25th Hour

“If you’re tired then go take a nap”—E Double from EPMD.

We did it Brooklyn! Did the impossible but don’t ask to me do it twice. Ok maybe next year. Could be some new Christmas tradition. But for now I’m gonna sleep if you want, go ahead get some shuteye. Don’t cry, close your eyes. Here comes your mother with those two little guys.

I need to put that Wu on: “I can’t go to sleep. I can’t shut my eyes.” Nah, that shit was wack. “Lay your head on my pillow. Pillow! And just relax. Relax. Relax.” Word to the Tonies. I want to watch Kobe make history but I don’t think I’m gonna make it. Guess that’s why the big guy upstairs made DVRs.

Thanks to everyone who helped and supported this foolish but courageous crusade. I really appreciate it. Maybe I’ll blog again before Xmas (I kinda got the fever) but I’m surely gonna bring some audio back into the mix. Putting words together all day and night can give you one hell of a migraine. Anyways, I’m out this bitch. No mosquitoes, niggas.

Sidebar: Nas just hit me on the cell. He’s changing the title of his next album to Nuh. He also profusely apologized for doing that Sauce cover without my permission. I forgave him cause I’m tired and my mindstate is type fragile right now. Ha!

Update: I was just fuckin’ with y’all.

  • ynot

    can’t stop!

  • The Dynasty

    You did it my nigga. Congrats yous a fuckin legend in this blogging game now, hahaha.

    You serious with that nas title shit?

  • Brian “B.Dot” Miller

    *tips durag to the bossman* this has to be some sort of guiness book world record. 24 in 24. eat your heart out. i had a dream sometime during 6-8 about the 100th issue becoming a coffetable book and retailing for $20.00 on the newstands…eh, wishful thinking. gotta watch my bum ass knicks lose to Kobe and some other guys

  • http://blogs.hiphopdx.com/meka Meka Soul

    man, i respect the hell out of you. i just had to say that. many props, much success in the future and happy holidays.

  • http://www.YOUHEARDTHATNEW.com LowKey

    You set the bar to unprecedented heights…and I’m coming to clear it sometime soon. I started blogging because every open letter you wrote in beginning pages of every XXL issue got me amped….EVERY TIME. Your stories, memories and ill fated rhymes took me back to when I first started to get a grasp on what this hip hop shit was really about. Taping Clue on Monday Nights and waiting for the Holiday mixes on Hot 97 are distant memories since my TDK tapes popped, but I damn sure had a hell of a time remembering them. What I wouldnt give to relive the moment I heard the Scenario 2000 remix for the first time!

    Hands down, you’re the Blogging God good sir…

    Happy Holidays

    http://www.YOUHEARDTHATNEW.com

  • b-ease

    Considering the things Nas has done, I really don’t know if that was sarcasm or the summary of an acutal conversation.

  • exo

    you actually did this crazy shit? and i missed it?

    well, i’ll start lobbying for a wiki entry, or something.

  • BMI

    wow. congrats. the knicks suck (it’s halftime and the boos are out). i think the giants are screwed. the tigers are monsters. gasol is on my shit list. you and your people truly are the historian guardians of this rap shit – and i respect that. all’s ‘preciated. catch up soon.

  • Izza

    You killed it YN.

    Keep up the good work mate, happy christmas.

  • PURPLE HULK

    I WAS ACTUALLY SUPRISED, YOU ACTUALLY PUT SOME THOUGHT INTO MOST OF THESE BLOGS, ACTUALLY WROTE AND PROVED YOUR LITERACY.

    YOU STILL ARE A JAY/WEEZY/T.I. DICKRIDER THOUGH.

  • ill G

    it’s over and the YN did his thang once again… props!!

  • confused

    what did he do again?

  • LBDII

    Congrats Yn you did your thing.

  • shazie

    lol

    ….you’re dat dude for troopin’ it.

  • http://xxlmag.com Kane Corleone

    at least PURPLE HULK gave u some type of props,2tell the truth I didnt think u was gonna do it either,but hey not 1st time Ive been wrong .cheers cuz

  • jg420

    Big up’s to YN for the effort

  • http://www.somethinglikearapper.wordpress.com Jimmy Valentime

    Props on the hard work Elliot

    Holla at me I got some things cooking up….

  • confused

    can someone tell me what it is that he did exactly?

  • http://www.alumnah.com Reymundoooooo

    Props, YN. Not a lot of people would even dare do that.

    Heh, You remember when Sickamore thought doing 31 blogs in 31 days was a big deal? Dude quit after like 2 weeks. Pffff.

    Good shit, homey.

    –Reymundo Segundo Telemundo, Alumnah.com Senior Editorial Staff.

  • yourFATazzMAMA

    sh!t i can do 48 blogs in 24 hours

  • http://www.myspace.com/donnygoines Donny Goines

    Congrat homie. I just breezed thru all of them and I must say, Im impressed. It was an interesting concept and great marketing tactic. Keep em coming….

    Happy Holidays

  • http://www.unkut.com Robbie

    “Heh, You remember when Sickamore thought doing 31 blogs in 31 days was a big deal? Dude quit after like 2 weeks. Pffff.”

    ^ Was that before or after Combat Jack shut him down?

  • co

    word dats what it iz
    listen
    http://www.myspace.com/calicodeadlyalliance

  • Pingback: Complex Blog » Rap Sheet: Keepin' It In the Fam

  • one shot deal

    congrats to you, you went all out. go get some rest my nigga lol

  • http://paperorpixel.com m.cannon

    YN, ya did your thing kid… We the beeeeeeest!

  • SallyB

    24 posts in 24 hours. Wow!

  • Klyde Hanson

    congratz YN now it’s time to get a life !

  • Josh

    Nah, that “I Can’t Go to Sleep” joint was hot…It was the start of Ghost rapping over damn-near full tracks if I’m not mistaken! And it was the best one.

  • latino heat aka yn’s new #1 stan

    congrats yn. u really did it. i know im hella late but i been catching up on all of them at work the last 3 or 4 days. was to busy to read them during the holidays, and i have nothing better to do here. the only thing i think i disagree with u about on any of these is that “i can’t go to sleep” was the shit. other than that good job homie.

  • Pingback: XXLmag.com | Hip-Hop On A Higher Level | » The Rat Pack