!!!!

  • Queens Boy

    yo!! although this shit was funny ron you are late. rocsi would prolly take a blast from a random stranger if that meant she could work an easy job and get easy money(take a blast from me mama, I’m like peter north out this bitch lol) but i ain’t gonna lie i probably wouldn’t have acted the way he did you know? i just hope now bet wisens up and cancels all of their programs(with the exception of the minstrel-esque hip hop vs. america) another funny ass on point post ron. 5000

  • REAL TALK 08

    i agree..I alwys liked AJ and Free!….Free was way better..besides,it’s suppose to be Black Entertainment TV!..Rocsi is a rican girl tryna be down wit blacks….and,terrence is just a wanna be Trey Songz wack homothug type nigga….106 is wack!

  • daaamn

    Fuckin A Ron Mex. The shit that comes off your fuckin keyboard sometimes is priceless.

    “I’m talking about that Old Testament “Fuck everyone and your sister. Steal on em if they complain” way.”

    That shit had me crackin up homie. Keep it comin.

  • northern california bay area

    thats how you gotta mold a bitch

    break down her mental

    evetually she’ll get weakminded

    n now you got another trick in tha stable

    ya digg…

  • Laron

    You on some Ike Turner faggot shit [northern california bay area] Terrence is a spotlight hogging bitchnigga.

  • c b w

    Now that this relationship has been exposed to the world…instead of Wild Out Wednesdays they should start having Hump Day Wednesdays.

    Let the audience compete for tickets and other prizes by guessing which rappers Rocsi let blow her back out. And they can also guess on how long after each correct answer it takes for Terrence to cry about it.

    Long live BET and bring back Teen Summit!!!

    • http://XXLMAG dunfiya

      TIGGER AND ANANDA LEWIS ON TEEN SUMMIT WAS THE “REAL BLACK LETS SIT DOWN AND TALK ABOUT” SHOW….MTV AINT SHITE ON THAT AND CARRIBEAN RIDDIMS

  • Rex Banner

    lol im watching the rerun of yesterdays episode and she aint even there haha but damn i have been sleeping on keri hilson she is fuckin dope

  • Brasco

    Rocsi won the bitchfest with the Nelly retort. Sheeeeiiiit, I can see she a sneaky bitch but she got a fine body mayne. Terrance man, he annoying as fuck.

    They should start a white entertainment channel or something. Just an all white audience, white bands, maybe the odd black rocker like kravitz and we could give a chinese girl a trailer park pass and let her co-host….

    • http://www.ronmexicocity.com Ron Mexico

      you mean MTV?

  • Jstylez

    Thats what happens when you give scrubs like contest winner terrence a tv show…dude think hes somebody right now…hes still a nobody…scrub

  • EReal

    If Rocsi wasnt such a stupid bitch she could have retourted like 3 times that its freestylefriday106@gmail
    not
    freestylefriday@gmail
    and told Terrance to learn to read, dumbass hoe.

  • JE

    im done with this fuckin magazine, the week before the carter III drops, XXL is dickridin lil wayne giving him his own tab and featuring every one of his fucking promo videos… but the NAS album is droppin and theres not a single word said about the truest most talented rapper droppin the most controversial album rap has seen in a decade

    and yall wonder why hip hop is dying….

  • northern california bay area

    laron

    dont knock me knock bitches…

  • KjB

    Its not the first time I’ve heard them both snap on each other like that. I’ve concluded that maybe Rocsi is pregnant and hasn’t told terrance about all the Hormone induced moodiness she was gonna have. I was slightly taken aback when I heard him ask her why she couldn’t have a body like Ciara. That’s Will-from-the-Real-World stupid.

  • http://crumbierfeuartifise.blogspot.com Corina Owen

    Incredibly awesome post! Truely.