Don’t Matter

94cover.jpg
Album or not, I’m still gonna move units with Mr. G-Unit. Live with it.
  • Definition

    you gonna do one for when his actual album drops or is that the anniversary issue? being in UK i really can’t keep up with this shit ahaha

  • Big Homie

    Vitamin water is the best

  • DocZeus

    I wouldn’t be so sure about that YN. Curtis is gonna be flopping hard.

  • LeeLee

    yezzir. first.

  • http://www.myspace.com/shoduction sam

    Numero firsto?

  • nur-allah

    damn, cant we get someone diffrent on the fucking covers!!!!!! Damn! Thats why your falling the fuck off.

  • oxymoron

    why do you forcefeed us fifty? how much does he pay you? what ever happened to up and coming artists, or hot artists? since your magazine began, you have probably devoted 50 covers to g-unit. Sad. If you are that fuckin thirsty for a story…i’ll piss on a model bitch and you can write about it. Oh yeah btw…fuck Bol. He need to go on Regular Fit Club and quit hidin in the closet with sausage and twinkies. Elliot Wilson needs to get off Fif’s pubic hair and take some affirmative action against that racist ass good for nothin Bol.
    P.S. I know you don’t give a fuck, but keep that g-unit loyalty up and see if you don’t lose some of your fanbase.

  • oxymoron

    p.s.s. put Young Buck and Fif on the next cover with Spider Loc in the middle c-walkin while drinkin Vitamin Water. And make sure Bol writes the article (he’s the best).

  • Touchdown

    fuck xxl. does 50 own part of your magazine or something? why not put talib kweli, common or someone else who actually DOES have a good album coming out this year on the cover! i’m sick of this shit. consider my subscription cancelled! your magazine has just gone down to XXS

  • http://stealinmywavesandshit.blogspot.com jl3969

    thats gotta be the gayest teflon vest ever assembled.

  • 1,2..1,2 it don’t stop81

    grown men don’t rock sparkles!

  • Hannah Smith

    Innovative.

    Hip-hop needs more cutting edge magazines like XXL.

  • beeyo

    The nigga is really beyond flopping at this point. Same way he was beyond D Block tearing his asshole apart. Who cares, he’s rich???….
    ….your actual fans care , Curtis.

  • jacquez
  • s-p

    im more concerned with the fact that yung berg will be featured in this issue then 50 getting his 88th cover…

  • REAL SPIT

    I CANT WAIT TO SEE HIM FLOP,OH FUCK BET TOO THEY WOULDN’T LET THE WEST COAST IN LAST NIGHT CAUSE 50 WAS BITCHIN. XXL AND BET ARE ALL OVER THIS HOMO/SNITCH DICK,AFTER THIS FLOP WATCH 5O STICK TO MOVIES AND SNITCHIN FUCK GUNIT AND FUCK THIS COVER. FREE SHYNE

  • BirdsFlySouth

    50 will do Jay Z’s last numbers. Maybe a little less… I hope he gonna drop another single b/c that Amusment Park crap sucks. Although the hook is pretty interesting.

  • http://www.myspace.com/sinistahmoneybagz Sinistah aka Sin Piffcaso

    lmaooo@the honesty!

  • 360 Bars

    “thats gotta be the gayest teflon vest ever assembled”

    wat makes a vest straight?
    y r they putting him on the cover now when he drops in september?

  • MorphineRoberts

    Mothafuckaz is crazy if 50 gon flop. He probably the only nigga that’s gonna go platinum this year. He got so many fans worldwide and they continue to expand. He got fan bases off of mixtapes, his books, his movie, the bestselling videogame of 05, underground DVDs, clothingline & vitamin water waiting to buy his shit. The last album went two million in the 1st week. This was before he made it rain dollars on NY and shit. This one is expected to go Diamond like the first offering. Even if the album does flop, in which it wont, he’ll still have money. Niggas with killer work ethics like 50 cent and Nelly will never flop. For every hatin ass nigga who dogs 50 is 10 more eager fans waitin to buy his shit. He couldn’t rap from the jump, but that never stopped niggas from purchasing his shit. Suck my dick if he gon flop. Game second album never went platinum due to opposition. 50 Cent is a fuckin mogul.

  • MorphineRoberts

    D Flop can suck a dick w/ their no gettin play in the south asses. Fuck Jada he’s a commercial and independent flopstar. Mothafuckas waste their breathe on 50. He got to much money to fireshots back @ niggas now.

  • jburg

    man you niggas are some haters! who else is big enough right now to put on a cover? Shop Boys? the are gonna have one hit! and you hearing that bullshit now. there ain’t no other marketable artist coming out anytime soon.

  • gman

    why does it seem like 50 or ti is always on the cover. im canceling my subsbition. why don u put cam;ron or the whole dipset for a change

  • sk

    smh…at all the gayest this references on all these websites…are all these mofo’s gay that type that shit or wanna try “it”(fucking another man)…this/that shit is DISGUSTING(the gay bashing)…maybe NOZ was right about censoring comments not related 2 the post…..and like I said b4 to be REAL with everybody, EVERYBODY probably has someone in their FAMILY that’s GAY….. True story

  • GAMA

    LOL! that nigga looks like a gay super hero that nigga gonna flop g unit lost who kid is the only one doing things I respect that dude but curtis is done kalid wont play bucks records yayo sucks banks needs to give fabolous style back camron is a better mc hands down his album got pushed back cuz it sucks if it sells good than it’s because of the rich white people like that fake shit that niggas a phony ja need’s to hurry back and claim his spot back g unot!

  • Pennies

    damn…can XXL be any more predictable? what is even left to ask this man? who cares about a rapper who doesnt even care to rap anymore…

  • Ya dig

    yo…..gman is on point.

    A DIPSET SPREAD WOULD DO HELLA NUMBERS, LOVE EM OR HATE EM THEY GOT PEOPLE BUZZING.

    ESPECIALLY WITH ONE WITH JUST OF JIMMY AND CAM…CLEAR OUT ALL THE SPECULATION.

  • Rockcity

    Y no Common Cover? Finding Forever is/will be the shit.

  • Splash

    Y’all dudes is wack, i’m tried of the G-UNIT crap, i guess Mr. Harris came calling and said to amp-up on the money. Sales aint going right i suppose?

    Yall are just like SLAM, when sales ain’t going right you go your bread and butter. SLAM goes to Iverson covers yall fags do the 50 Cent cover. good business move on your end, but ish homie…i would be happy seeing common on the cover.

  • sATaLyte

    nullus to that cover.

  • Tyler

    If U say so Bro.
    UrbanRock: The music they don’t want U 2 Hear.
    SGM7.com

  • dockevoc

    How about a cover for the Wu tang reunion album? I’ve got a feeling every song will be better than Amusement park….

  • http://soprolific.com So Prolific

    I didn’t even have to look, but I did anyway! I knew it was gonna be Fifty! Good look for him. I ain’t mad.

  • TC

    y’all niggas is stupid, 50 and TI are the only two rappers that are Big right now ! so stop hating, besides you niggas know that when 50′s album comes out, your gonna downloaded it.

  • http://jarredr_904yahoo.com J-Reese

    50 cool but whatz wit the Puff Daddy wife-beater that dud got on. that shit is shinney as hell. lol

  • chesbomb

    you’re magazine just went down 25 notches in my book. fuck you and fuck 50.

  • chesbomb

    and did you even listen to his first singles? straight garbage. get off 50′s dick.

  • INTERSCOPE JACKSON

    ladies & gentlemen

    Vitamin Water >>>>>>>>>>>>>> rap industry

    I aint even gotta rap now my life is made

    50 runs this shit …. GGGGG-Unit!!!!!!!!!

  • Rizzop

    How can you say “hip hop at a higher level” and keep putting dude on the cover 5 out of the 12 months of the year. This is a reason i will stop paying for the mag. 50 cent may have money, but hes not the best MC/Rapper/whatever you call them in the world. he aint even in the top ten and ya’ll ride the shit out of his dick. What about UGK, Common,Fabolous even cam’ron on that bitch….Im going to go cop the source if it ever comes out again. At least they went somewhere different and put kimora Simmons on the cover….Dudes dick riding 50 cuz he got money money money WHO THE FUCK CARES. If you want to see people who got money get forbes or fortune 500 magazine…Keep 50 on rolling stone, a pop mag. Lets bring back some hip hop artists please!

  • Holla

    If XXL put Rakim on the cover, all u internet nerds would go crazy but nobody would buy the issue. So stop complaining. SAme thing with hip-hop, u complain about the south, but u dont buy real hip-hop so of course labels are gonna put out trash because at the end, its a business. xxl isn’t going to go out of business by putting irrelevant rappers on their cover just to please internet nerds. they gonna put 50 on the cover, make money and keep it movin’. Grow up

  • hannah Smith

    “Keep it movin’”

    But keep it moving to where? The magazine’s entirely vapid and predictable. It’s basically on a par with Hip-Hop Weekley. But with more talk about crack.

  • Rockcity

    @Holla, Shut the fuck up, how u know who go buy what? Just like a dumb nigga to say dumb shit. Common irrelevant? UGK irrelevant? I think not. 50 is definitly irrelevant to what real hip hop is thats for sure. That’s y i fuckin hate “hip-hop” right now cause of shit like this and dumb asses who dont know shit about shit niggas like you.

  • http://www.myspace.com/killuminatti1_23 KilluminattI7

    daaaamn yn…. You are now officially been re-christened YM for “Yes Man” or is it Yess Massa?! Perhaps you could have a press conference to announce this much-needed name change a la diddy…

    Its gotten to the point that I don’t know any real Hip-Hop heads that purchase this rag for any other reason than to look at the Eye Candy…

    Damn XXl should also be officially re-named its gotten bad y’all are exxtra exxtra lame…Sad but true… And to be perfectly honest I am more than aware of the fact that your PrimE Objective is to sell as many magazines as possible at newsstands and thru subsriptions, as well as to generate revenue thru ad sales in the mag, but this ish is gonna come bacc and haunt you… it already has… Headz are juss waiting for another mag to come out and Eeebo yall out the top spot… I’m saayin these thingss are cyclical after all, so maybe I should cancel my and start coppN that Source again… It cyant be no worse than the filth that yall d*ck ridaz produce…

  • http://www.myspace.com/killuminatti1_23 KilluminattI7

    daaaamn yn…. You are now officially been re-christened YM for “Yes Man” or is it Yess Massa?! Perhaps you could have a press conference to announce this much-needed name change a la diddy…

    Its gotten to the point that I don’t know any real Hip-Hop heads that purchase this rag for any other reason than to look at the Eye Candy…

    Damn XXl should also be officially re-named its gotten bad y’all are exxtra exxtra lame…Sad but true… And to be perfectly honest I am more than aware of the fact that your PrimE Objective is to sell as many magazines as possible at newsstands and thru subsriptions, as well as to generate revenue thru ad sales in the mag, but this ish is gonna come bacc and haunt you… it already has… Headz are juss waiting for another mag to come out and Eeebo yall out the top spot… I’m saayin these thingss are cyclical after all, so maybe I should cancel my and start coppN that Source again… It cyant be no worse than the filth that yall d*ck ridaz produce…

  • xxs

    That’s it, I’m done buying this magazine.. Just like 50 has become what ja rule was, xxl has become what the source was….. PUT COMMON ON THE COVER U FAKE FUCKS

  • http://www.xxlmag.com EReal

    At least this time we were spared your Khaled Khlaed-Esque “WE DA BEST” self congradultaory masturbatory rant, we can be thankfull of that.

    You know whats funny to me? Yall are just like 50. He clowned Ja and then stole his thunder, and yall clowned the Source, yet you become more and more like the Old Source everyday. Especially with your im the best toughguy wanna be benzino blogs you write. I guess credibility is a little too much to ask from ANYONE invloved in the hiphop industry PERIOD eh?

    1 hunned.

  • capp34

    WHY DO YOU NIGGAS HATE 50 SO MUCH? I REALLY WOULD LIKE TO KNOW. YOU NIGGAS KNOW HE IS GOING PLATINUM SO WHY SAY HE GONE FLOP.THIS NIGGA GONE SELL MORE RECORDS IN HIS FIRST WEEK THAN YOUR FAVORITE RAPPER IS GOING TO SELL THE WHOLE YEAR. SO QUIT HATIN.ITS DUMB AND YOU STUPID FOR HATIN.YOU NIGGAS PRAYIN FOR A NIGGA DOWNFALL.YOU HAD TO GO TO SCHOOL TO GET A HATERS DEGREE FOR ALL THAT B.S. YOU TALKING.

  • Danny

    Dear XXL,

    People do not care about 50 Cent or G-Unit as they used too. We are no longer in 2003 when putting 50 on the cover would = Sales. Those days are long gone. Lloyd Banks flopped, mobb deep flopped and buck flopped. What makes you think that 50 won’t?? Even the white boys and girls aren’t checking for this fool.

    The point is 50 no longer runs shit. You need to get off his dick and realize he has problems with all of the real artist’s. When you promote him as mich as you do, all your doing is taking the spot light away from the artist’s that people want to hear about therefore, you loose readers.

    Just wanted to share some thoughts with you dudes.

    -Danny

    Ya dig??

  • ThingAlec

    Yung Berg? Lil Boosie? Yung Joc? Webbie? This issue is gonna blow.

  • KEEYSHA

    HOTT ASS COVER KEEP UP THE GOD WORK YN ;)

  • KEEYSHA

    I MEAN GOOD WORK YN LOL

  • KEEYSHA

    I MEAN GOOD WORK YN LOL :)

  • Smoove the MC

    you could take a picture of two turds and put it on the cover, and it would still sell…when are we getting a Common cover?

  • http://www.myspace.com/youngll YOUNGLL

    FUCK —–>>>> T.I….. FUCK —–>>>> T.I…..

    FUCK —–>>>> T.I….. FUCK —–>>>> T.I…..

    FUCK —–>>>> T.I….. FUCK —–>>>> T.I…..

    that hypper lil monkey trynna’ diss YAYO.. nigga’ made it a point to shake everybody’s hand except 50′s & yayo… FUCK THAT LIL HYPER MOTHA’FOKA.. NO REAL G’ JUMPS AROUND, SHAKIN’ FROM SIDE TO SIDE LIKE THAT MAN… I SEE WHY LUDA & FLIP WANNA’ BUST HIS ASS.. NIGGA’ DISSIN YAYO FOR NO REASON.. HOE.

    DA’ MOTHA FOKIN’ UNDER DOG!!!!!!!! THATS WHY PEOPLE FUCK WIT 50 CENT, NO HOMO… THIS BITCH ASS HATTAZ MAN… HATTIN’ ON 50 FOR NO FUCKING REASON.. CAN SOMEBODY EXPLAIN TO ME

  • http://www.myspace.com/youngll YoungLL

    GOOD SHIT ON THE COVER BUT…. FUCK THAT NIGGA’ T.I… FUCK —–>>>> T.I….. FUCK —–>>>> T.I…..

    FUCK —–>>>> T.I….. FUCK —–>>>> T.I…..

    FUCK —–>>>> T.I….. FUCK —–>>>> T.I…..

    that hypper lil monkey trynna’ diss YAYO.. nigga’ made it a point to shake everybody’s hand except 50′s & yayo… FUCK THAT LIL HYPER MOTHA’FOKA.. NO REAL G’ JUMPS AROUND, SHAKIN’ FROM SIDE TO SIDE LIKE THAT MAN… I SEE WHY LUDA & FLIP WANNA’ BUST HIS ASS.. NIGGA’ DISSIN YAYO FOR NO REASON.. HOE.

    DA’ MOTHA FOKIN’ UNDER DOG!!!!!!!! THATS WHY PEOPLE FUCK WIT 50 CENT, NO HOMO… THIS BITCH ASS HATTAZ MAN… HATTIN’ ON 50 FOR NO FUCKING REASON.. CAN SOMEBODY EXPLAIN TO ME

  • YOUNGLL

    FUCK T.I… SKINNY BITCH BOY. TRYNNA’ DISS NIGGAZ FOR NO REASON AND THEN SAYING SORRY AND SHIT U HYPPER CRACK HEAD.

  • YOUNGLL

    FUCK T.I…

    CAN SOMEBODY EXPLAIN TO ME WHY WE… AS BLACK PEOPLE HATE ON ANOTHER BLACKS THAT MAKE IT IN LIFE????? MOTHA’FOKAZ ACTIN ALL BOO’G WHEN 50 CENT CAME INTO THE CROWD AND SHIT.. U CAN SEE THE ENVY ON NIGGAZ FACES CAUSE THATS THA’ ONLY NIGGA’ SELLIN 10 MILLION COPIES EVERYTIME HE DROPS.

  • YOUNGLL

    LATIN KINGZ LA COSA NUESTRA LA CRIPZ BITCH…. FUCK THAT NIGGA T.I… THAT NIGGA’ AINT A BLOOD.. HE JUST CLAIMED THAT SHIT A FEW MONTHS AGO LIKE LIL WAYNE… ONE IS A FUCK BOY AND THE OTHER IS A HYPPER CRACK HEAD SKINNY BITCH… DISSIN’ FLIP, LUDA & YAYO??? THAT NIGGA NEEDS TO GET CHECKED BITCH BOY.

  • lah

    This dude is the king of new york and the rap game period anyone disagree

  • Klassik

    50 Cent is one of the smartest people in Hip-Hop. He makes hit records, he makes smart buisness moves, he has his own clothing line, he has his own water, a label, is known internationally, what more do you have to have to get on the XXL Cover. Whoever get the money gets the power anybody from the ghetto know that. 50 Cent has the most power in the Hip-Hop (besides Jay-Z) right now. 50 Cent made it from the bottom to the top so give respect where respect is due.

  • Take my word 4 it

    Whether you like 50 or not, he’s gonna sell units. He got plenty of fans oversees. Think before you talk people. Music is not just released in the u.s. And I know now my man T.I. has made it cause now I hear all the hatin from ya’ll. Yayo is 50′s hypeman, can’t rap a lick, lil’ mama flows better than him. Shake his hand for what?
    Aye Youngll, didn’t know gang bangers had time to leave messages on blogs. Thought u be too busy slangin or dodgin hollow tips right bout now? Ha Ha Ha Ha Ha. Money talks Bullshit walks, and 50 and T.I. both got $ in the bank. The best clash at the top.

  • MorphineRoberts

    Nare nigga can do 50 Cent’s numbers.

  • MorphineRoberts

    Hip hop is dead if 50 flops because KRS is counting on him to hold the torch for queens

  • Holla

    You nerds are dillusional if you think UGK or Common are going to SELL magazines. They can’t even sell albums. They’ll open up selling a hundred thousand – the max. UGK’s been pushed back further than Memp Bleek’s hairline. You peope just don’t understand business and how to make money. 50 sold 9 MILLION records last time. Whether you hate him or not, everyone is talking about him. How are you NOT gonna put him on the cover? Why? ‘Cause he’s not “real hip-hop.” Grow up or take a business course. Start buying real hip-hop records – make Common got 3x platinum and then XXL will put him on the cover.

  • diaz

    fuck 50 why would you put him on the cover when paps album comin out

  • G’D Up

    This shit is hot, fuck all you haters, y’all cant live with 50 being HIP HOP right now…its the unit all day baby

  • tre

    man cats is haters out there this dude has set it up where he aint nervous about his next album, because he used the rap game to pimp the rest of his life out. people are gonna look back on his genius and wonder why all the other rappers werent as smart, i mean this dude puts out some water and makes a millions when you got cats puttin out alcoholic drinks scratching they heads.

  • Chris S

    oh….great

  • J

    Fuck 50 should put Mistah FAB on the cover yadadamean

  • Detroit313420

    Curtis will sell people like to over hype some bull shit that happen on tv T.I is going to sell u got to remember he was only one of the few who went Platnium last year so don’t sleep on the King of ATL & Mr. Interscope him self they did stupid shit cuz t.i’s album is coming out 07-03-07 remember that Curtis got pushd back

  • mr martin

    XXL HAS BECOME THE NEW VERSION OF BLACK BEAT. REMEMBER HOW THEY STAY HAVIN THE SAME PEOPLE ON THE COVER. NEW EDITION ON EVERY COVER EVERY MONTH? FUNNY THAT EVER SINCE XXL CHANGED “MANAGEMENT” YOU COULD SEE THE SHIFT FROM THE LOVE TO THE MONEY. YOU CAN TELL 50, LIKE A LOT OF MAINSTREAM RAPPERS, IS GETTING SOFT EVEN THOUGH HE TRY AND ACT HARD. HE GOT A GLITTERY CURTIS ON HIS CHEST. PROBABLY GOT A MANICURE. THE STREETS IS GONE FROM HIM

  • Sheik Luche

    Hey Guys, I have a good one.

    G- Unit is to XXL as Murder Inc Was to The Source

  • anonymous

    You don’t realize you’re devaluing the XXL brand with the moves you’re making. XXL needs to point the audience who they believe are the new next niggaz instead of just the same status quo. Y’all up there at XXL have really killed your credibility, but your bloggers are very good & honest. In fact you should create another magazine called XXL Blogs & push that as a print medium & I’m sure more people would buy it.

    50 is also overexposing himself too…he should have fell back like Eminem & then resurfaced. The people in the street & in the suburbs are just flat out tired of him. No disrespect to all parties mentioned, but just giving the facts

  • Three4

    U should have put Common on that cover, he´s making real music right now…50 might help u move some units but don´t complain about the state of Hip-Hop if u´re putting 50 on the cover for the ???th time…if u listen 2 his new tracks- he doesn´t deserve that cover…

  • Hannah Smith

    YM’s taking it bad!

  • Cuban Link

    s-p Says:

    June 27th, 2007 at 11:24 am
    im more concerned with the fact that yung berg will be featured in this issue then 50 getting his 88th cover…

    ^^^Lmao, aha good job cuz, that was a nice job noticing things, no 50 fucking BET last night

    Im actually excited for Curtis.I mean whenever 50 drops an album, someone gets shot.I cant wait to see who it is this time!But forreal, I mean he has to know to do a great album, or he’ll flop.Not that itll matter, seeing how he has so much money, he has no problem with just not rapping at an awards show.I mean just for what he did last night, that nigga is the GOAT now fasho’

  • King Flako1

    Jesus…another 50 cover?!! How many times is this piece o shit gonna b on the cover of this rag? Fucc da police! 50 is fake….if he’d ever been thru all da shit he says he has he wouldn’t b promoting guns n crack n shit. It’s time 2 give the light 2 real nigguz dats been thru it an have sum shit 2 say…negative and positive. Saigon, Papoose, Immortal Technique, Common. 50 is fulla shit. Dats y he keeps dissin real mcees like Nas and all of D-Block. He knows he’s fallin off and needs attention. He’s wack and so is his whole crew. Fuck G-Unit. Fuck 50.

  • http://www.myspace.com/youngll YOUNGLL

    50 CENT… THEN…. DR. DRE….. THEN EMINEM….. THE THREE RAPPER/PRODUCERS THATS GONNA’ SAVE HIPHOP….. HIP HOP IS HANGING IN THERE TIL’ DA’ GOOD DR.DRE COMES THROUGH AHD PUMPS SOME CHRONIC INTO IT… THEN EMENM GONNA’ COME THROUGH WITH HIS CRAZY ASS LYRICS,FLOWS AND ALL THAT… 50 CENT GONNA’ SET IT OFF THOUGH.

  • fucc50cent

    U guyz r still ridin dis niggaz nuttz?!! Yeah, he was hot in 2003..his last shit did way worse den his 1st shit…this next one’ll b even worse. This guyz a fuckn joke. D-block is wassup now. Those cats r sum real niggaz that can spit way harder wit deeper lyrics an more 2 say. Cant respect no one dat runs wit police mayne….5-0 is a punk.

  • The new BAY

    Fuck 50 put mistah FAB on that bitch
    Yadadamean

  • Mr. Whats beef

    yes sir, ppl fail to realize that if yn puts 50 on the cover hes going to bring in alot, and alot of money. its been done in the past, i think 50 probably is the top artist to make the most profit off of being on the xxl mag cover. when ppl see 50 on the cover they get it, hate him or not they get it, saying g-unot makes him get paid, drinking vitamin water makes him get paid, fucking up on bet he still gets paid, got huge money off the floyd mayweather fight etc. the list goes on and on, the ppl that hate this guy so much keeps him alive, didn’t he say some shit off of the hustler’s ambition track talking bout “i need you to hate, so i can use you for your energy”. oh yeah and niggas is sleeepppppin on LLOYD BANKS, that nigga aint done, trust me, hes coming back hard, whoever said BANKS cant rap doesnt have a brain.

  • jBrizzle

    Besides 50 at the moment only artists that should be on the cover is Tip and Chamillitary some others but they gots no albums coming anytime soon!

    Just cause yall hate 50 don’t mean he has no right to be on a cover!
    He pushing weight and he has an album coming. So what he’s a snitch he has no rights who the f@#k are yall, do u even know him!
    Music is not about the f@#king street you dumb asses. You have to grow and evolve just like you should naturally. So what if 50 gets a manicure you probably bite your f@#ken nails just looking at the cover.
    XXL lost credibility? from who “you’? lol or all the haters?
    Why the hell you even posting then hypocrites! I bet we’ll see you here very soon especially when XXL probably puts him back on in Sept. lol can’t wait, hope he wears a pink shirt on that issue would be killa!

  • 911

    Ayo…who coming out…nah keep it to yaself kid.

  • skizzle

    You kinda flopped with the last couple of editions. Young Buck 140,000 the first week, USDA 95,000 the first week. T.I. again after just havin’ him to start the year off Now Fifty for the however many times!! Listen to the fans or you’ll be the next VIBE!!!!!!!!!!!!!!

  • Taboo

    Whatever to this 50 cent cover. Ya’ll keep talking about how many magazines YN will sell and how justifibale it is to put 50 on the cover cause he got money. But are we not buying XXL to get the low down on real HipHOp and not how much someone sells the mag? Did the parent company of XXL not acquire Scratch mag on the stregth of it selling a lot of units (without putting any celebrity producers on the cover but we still went to copp that ish)? YN is becoming more and more conceinted day by day. Put Common or Talib on the cover and I guarantee you (I pledge my alligance to you) I will get me and my friends (and my uncles & cousins) for that matter to cop those issues. Deal? Come on be a man about it.

  • Phantom of the opera

    Damn, I can’t wait til they get Wu-Tang and Dre on the fuckin cover

  • http://www.myspace.com/caramelboywonder Courtney Bryant Is The Cause

    What Elliot needs to be doing is a Slip N Slide cover, with Rick Ross, Plies, Trina, and Trick Daddy. They all got albums coming in the next few months. Yet we get Curtis and his declining empire. Sigh.

  • YOUNGLL

    50 CENT SELLS MAGAZINES….. POINT BLANK… NIGGA BRINGS IN MONEY… ANY ONE THAT CLAIMS THIS NIGGA IS NOT “THAT NIGGA’ RIGHT NOW THEN U FUCKING LYING TO UR SELF…. (((((((((( AINT NOBODY SELLING ))))))))))))))) ((((((((((((( NOBODY))))))))))))))))) EXEPT 50, EM’ AND DA’ GOOD DR. DRE.)))))) U CAN PUT JAYZ IN THERE..

  • Rizzop2003

    “FUCK T.I… SKINNY BITCH BOY. TRYNNA’ DISS NIGGAZ FOR NO REASON”……These the same people that was riding 50′s dick when he was shitting on all of NY for no reason (oh, they did a song with Ja)and then signed niggaz he was dissin Mobb deep. And these are the same assholes that dont like the mans first two singles so much that the label is making him go back into the studio? Im not hating the fact he has money (means nothing to me or any of you) The bottom line is just because you are disillusioned thinking hes the hottest dude in the game, that doesnt mean he is the ONLY person in the game. Ya’ll love his muscles and shit,thats on ya’ll, give me something different if you want me to buy a magazine. And once more to all the g-unit lovers Why ya’ll aint been supporting ya mans projects? And you cant hate T.I for not giving them cats love at the awards, just because ya’ll on his dick, dont mean he has to be. Real niggas aint using beef/dr dre to sell records. They use talent. Once again all the cockriders saying Hes making money money money……..BUT ya’ll aint seeing a dime idiots

  • OxyMOroN

    can we all say “3 stacks”…where’s ya heart 3 stacks, where’s ya heart. OUTKAST, in my book, has the most anticipated album right now. When the uck’fe are they gonna drop??? and why couldn’t they get the cover??

    Because Bol and Elliot are too busy being “teh ghey” towards each other.

  • GAMA

    LOL I ain’t read one good comment on this shit yall nigga’s crazy yall have some good cover ideas I think they should do a female hip hop cover cuz thats what hip hop is missing right now.

  • BubsDepot

    If you come out every month, how come I’ve only actually gotten 2 of my subscription issues in 2007??? I have a mailbox that LOCKS too, so don’t give me any “your neighbor’s jackin it” bullshit. You broke motherfuckers don’t even bother to send the shit. Anybody else have this problem???

  • Pancho

    I call…BULLSHIT!!!!!!!

  • YABOY

    Danny Says:

    June 27th, 2007 at 2:15 pm
    Dear XXL,

    People do not care about 50 Cent or G-Unit as they used too. We are no longer in 2003 when putting 50 on the cover would = Sales. Those days are long gone. Lloyd Banks flopped, mobb deep flopped and buck flopped. What makes you think that 50 won’t?? Even the white gays arent’t checking for this fool, I know this because I asked at the YMCA I goto every day.

    The point is 50 no longer runs shit, he’s just rich as fuck and has sold more than any other rapper out right now, and has constant buzz because of haters like me bringin his name up. You need to get off his dick. and on mine, cause im feelin you. Also realize he has problems with all of the real artist’s like cam’ron who is my lover at night when I watch his you tube videos in his boxers and jack off. Also he beefs with Fat Joe who is now an official wack southern ringtone rapper, and Jada who is a sick lyricst but fell off cause he got robbed by RR, and JaRule who was a fake ass wanna be pac thug that went soft as a feather, and Gayme the bi-polar name drop similie rapper who recycles albums, I mean WTF? Those cats are REAL hiphop!! When you promote him as mich as you do, it really makes me mad because it makes camron fussy at night during sex. All youre doing is taking the spot light away from the artist’s that people want to hear about, like camron and jim jones and juell and fat joe cause everyone wants to hear the no talent MCs, you dont recognize,therefore, you loose readers like me who dont even buy the mag becuase Im too busy buying girls jeans and iced out skull head t-shirts.

    Just wanted to share some homo sexual thoughts with you dudes, cause im gay like that. Holleerrrr! ;)

  • Corrupt

    And the cover goes to “DICK-N-DA-BOOTY ASS HALF DOLLAR”

  • Danny

    YABOY Says:

    June 28th, 2007 at 9:33 pm
    Danny Says:

    June 27th, 2007 at 2:15 pm
    Dear XXL,

    People do not care about 50 Cent or G-Unit as they used too. We are no longer in 2003 when putting 50 on the cover would = Sales. Those days are long gone. Lloyd Banks flopped, mobb deep flopped and buck flopped. What makes you think that 50 won’t?? Even the white gays arent’t checking for this fool, I know this because I asked at the YMCA I goto every day.

    The point is 50 no longer runs shit, he’s just rich as fuck and has sold more than any other rapper out right now, and has constant buzz because of haters like me bringin his name up. You need to get off his dick. and on mine, cause im feelin you. Also realize he has problems with all of the real artist’s like cam’ron who is my lover at night when I watch his you tube videos in his boxers and jack off. Also he beefs with Fat Joe who is now an official wack southern ringtone rapper, and Jada who is a sick lyricst but fell off cause he got robbed by RR, and JaRule who was a fake ass wanna be pac thug that went soft as a feather, and Gayme the bi-polar name drop similie rapper who recycles albums, I mean WTF? Those cats are REAL hiphop!! When you promote him as mich as you do, it really makes me mad because it makes camron fussy at night during sex. All youre doing is taking the spot light away from the artist’s that people want to hear about, like camron and jim jones and juell and fat joe cause everyone wants to hear the no talent MCs, you dont recognize,therefore, you loose readers like me who dont even buy the mag becuase Im too busy buying girls jeans and iced out skull head t-shirts.

    Just wanted to share some homo sexual thoughts with you dudes, cause im gay like that. Holleerrrr! ;)

    ^^^^
    The best part of all is not only did you leave your name, letting me know you actually took time out of your life to do that, but nobody is even going to read this cuz it’s no longer on the front page of the website!! hahahahaha

    You just waisted time out of your life to prove to me your gay….

    Ya Boy! lol what a joke…

    Ya dig??

  • Cuban Link

    Uh Danny, I actually read what Yaboy wrote and I for one thought it was pretty funny

    Sucka!

  • futureblacklawyer

    who likes 50? none of my friends do? man it must be only white people. but bet he flop this time around

  • mr.me too

    i can see the new craze now…..rhinestone bulletproof vest’s

    every thug in america is gonna now get there name on their vest written in cubic zirconia sparkle’s lol

  • christine

    in outkast’s song “intl players anthem, i choose you”

    they say keep your heart 3 stacks.. what does that mean???