T.I.P. Strikes Again, Miss Jones Writes About Bedding Busta, and Max B Is Home

T.I. served up a two piece special on Tuesday night at the Hollywood Roosevelt Hotel after a tossed a cup at him during a performance. After spotting the nuisance in the crowd, he hit the suspect with his microphone. This incident wouldn’t be the first or second time he has gone apeshit after being hit with a flying object, confirming what I believe is a not so elaborate pr stunt. C’mon Clifford, put Jason Geter to work and tell him to come up with a new act.

In her new tell-all memoir Have You Met Miss Jones? The Life and Loves of Radio’s Most Controversial Diva Miss Jones airs out her fair share of industry heads like Beyonce, Mary J. Blige, and rival Wendy Williams but the juiciest tidbits come courtesy of male rappers. In the book she claims that when she first met Jay-Z, “he turns and stares at my ass” and then made a sexual remark.

When discussing her sex life with Busta Rhymes, she writes “Busta was as gentle as he could be, because he was packing…The fact that our lovemaking never lasted too long didn’t bother me, because I didn’t enjoy his drops of sweat raining down on me.”

Now if that wasn’t gross enough Jonesy continues on, saying ”Busta would stroll around the apartment butt-naked, then shower and go into the kitchen and fry an egg sandwich – for himself. I guess I should be grateful. It’s not like he didn’t offer me a bite.”

Ugh, no thanks.

On a final non-vomit inducing note (not by much though), here are a few new pictures via Whats Poppin of Max B fresh out the pokey and in the studio with Dirt Angel.

  • Were Read 2 Def

    Nullus?

  • http://xxl suckaniggadickmakeaniggarich

    first?
    check the name faggots…..& miss jones

  • HNIC

    I’m glad that I’m not famous… it wouldn’t be a good look to have some chick “talkin’ reckless” about my sexual prowess… on second thought, that’s good publicity; especially coming from a chick that loves to talk. Word of mouth is the best form of advertisement, in my opinion. Big ups to all of my past, present and future conquests, who love to talk/brag about a brotha to their girlfriends… you’re all right, in my book.

    On a side note, I really didn’t need the visual of Busta frying up egg sandwiches a la Ving Rhames from “Baby Boy” style. That’s something that I could’ve died without knowing.

  • Hannah Smith

    Who the fuck is Max B? Why does anyone care if he’s ‘home’?

    • Anonymous

      Hannah Smith YOUR SO DUMM THATSS BIGGGAVELLL HE DATTTTT DUDEEEEE

  • http://xxlmag.com Bol

    Looks like T.I. and I have something in common!

  • sk

    wow…Ms. Jones….talk about the pot calling the kettle ahhh whatever the fuck it is..didn’t she air out Superhead and look at this BITCH …awwww mannn

  • Dr Flav

    Now where else could Max B went, all that side talk about Jim wasnt really doing anything for him while he was locked, now he sitting under his arm like a groupie. Some of these guys…

  • Tyler

    U would be jumping on people and punching them out 2 if you baby mama’ looked like T.I’s main squeeze.
    SolutionsGlobalMedia.com aka SGM7.com
    Love it or Hate it, Tell a Friend.

  • BYGGZ

    hmmm…..I remember when Miss Jones was a dimepiece,now,she’s a fatass has been trying to get paid off the fact she fucked Busta? As for B.I.tch,t

  • Your God

    T.I’s wife looks like a rodent

    No one wants to hear about Busta or Miss Jones that shits disgusting

    Jim Jones looks like a Terrorist

  • THAT BOY NOAH

    HAHA DIRT ANGEL! I STILL REMEMBER THAT BLOG.

  • http://blogs.hiphopdx.com/meka Meka Soul

    * looks at pictures of jim jones & max b *

    er, which one is the dirt angel again?

  • http://produnkgirl.blogspot.com getbusy07

    why is jones looking at Max B extra gay? Yes Homo ! Yes Homo!

  • doctor69

    because he left cam for max b that’s what the real meaning of balling is max b has jim jones named tattoed on his butt cheeks fuck the bitch set

    • trell

      free my nigga max

  • CHICAGO PaPii

    TI is a PrettyBoy, but, he ain’t a Gangsta nigga so him sneak punchin geeky suburban kids ain’t “Gully”, he won’t pull that shit with no real G’z. Jim Jones can’t Rap or anything musical,but, I like that nigga’s Swagger. Busta fuckin some C-List VJ is like Bananas son, word up 2 Ananda Lewis! Niggaz need more Drama like 50 gettin Robbed by The Teletubbies or Jay-Z lettin Pee Wee Herman give him a Blow Job. Chaos. Rappers. Chaos. Where thee Fuck is My Kanye XXL Cover Bitches!!!!!!!!

  • Ryan

    Jim Jones is giving Max B that “show me what you learned in the clink when the cameras are gone” look.

  • john blaze

    why all a u taking homo shit like that. wow americans full a dis homo shit. we burn homo niggas and bitches out here in jamaica. stop with that homo shit an let me read dis fucking blog in peace.

  • 1,21,2…anditdon’tstop81

    3RD PIC. ALL HOMO!!! WHY JIMMY LOOK LIKE HE BOUT SIT IN THAT NIGGA LAP!! HAHA!

  • EReal

    Bol Says:

    July 12th, 2007 at 4:50 pm
    Looks like T.I. and I have something in common!
    ^^
    Whats that Sloth? Id love to hear.
    ___

    Are Max and Dirtbag related? They look like kissin cousins or some shite in that pic. lol.
    Looks like Dipset’s best hope is back.

    1 hunned.

  • EReal

    1,21,2…anditdon’tstop81 Says:

    July 13th, 2007 at 7:52 am
    3RD PIC. ALL HOMO!!! WHY JIMMY LOOK LIKE HE BOUT SIT IN THAT NIGGA LAP!! HAHA!
    ^^
    LOL! I know! Wheres all yalls bitches at? Its a big sausage fest if you watch the vid, hahaha. Jimmy is lookin at this cat like “Damn theres no bitches here, Im drunk and You just got out of jail, hmmm” ROFL.

  • Rizz

    Wasnt dude just on a video with the light skinned dude shitting on Jim b4 he went in?

  • bizzle

    ti is too damn small to be running up on people like that and his girl is busted…put a bag over her face when your out in public we dont need to see that

  • Danny

    Welcome Home Max!!

  • Caine

    Dem niggaz do look like they bout ready to cuddle. LMAO!

  • Worley

    TI do something about that Napoleon complex. Dude pulls that same stunt all the time. It’s only a matter of time before he lumps up some white dude and gets sued for all of his n*gga pennies.

    That time locked up took a few inches off Max B’s hairline. Get that n*gga to the barbershop quick.

    And Miss Jones, she is the official chickenhead extraordinaire. Superhead runs a close second only because she’s not on the radio daily making an ass of herself: only when a new book comes out.

  • Brick

    I’m glad that Max B is finally home. The byrdgang hooks didn’t sound the same without him. And if I was TI I would’ve done the samething fuck having a Napoleon complex you a man before anything.

  • doctor69

    e real and 121 you some clowns but I just notice all these dudes in one room and no women no wonder camrun wore pink guess jenny jones want a special max b facial get it and danny caught wood off seeing the video

  • Yunga Velle

    Who da fuck is hannah smith bitch dats a gangsta u talkin bout u betta show sum fuckin respect hoe matta fact go kill ya self

  • http://www.myspace.com/mc585 M.C

    Your mofoz are hillarious….

    WHO DA FCUK IS MAX B”’na hold up i can careless bout that nigga–jimmy looks like hes in love though–what happpen to cam anyone knows? na fuck it i can careless bout that foogy gaga nigga….
    WHAT HAPPEN TO HIP HOP? Is the real muthafucking question

    http://www.myspace.com/mc585

  • doctor69

    if you wanna know mc head to the boosie and webbie blog these dudes are garbage and you see about 20 people defending them hahah fuck the bitch set

  • http://www.richarte.blogspot.com Rich Arte

    Tiny was decent when she was with xscape…but now..whoa.

    Fuck a Mz.Jones (Jim Jones ex-wife)

    I fux with the Dips, but that pic does look suspect…added with the fact that Jimmy made a video in Florida doin an interview in his draws with like 10 other dudes in the room..(in the “ballin” voice) SUSSSSSPPEECCCCTTTT

    http://www.rich-arte.blogspot.com/

  • lizza

    the same Busta rumored to have the HERPES and a bad case at that not so cute to kiss and tell now is it girls and boys